Achizitie publica - ?Lucrari Tehnico Edilitare pentru Reabilitare Gradina Zoologica si Parc Brasov - Intocmire PT, DDE si executie retele exterioare?
Detaliu pentru invitatia numarul 337061
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337061/09.10.2012
Denumire contract: ?LucrariTehnicoEdilitarepentruReabilitareGradinaZoologicasiParc Brasov -Intocmire PT, DDE si executie reteleexterioare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: Agurita Stroe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, Brasov, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?LucrariTehnicoEdilitarepentruReabilitareGradinaZoologicasiParc Brasov -Intocmire PT, DDE si executie reteleexterioare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?LucrariTehnicoEdilitarepentruReabilitareGradinaZoologicasiParc Brasov -Intocmire PT, DDE si executie reteleexterioare? la Gradina Zoologica din municipiul Brasov, dupa cum urmeaza: 1.Extindere retele exterioare de canalizare (PT, DDE si executie)Nota: Documentatia va fi avizata de SEGA Brasov.2.Extindere retele exterioare de apa potabila si incendiu (PT, DDE si executie)3.Retele de alimentare cu apa, golire si preaplin a lacurilor amenajate (PT, DDE si executie)4.Retele electrice de supraveghere, avertizare si alarmare (PT, DDE si executie)5.Gard electric pentru tarcuri (PT, DDE si executie)6.Retele termice exterioare (PT, DDE si executie)7.Extindere retele exterioaregaz (PT, DDE si executie)
II.1.6) CPV: 45231112-3 - Instalare de retea de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 479, 421.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 49588, 42 lei sau 24794, 21 lei pentru IMM-prin completarea Formularului 14 din sectiunea Formulare si va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 6259.42 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA(5% din valoarea contractului fara TVA, daca executantulface dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 categoria IMM) se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006 printr-un instrument de garantare emis in condtiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.Inacest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de parti, banca va confirma existenta acestui cont, printr-o adresa catre autoritatea contractanta.Suma initiala care se depune de catre acesta in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA, in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului.Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 1;
- Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea Formularului 1.a;
- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Primar: George Scripcaru- Viceprimar: Adrian Atomei- Viceprimar: Razvan Popa- Administrator: Gantz Miklos Sandor- Secretar: Nicolae Paraschiv- Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti- Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: Liliana Horga- Director Directia Economica: Marilena Tudorache- Director Directia Relatii Externe- Cecilia Doiciu- Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea- Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu- Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin- Sef Serviciu Contabilitate - Claudia Radu- Sef Serviciu Buget : Maria Oprea- Consilier: Gabriela Sifft, Inspector: Agurita StroeConsilieri locali: 1.BORICEANU MIRCEA2.BRAUN WERNER3.BUCUR CIPRIAN IONUT4.CHIRICHES ANDREI - CIPRIAN5.DURBACA ALEXANDRINA - ADINA6.DUTU TUDOR ALEXANDRU7.CHIFUSERGIU - MARIAN8.GHIRDA MIHAI - IOAN9.IONESCU LUCIAN10.KRAILA VASILE11.LEONTE CATALIN12.LUPU LIVIU13.MACEDONSCHI CRISTIAN14.MARA IULIAN15.MARTIN VASILE - EMIL16.MIHAI COSTEL17.OPRICA FLORENTIN - ADRIAN18.PUSCARIU RADU - IOAN19.SARGHIE OVIDIU20.SIMION MARIA - ANTONELA21.SZENTE LADISLAU22.TARBA MIHAIL23.TEODORESCU FLORIN - COSTEL24.TOP - FERGHETE CARMEN - FLORIANA25.TORO TAMASCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentarea Formularului 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul- emis cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor, pentru a fi valabil la data de depunere a ofertelor; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezintemedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)in valoare de cel putin 4.810.000 lei fara TVA . sau echivalent in alta valuta.Pentru echivalenta se va lua cursul mediu lei/valuta comunicat de BNR.Ofertantul va completaFisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul (operatorul economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze o experinta similara in ultimii 5 ani prin prezentarea a unui/ mai multor contracte de lucrari de o valoare minim impusa de cel putin2.405.000 lei fara TVA, din care: - pentru proiectare 105.000 lei fara TVA- pentru executie 2.300.000 lei fara TVA, Operatorul trebuie sa prezinte Declaratie privind efectivul mediu angajat si a cadrelor de conducere, Avand in vedere ca lucrarea presupune realizarea mai multor tipuri de retele, ofertantul trebuie sa faca dovada cadispune de cel putin de urmatorul personal minim de specialitate, necesar pentru indeplinirea contractului la un nivel al calitatii ridicat astfel: Pentru proiectare: -proiectant specializat pentru retele electrice-proiectant specializat pentru instalatii de apa si canalizare-proiectant specializat pentru instalatii de gaze naturaleIn sensul demonstrarii specializarii se vor depune atestate sau diplome doveditoareSe prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-uri ale personalului minim de specialitate. In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor, Avand in vedere ca lucrarea presupune realizarea mai multor tipuri de retele, ofertantul trebuie sa faca dovada cadispune de cel putin de urmatorul personal minim de specialitate, necesar pentru indeplinirea contractului la un nivel al calitatii ridicat astfel: Pentru executie: - RTE atestat MLPTL, - Sef de santier (inginer constructii civile), - Responsabil asigurarea calitatii CQ, - Responsabil SSM, - O persoana autorizata ANRE pentru lucrari in domeniul gazelor naturale si energiei electrice, - Un inginer instalatii.Se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-uri ale personalului minim de specialitate. In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor, Ofertantii vor prezenta o lista cu personalul de executie necesar realizarii lucrarilor ce fac obiectul procedurii de atribuire., Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna trebuie sa prezinte lista cu principalele lucrari pe ultimii 5 ani, Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna trebuie sa prezinte declaratia privind echipamentele tehnice/dotarile de care dispune pentru indeplinirea contractului, In cazul in care pentru realizarea contractului vor fi implicati si subcontractanti se va completa formularul nr.10cu subcontractantii si specializarile acestora, In cazul in care exista asociati ai operatorului economic pentru realizarea contractului se va completa formularul nr.11 Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent, prezentarea certificatului certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 08:16