Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare santuri, trotuare si podete, com. Darasti, jud Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 355844
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DARASTI
Numar invitatie: 355844/18.11.2013
Denumire contract: Lucraride reabilitare santuri, trotuare si podete, com. Darasti, jud Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DARASTICod fiscal: 4420856, Adresa: Str. Mihai Eminescu, nr.6, judetul Ilfov, Darasti-Ilfov, Telefon: +40 4930020, Fax: +40 4930051
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Eminescu, nr.6, judetul Ilfov, Darasti-Ilfov, Romania, cod postal: 077080, telefon: +40 213692021, fax: +40 213692021, persoana de contact: IONEL DINU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Mihai Eminescu, nr.6, judetul Ilfov, Darasti-Ilfov, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucraride reabilitare santuri, trotuare si podete, com. Darasti, jud Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucraride reabilitare santuri, trotuare si podete, com. Darasti, jud Ilfov in conformitate cu cerintele caietului de sarcini. Valoarea totala a investitiei conform devizului general intocmit de proiectant in cauza este de 6.721.090 lei, iar valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute calculata este de 592.270 lei, reprezentant 8, 81 % din total.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 721, 090 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :33.605, 45 lei in vederea conversiei cuantumului garantiei de participare in valuta, se va lua ca data de referinta pentru cursulde schimb lei/valuta, cursul afisat de BNR la data publicarii anuntului de participare in SEAP;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este celputin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei .Garantia de participarese poate constitui in conformitate cu art 86 , alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioaresau se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante , conform alin (5) al aceluiasi articol .Contul Primariei comunei DARASTI de constituire a garantiei de participare este RO40TREZ4215004XXX000205 ? Trezoreria ILFOV, CUI4420856Garantia trebuie sa fie irevocabilaInstrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate . La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare, prezentand originalul.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se vor prezenta documente doveditoare anexate la scrisoarea de garantie pentru participare : declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele 1 si 2 din Ordonanta de urgenta nr. 27/2006Conform OUG NR.34/2006 ,
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din H.G. nr. 925/2006, la incheierea contractului care se atribuie. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare- Se va completa si prezenta formularul 12A ? declaratie privind eligibilitatea, in original, Cazier fiscal si judiciar al operatorului economic/ reprezentantului legal al societatii, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Formularul se va completa de fiecare asociat si/sau tertul sustinator , daca este cazul2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare- Se va completa si prezenta Formularul 12B ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Persoane juridice/fizice romaneCertificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteIn cazul in care capacitatile economico financiara si tehnica sau profesionala vor fi sustinute de un alt operator economic , persoana care asigura sustinerea ofertantului va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181literele a, c1 si d .( Formularul nr 12 B bis din sectiunea Formulare )Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. Echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAP - Se va completa si prezenta Formularul 2? Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare- Se va completa si prezenta Formularul 3 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/sustinator este obligat sa prezinte acest documentPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : IANCU STEFAN-TRANDAFIR BOGDANCHIRATA MARINDOBRE FANELLIXANDRU IONJARCAU DRAGOSMARASOIU DRAGOS GINORUSE GHEORGHERUSE MARIN SORINSTAN IONELTITIVEL MARIN AURELTRANDAFIRFLORIANTICU SORIN5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa si prezenta Formularul 12C ? declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Prezentarea certificatului constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, informatiile cuprinse in certificattrebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2 - Informatii privind media cifrei de afaceri globalesi prezentareaBilanturile contabile pe ultimii 3 ani inregistrate la organele competente.Media cifrei de afaceri globale , a ofertantului, din ultimii (3) trei ani, 2012, 2011, 2010 sa fie in valoare de minim: 12.000.000 Lei;Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani , de la data depunerii ofertelor , continandvalori , perioade de prestare, benficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiExperienta similaraSe solicita olista a lucrarilor executate inultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari, din care sa rezulte executia de lucrari similare , cu o valoare de 6.000.000lei, fara TVA. Cerinta va fi considerata indeplinita prin prezentarea a maxim 2 contracte care insumate sa dea valoarea de 6.000.000 lei.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta parti relevante dupa contractul de executie care certifica experienta similara, insotit de Procesul Verbal de receptie la terminarea lucrarilor/si sau procese verbale de receptie partiala a lucrarilor/ si sau procese verbale de receptie finala care sa faca dovada executarii lucrarilor prezentateNota: Pentru calculul valorii experientei similare, va fi luata in considerare valoarea specificata in contractul prezentat, fara TVA. In cazul in care valoarea contractului initial a fost majorata prin acte aditionale, se vor vrezenta actele aditionale respective din care sa reiasa clar majorarea aplicata. Nu vor fi luate in considerare valorile declarate, daca acestea nu pot fi regasite in contractele prezentate ca dovada.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta contractul respectiv insotit de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.3Declaratie privind efectivele medii anule ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani, in original.Cerinta nr. 4Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului. Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: -Sef de santier cu experienta profesionala in constructii de drumuri; Responsabil tehnic cu executia atestat in constructii de drumuri. Pentru RTE se solicita doar atestatul si/sau legitimatia, nu se impune prezentarea de diplome destudii sau CV, Cerinta nr. 5Informatii privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa faca dovada ca detine minim, sau are drept de folosinta pentru minim: 2 buldoexcavatoare, 2 mai mecanic, 1 motocompresor, 2 autobasculante, 1 autobetoniera, Laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptateCerinta nr. 6Informatii privind subcontractantiiCerinta nr. 7Informatii privind asociatii Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii pentruun domeniul de activitati ce include activitatile necesare realizarii lucrarii, Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor, in domeniul de activitate supus procedurii de achizitiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2013 20:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer