Achizitie publica - Lucrari instalatii de chemare asistenta in corp D , al Spitalului Municipal Salonta
Detaliu pentru invitatia numarul 337539
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337539/17.10.2012
Denumire contract: Lucrariinstalatii de chemare asistenta in corp D , al Spitalului Municipal Salonta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal SalontaCod fiscal: 4287947, Adresa: str.I.Cantacuzino , nr.2-4 , Salonta , jud.Bihor, Salonta, Telefon: 0259374040 , 0259374042, Fax: 0259373236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP la www.e-licitate.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrariinstalatii de chemare asistenta in corp D , al Spitalului Municipal Salonta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrariinstalatii de chemare asistenta in corp D , al Spitalului Municipal SalontaValoarea estimata contract 156250 lei.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - Cuantumul garantiei de participare va fi de 1876 lei valabila 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin : -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-a unei sume in numerar, la caseria unitatiiCont trezorerie ? RO69TREZ0835006XXX000945In cazul depunerii unei contestatii care ulterior este respinsa, garantia de participare va fi retinuta de autoritatea contractanta, in cuantum de 1562.50 lei, adica 1% din valoarea estimata a achizitiei, conform art.278 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de adeschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont dedisponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform Formularului 5 din Sectiunea-Formulare.Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 278/2010, cu modificarile si completarile ulterioare ?conform Formularului 6 din Sectiunea-FormulareCerinta nr. 3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la lictatii cu oferta independenta ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinteze Formularul 9 din din Sectiunea-Formulare.Cerinta nr. 4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691 ( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare siOrdinului nr.170/2012? conform Formular nr 10. din Sectiunea-FormularePersoane cu functii de deciziein ceace priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire: jr. Hategan Adrian, dr. Stan Mihaela, ec. Aristan Florica, ing Szemes Sandor, ing. Cotau Dorin, Ec. Cora Florina, jr.Lazau IoanaMembri in Consiliul de administratie, consilieri locali: Kiss Erno, Patocs IuliaKiss Ana Maria- contabil sef Primaria SalontaTorok Laszlo -primarCerinta nr.5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulCerinta nr. 6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila mentiunea conform cu originalul Cerinta nr. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator emis de ONRC, trebuie sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizatCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si poate fi emis cu30 de zile inainte de data depunerii ofertei.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.5. Informatii privind subcontractantii?Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-Formular 12 din sectiunea formulare ;Autoritatea contractanta nu impune criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilordeclarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit daca sunt prezentate documente relevante in acest sen, Cerinta nr. 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, conform Formular 15 Se va prezenta dovada executarii pe ultimii 5 ani a unuia sau mai multe contracte de lucrari sau parti de contracte similare ca natura si complexitate cu cea aferenta prezentei proceduri in valoare cumulata de minim 156000lei fara TVA.Se vor prezenta: copii dupa contracte, parti relevante de contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si proces verbal de punere in functiune, Cerinta nr. 2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari -Formular 17 din Sectiunea ? Formulare;, Cerinta nr.3. Declaratie privind efectivul mediu anual a personalului angaja si al cadrelor de conducere - Formular 16 din sectiunea formulare.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat sipersonalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 anisi acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari; b) Lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului, se descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta.Pentru persoanele prezentate la punctul b) se vor prezenta certificate/atestate/diplome de calificare semnate in original.Pentru personalul care nu este angajat permanent alofertantului, ofertantii au obligatia de a prezenta contracte de colaborare cu acesta in copie certificata conform cu originalul saudepunerea declaratiei de disponibilitate a personalului care nu are calitateade angajat, Cerinta nr.4. Informatii privind asocierea-Acord asociere conform Formular 19 Cerinta nr.1.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau alte standarde echivalente, Cerinta 2. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului ? ISO 14001/2005 sau alte standarde echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP lawww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 07:41