Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI ACCESIBILIZAREA FONDULUI FORESTIER IN COMUNA POSAGA, JUDETUL ALBA, MASURA-125b


Detaliu pentru invitatia numarul 341844
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Posaga Alba
Numar invitatie: 341844/16.01.2013
Denumire contract: LUCRARI ACCESIBILIZAREA FONDULUI FORESTIER IN COMUNA POSAGA, JUDETUL ALBA, MASURA-125b
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Posaga AlbaCod fiscal: 4934601, Adresa: Posaga de Jos, nr. 171, jud. Alba, Posaga, Telefon: 0258776024, Fax: 0258776024
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Posaga de Jos, nr. 171, jud. Alba, Posaga, Romania, cod postal: 517575, telefon: +40 0258776024, fax: +40 0258776024, persoana de contact: Nicolae Cucea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Posaga, Posaga de Jos, nr. 171, jud. Alba, Posaga, Romania, cod postal: 517575,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI ACCESIBILIZAREA FONDULUI FORESTIER IN COMUNA POSAGA, JUDETUL ALBA, MASURA-125b
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executia lucrarilor de modernizare pentru 36, 3 km drumuri din care: -Drumul forestier Posaga in lungime de- 18, 2km(242D)-Drumul forestier Sagagea in lungime de- 13, 4km(247D)-Drumul forestier Bocsesti in lungime de-4, 7km(248D)
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 666, 769.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 113.335 lei si pentru o perioada de 90 zile(Cele 90 de zile se calculeaza incepand cu termenul limita de primire a ofertelor). In cazul IMM (cf Legii nr. 346/2004 si Anexei A1) garantia departicipare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in D.A, respectiv suma de 56.667, 50 lei.Contul in care se poate constitui garantia de participare este RO62TREZ0065006XXX000122, Trezoreria Cimpeni, titular cont COMUNA POSAGA.In cazul scrisorii/ asigurarii de garantie se va completa Formularul nr. 11. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la dataconstituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Clauza de retinere: In conform. cu art.278 ^1 alin.1 din OUG.34/2006 in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de particip.suma de 8126, 67 lei.Echivalenta gar de participare in alte valute: curs BNR din prima zi de dupa publicarea invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din pretul fara TVA al contractului. Daca op. economic sau, in cadrulunei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumulprecizat ? Anexa A1).Garantia de buna executie, cf. art.90.alin. (1)-(3) din HG 525/2006 si se poate constitui prin: Scrisoare/ asigurare de garantie (emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari), emisa de o societate bancara sau de asigurare (Formularul19), care trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract SAU prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturipartiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statuluidin cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Modalitati de participare la procedura de achizi?ie1. Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, cf.OU|G 34/2006 art. 46. Alin.(1), candidatul/ofertantul NU are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.2. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului;.3. Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Cerinta nr.3 -Demonstrarea calitatii de participant la proceduraDeclaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 12Ccompletat in original, datat, semnat si stampilat. Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 12Ccompletat in original, datat, semnat si stampilatCerinta nr. 4 - Neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare ? Declaratie privind eligibilitateain original.Cerinta nr. 5 - Neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 se va realiza prin: 1.Completare si prezentare Formular 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare;2. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta ;3. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).4. Ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala , referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, - in original sau copie conform cu originalul.5. Ofertantul va prezenta certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale , referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, in original sau copie conform cu originalul.6. Se va prezenta cazierul judiciar al administratorului ofertantului (si al administratorilor asociatilor acestuia) respectiv al administratorului tertului sustinator, daca este cazul.7. In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.8. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in acest sens, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestuia in limba romana.9. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2, cerinta nr. 5.10. Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 6- Prevenirea si combaterea participarii la licitatii publice cu oferte trucate.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314 / 2010 Se cere completarea Formularnr. 12 D.Cerinta nr.7 -Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr 4.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4 privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar Bulgar Ionel, viceprimar Bozian Iancu Dan, secretar Tutuian Gheorghe , contabil Bulgar Florentina, consilieri: Bozian Iancu Dan, Betu Pavel, BocsaFelicia Claudia, Botas Ioan, Coc Boboia Dan, Craiu Teodor, Craiu Viorel, Oara Ioan, Rosa Stefanica In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta- Formularul nr.21 .Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 1 - Certificarea calitatii de participant la procedura ca persoane juridice/fizice romane se va realiza prin prezentarea Certificatuluiconstatator ? in original sau copie conform cu originalul ? emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte: a. Ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC conform anexa 1 la Ordinul 509/2011 (CAEN 4211). Lipsa codului CAEN si a autorizarii acestuia aferent codului CPV al achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului descalifica ofertantul sau asocierea.b. Ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;c. Informatii legate de structura actionariatului, reprezentantul/tii legali. Informatiile din certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, autoritateacontractante va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitatecertificatul constatator in original.Cerinta nr. 2- Certificarea calitatii de participant la procedura ca persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare/apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestora.Obs: Documentele edificatoare pentru a fi valabile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1- Demonstrarea capacitatii economice si financiare pentru ofertantii rezidenti se va face conform art. 185 din OUG 34/2006 prin: Media cifrei de afaceri (in domeniul contractului-constructii de drumuri) pe ultimii 3 ani sa fie de minim 11.300.000 lei, fara TVA; 2. 2.Se vor lua in considerare documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri;;In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia ec si fin si prin prezentarea altor doc. pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela., Pentru echiv. RON/EURO se va avea in vedere cursul mediu raportat de BCE dupa cum urmeaza: 2010-1 euro= 4.21057 lei;2011- 1 euro= 4, 2386 lei, 2012, 1 euro= 4, 4445 lei In situatia in care operatorul economic are maiputin de 3 ani de la infiintare CA se solicita proportional cu data infiintarii.Daca ofertantul este IMM atunci va beneficia de o reducere de50% conform Legii nr.346/2004. Demonstrarea situatiei ec si fin se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documenterelevante, cum ar fi: b)bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii incare este stabilit ofertantul/candidatul;c)declaratii privind CA in domeniul deactivitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; se completeza Formular F2-informatii generale, Cerinta nr. 2 - Demonstrarea capacitatii economice si financiare pt ofertantii nerezidenti se va face prin: 1Media cifrei de afaceri (in domeniul contractului) pe ultimii 3 ani sa fie de minim 11.300.000 lei, fara TVA;2.Se vor lua in considerare documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri;;Ofertantii nerezidenti pot face demonstrarea capacitatii economice si financiare prin prezentarea de documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta.Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima potrivit urmatoarelor echivalente RON/EURO, cf. cursului mediu raportat de BCE dupa cum urmeaza: ;2010-1 euro= 4.21057 lei;2011- 1 euro= 4, 2386 lei, 2012, 1 euro= 4, 4445 lei. Formular F2-informatii general, Cerinta nr. 3 - Oferta comunaIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Cerinta nr. 1- Demonstrare experienta similara Cerinta minima de calificare privind experienta similara este satisfacuta daca OFERTANTUL FACE DOVADA EXECUTARII IN ULTIMII 5 ANI (CALCULATI PANA LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR), IN BAZA UNUI CONTRACT (sau, dupa caz si a actelor aditionale acestuia), A UNOR lucrari de constructii de drumuri si/sau alte lucrari specifice constructiilor de drumuri inclusiv forestiere, IN VALOARE EGALA SAU MAI MARE de 5.666.000 lei, fara TVA.Ofertantul va trebui sa prezinte lucrari similare lucrarilor care fac obiectul procedurii, executate ?i finalizatein baza unui contract(sau, dupa caz si a actelor aditionale acestuia) inso?ite de certificari de buna execu?ie/recomandari aferente, semnate sau confirmate de beneficiar.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.Se solicita prezentarea Formularui 12 F si Anexa la 12 F) in ultimii 5 ani(calculati pana la data limita de depunere ofertelor) continand : obie, Pentru sustinerea experientei similare, ofertantii vor prezenta , ,Certificate de buna executie /recomandari/pv receptie, din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale sau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (recomandari - Formularul 34). Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011., Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva(conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006)- Formular nr. 25;, Cerinta nr. 2 - Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune: AUTOGREDER PINA LA 175CP , BULDOZER PE SENILE 81-180CP, VIBRATOR UNIVERSAL CU MOTORTERMIC 2, 9-4CP , COMPACTOR AUTOPROP.CU RULOUR|(VALTURI) PINA LA 12TF, COMPACTOR STATIC AUTOPORP CU RULOURI(VALTURI), R8-14;PLACA VIBRATOARE CU MOTORARDERE INTERNA DE 4CP 130KGF, MOTOPOMPA 9-16CP, AUTOCISTERNA CU DISP.DE STROP CU M.A.J. 5-8T, MACARA PE PNEURI PINA LA 9, 9TF.Utilajele solicitate si capacitatile acestora sunt conform necesarului mentionat de proiectant in extrasul de utilaje, piesa a Proiectului tehnic, anexa la caietul de sarcini.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspectape teren existenta lor, Pentru a dovedi indeplinirea cerintelor minime solicitate cu privire la dotarile minime impuse, ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari.Se accepta prezentarea oricarui document care atesta dispozitia ofertantului asupra acestor utilaje, de ex.: documente proprietate/contracte inchiriere/ contracte leasing/contracte colaborare/contracte comodat/declaratei de punere la dispozitie in cazul in care ofertantul va fi declarant castigator/etc., Cerinta nr. 3- Nr mediu de angajati.Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismultehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament departicipare a fost obtinut, (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate), pentru personalul de conducere si personalul care va activaefectiv in executia lucrarilor .1.Se va completa Formularul 12 I - Declaratie privind efectivele medii anualeale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani ? inoriginal.- Sef punct. de lucru, inginer cu studii superioare/subinginer in domeniul constructiilor de drumurisi cu experienta in lucrari de drumuri de min 2 ani.- Responsabil tehnic cu executia , inginer/subinginer in domeniulconstructii, atestat profesional de institutiile abilitate, in domeniul constructiide drumuri valabil la data limita de depunere a ofertelor., - Coordonator in materie de securitate si sanatate, pe durata realizariilucrarilorconform, HG 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatatepentru santiere-Responsabil cu controlul tehnic de calitate numit prin dispozitie internaavand specializare in unul din domeniile: CFDP sau echivalent, 2. Expertii cheie: se solicita prezentarea unei declaratii referitoare la experticheie- Formular 32.;4.Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe careexpertul o are cu ofertantul (spre ex. contract de munca, contract decolaborare, angajament de participare, etc.) valabile pe toata perioada de derulare acontractului;5.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de oalta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respective, Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoareledocumente pentru a face dovada experientei in domeniu: - CV-urile personalului de specialitate, Anexa 1 la Formularele 12 I si 32, implicat in realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri deatribuire, datate si semnate in original;
-Certificate de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate, pentru calitatea de responsabil tehnic cu executia (experienta in domeniu pentru RTE poate sa reiasa si din certificatul de atestare tehnico-profesionala);, Decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea deresponsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii. Autoritateacontractanta are dreptul de a verifica, direct sau prin intermediul uneiautoritati competente apartinand statului veridicitatea documentelorprezentate de catre ofertant in scopul justificarii experientei similare si acapacitatii tehnice si de resurse umane de care dispune, Cerinta nr. 4- Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), vor fifurnizate prin: 1. Prezentare acord de subcontractare (). Informatii privind lucrarile/ partiledin lucari care urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti sispecializarea acestora.2. In cazul subcontractarii unei parti a contractului: se va prezenta Acordulde subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea decontract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate).3. Subcontractantul va prezenta Declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 69 indic.1 din OUG 34/200.Toate documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata, in afara faptului daca nu se precizeaza altfel in Documentatia de atribuire., Cerinta nr. 5- Informatii privind asocierea (daca este cazul).Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune oferta comuna.Se va prezenta Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere, iarcontractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de datasemnarii contractului, Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asocierein care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva sisolidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei esteimputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni dela si in numeletuturor asociatilor , individual si colectiv, si ca asociatii sunt responsabilipentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze deasemenea ca toti asociatii din Asociatie/ Consortiu sunt obligati sa ramanain Asociatie/ Consortiu pe intreaga durata a contractului. Ofertantul, in cazulin care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatorieconomici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in careoferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea., Declaratia cu privind protectia mediului- Formular 10Observa?ieIn procesul de evaluare a conformitatii ofertelor cu cerintele minime de calificare, comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a nu solicita alte documente suplimentare referitoare la eligibilitatea ofertantului/ofertantilor de la nici unul dintre ofertanti, in afara cazurilor reglementate in mod expres de lege, evaluarea realizandu-se doar pe baza documentelor depuse in oferta. Toate documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata, in afara faptului daca nu se precizeaza altfel in Documentatia de atribuire.Documentele intocmite de ofertant -formularele anexate- se vor prezenta in original, in afara faptului daca nu se precizeaza altfel in Documentatia de atribuire. Cerinta nr. 1 -Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatiipentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001sau echivalent, valabil la datalimita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2 - Dovada implementarii standardelor de protectie a mediuluipentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001, valabil la datalimita de depunere a ofertelor.sau echivalent.In cazul asocierii cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru alasocierii pt. partea de contract care o realizeaza..Nota: Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr.509/2011. Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii Europene de fiecare membru al asocierii pt. parteade contract care o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Timpul de mobilizare al executantului
5
Descriere: durata de timp, exprimata in zile, de la data transmiterii ordinului de incepere
Garantia acordata
35
Descriere: Garantia acordata lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: sediul autoritatii contractante ?i www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer