Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari modernizare a Centrului de Zi din cadrul Complexului de Tip Familial Valea Mare Stefanesti - in cadrul Proiectului "Modernizarea Centrului de Zi din Cadrul Complexului de Tip Familial Valea Mare Stefanesti" - cod SMIS 23095


Detaliu pentru invitatia numarul 333277
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Numar invitatie: 333277/06.08.2012
Denumire contract: Lucrarimodernizare a Centrului de Zi din cadrul Complexului de Tip Familial Valea Mare Stefanesti - in cadrul Proiectului "Modernizarea Centrului de Zi din Cadrul Complexului de Tip Familial Valea Mare Stefanesti" - cod SMIS 23095
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +0 248/271131, fax: +0 248/271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul DGASPC Arges, Pitesti, str. Calea Dragasani, nr. 8, etaj I, cam. 23, jud. Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrarimodernizare a Centrului de Zi din cadrul Complexului de Tip Familial Valea Mare Stefanesti - in cadrul Proiectului "Modernizarea Centrului de Zi din Cadrul Complexului de Tip Familial Valea Mare Stefanesti" - cod SMIS 23095
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare a Centrului de Zi din cadrul Complexului de Tip Familial Valea Mare Stefanesti
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 774, 154 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 15.000 lei.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituitaprin: - Scrisoare de garantie bancara ? Se va completaFormularul nr 17, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului, sau- cuOrdin de Plata, in contul D.G.A.S.P.C. Arges, RO43TREZ0465006XXX004386, deschis la Trezoreria MunicipiuluiPitesti , CF 9742496, cu conditia ca la data deschiderii ofertei , suma sa fie virata in contul DGASPC Arges , sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei licitatiiDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat, exterior plicului care contine oferta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, trebuie sa fie egala cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei.Cf. art. 278^1 din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractului.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participarein cuantumul, forma, si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire , vor fi respinsein cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in conformitate cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr. 928/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi, pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011.Suma initiala, care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul nr.1, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularulnr.2, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt: - Adrian Macovei ? Director General, - Cornel Olteanu ? Director General Adjunct;
- Adriana Badea ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate si Buget, - Ioan Preoteasa ? Sef Birou Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale .Persoanele mentionate respecta prevederile Ord. 170/2012.- Se va completa Formularulnr.3, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa Formularul nr.4, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr.314/2010)-Se va completa Formularul nr.5, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;
- Certificatde atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Formular tip eliberat de Primaria Locala ? in original, copielegalizata sau xerocopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (cf. art. 9, alin. 1 din Ordinul 509/2011, emis de presedintele A.N.R.M.A.P.)- Formular tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice?in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- -Persoanele juridice/fizice romane vor depune Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constator, eliberat de ORC, in original/copie legalizata- Se va depune documentul solicitat in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare ce dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se va depune documentul solicitat in original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - ultimul bilant contabil vizat de autoritatile competente, - Declaratie privind cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani financiari incheiati, - documente privind bonitatea (acces la resurse). Ofertantul va prezenta documente (de ex. Scrisori de confort emise de institutii bancare) prin caresa demonstreze ca are access sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarilor pe perioada derularii contractului-17 luni, (conform graficului de executie propus in oferta tehnica), dar nu mai putin de 400.000, 00 lei si separate de alte angajamente pe care le are prin alte contracte., Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atuncisituatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, semnate si stampilate dereprezentantul legal al ofertantului., - declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, - declaratie privind personalul alocat derularii contractului, activitatile, specializarea acestora si sarcinile concrete care vor fi incredintate, - declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentruexecutarea contractului, -documente privind experienta similara pentru lucrarile si serviciile, care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.Se solicita ca ofertantul sa fi finalizat (lucrari duse la bun sfarsit), in ultimii 5 ani, cel putin 1 contract ce a avut ca obiect executarea de lucrariin valoare de minimum 400.000, 00 lei.Conf. art.14, alin1 din Ordin 509/2011, prin?lucrari executate siduse la bun sfarsit? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna (in asociere), atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Se mentioneaza daca exista subcontractanti si ce specializare au acestia ca de altfel si partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens., In cazul asocierii mai multor operatori economici oferta trebuie sa cuprindaun acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asumaraspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderulasociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni innumele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa estedeclarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentica si vaprezenta contractul asocierii autoritatii - Document de certificare a sistemului de management al calitatii ? ISO9001:2008 sau echivalent., - Document de certificare a sistemului de management al mediului ? ISO14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro, incepand cu data publicarii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer