Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari aferente proiectului ?Reabilitarea si promovarea identitatii culturale si istorice Piata Cetatii ? Turnul Stefan?


Detaliu pentru invitatia numarul 348486
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 348486/12.06.2013
Denumire contract: Lucrari aferente proiectului ?Reabilitarea si promovarea identitatii culturale si istorice Piata Cetatii ? Turnul Stefan?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Sala de sedinta (parter).
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari aferente proiectului ?Reabilitarea si promovarea identitatii culturale si istorice Piata Cetatii ? Turnul Stefan?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita oferta pentru executie lucrari in cadrul proiectului ?Reabilitarea si promovarea identitatii culturale si istorice Piata Cetatii ? Turnul Stefan?Valoarea estimata, fara TVA: 7.394.566, 42 lei, fara TVA - fara cheltuieli diverse si neprevazuteCheltuieli diverse si neprevazute: 739.008, 87 lei, fara T.V.A.Valoare totala (inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute): 8.133.575, 29 lei, fara TVA
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 133, 575.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 147.891, 32 lei in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Contul in care se va depune garantia de participare este RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia Mare. Garantia de participare va fi valabila o perioada de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte toate situatiile in care garantia poate fi retinuta de autoritatea contractanta, respectiv ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 8.299, 46 lei in conformitate cu dispozitiile legale (OUG 34/2006, art. 278ยน, alin.(1), pct. c). Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte si aceasta situatie de retinere a garantiei de participare. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta, este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 12. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum sicertificatele de atestare fiscala solicitate.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele cu putere de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt: - Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare- Istvan Ludescher ? Viceprimar- Gabriela Hofer ? Viceprimar- Vasile Marcel Barbul ? Administrator Public- Rodica Brad ? Secretarul Municipiului Baia Mare- Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica- Lucia Radu ? Director executiv Directia Cheltuieli- Aurica Todoran ? Director executiv Directia Juridica -APL- Radu Bolchis ? Director executiv Directia Programe, Proiecte, Strategii- Carmen Zamfirescu ? Director Executiv Directia Achizitii, Concesiuni- Ramona Bodzer ? Sef Serviciul Achizitii Publice- Andrea Nuszbaum - inspector principal, Serviciul Monitorizare Utilitati Publice- Maria Bitea ? consilier superior, Serviciul Administrare Drumuri Siguranta Circulatiei- Roxana Bala ? consilier superior, Serviciul Achizitii Publice- Alexandra Stoica ? inspector principal, Serviciul Achizitii Publice;
- Corina Napradean ? consilier superior, Directia Cheltuieli;
- Stanca Cret ? inspector principal, Directia Programe, Proiecte, Strategii- Consilieri locali: Teodor Ardelean, Marius Serban Bondici, Rodica Boros, Calin Ioan Bota, Mihaela Elena Campan, Ciprian Marius Cozoplean, Laura Ghinea, Dan Grumaz, Ilie Tudorel, Stefan Lupsa, Ioan Mandra, Dumitru Matei, Radu Micle, Liliana Moga, Mihai Moroz, Dorel Muresan, Stefan Pop, Adrian Vasile Popa, Ionut Pirvu, Marinel Rob, Noemi Erika Vida.- Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul in care exista subcontractan?i, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 34. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.Nota: - Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare a prezentat documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta poate solicita acestuia pentru stabilirea conformitatii, inainte de transmiterea comunicarii cu privire la rezultatul procedurii, prezentarea documentelor respective in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani 2012, 2011, 2010, sa aiba o valoare de minim 14.789.132, 84 lei.Ofertantul va depune Formularul nr. 5- Ofertantul va depune documente din care sa rezulte media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010).Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 5- Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei.- Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executia de lucrari ce fac obiectul contractului. In acest sens se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Executia de lucrari se confirma prin prezentarea a maxim doua certificari/documente de buna executie, emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar. Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani, calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor, iar valoarea cumulata a acesora este de minim 7.394.566, 42 lei, fara TVA.- Ofertantul va depune Formularul nr. 6 - ?Declaratie privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani?;
- Ofertantul va depune cate o Fisa experienta similara ? Formularul nr. 7 pentru certificarile/documentele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara;Certificarile vor indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executarii de lucrari si precizarea daca au fost efectuatein conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.- Ofertantul va depune o Declaratie privind nominalizarea personalului - Formularul nr. 8, Manager de proiect ? 1 persoana-Studii superioare ciclul II, conform legii invatamantului-Experienta profesionala specifica: minim 3 ani ca manager proiectOfertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii/atestate/certificate- Documente din care sa reiasa experienta relevanta- Autoritatea contractanta poate solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Sef de santier ? 1 persoana
-Studii superioare ciclul II, conform legii invatamantului, absolvite cu diploma in domeniul Constructiilor Civile Industriale Agrozootehnice;
-Experienta profesionala specifica ? minim 3 ani experienta ca sef de santierOfertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii/atestate/certificate;
- Documente din care sa reiasa experienta relevantaAutoritatea contractanta poate solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Responsabil tehnic cu executia ? 1 persoana
-Atestat de responsabil tehnic cu executia in domeniul I - constructii civile, industriale, agrozootehniceOfertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii/atestate/certificate
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta- Autoritatea contractanta poate solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare, Responsabil tehnic cu executia ? 1 persoana
Atestat de responsabil tehnic cu executia in domeniulIX - constructii edilitare si de gospodarie comunalaOfertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii/atestate/certificate
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta- Autoritatea contractanta poate solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Specialist lucrari derestaurare structuri istorice ? 1 persoana
Certificat de atestare emis de Ministerul Culturii si Patrimoniului Nationalcel putin pe domeniul 4 ? Consolidare\restaurare structuri istorice, specializare E executie lucrari conform Ordin MCPN nr.2495\2010, Norme metodologice din 26 august 2010 privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii/atestate/certificate
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta- Autoritatea contractanta poate solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Specialist lucrari derestaurare decoratii piatra ? 1 persoana
Certificat de atestare emis de Ministerul Culturii si Patrimoniului Nationalcel putin pe domeniul 9 ? Conservare\restaurare decoratii piatra, stucatura si\sau ceramica, dupa caz, specializare E executie lucrari conform Ordin MCPN nr.2495\2010, Norme metodologice din 26 august 2010 privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice.Ofertantul depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
-Diplome de studii/atestate/certificate
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta, Specialist lucrari deinginerie instalatii ? 1 persoana
Certificat de atestare emis de Ministerul Culturii si Patrimoniului National cel putin pe domeniul 5 ?Inginerie instalatii, specializare E executie lucrari conform Ordin MCPN nr.2495\2010, Norme metodologice din 26 august 2010 privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii/atestate/certificate
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta- Autoritatea contractanta poate solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Responsabilcu controlul tehnic de calitate in constructii? 1 persoana
Studii:
- Atestat in domeniul managementului calitatii
Experienta profesionala specifica:
- Implicare ca Responsabil cu calitatea in minim un contract de executie lucrariOfertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Document din care sa reiasa relatia cu ofertantul- Diplome de studii/atestate/certificate
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta- Autoritatea contractanta poate solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Responsabil protectia muncii ? 1 persoana
Studii:
- Atestat in domeniul SSM
Experienta profesionala specifica:
- Minim 3 ani experienta profesionala in pozitia de Responsabil protectia muncii
Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata, urmatoarele documente:
- CV- Formular Europass;
http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii/atestate/certificate
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta- Autoritatea contractanta poate solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca dispune de dotarea necesara indeplinirii contractului ? Formularul nr. 10, In cazul in care ofertantul intentioneza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract. Ofertantul va depune Formularul nr. 11 Ofertantul va prezenta un certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii in domeniul obiectului contractului.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract.Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in copie lizibila?conform cu originalul?.Nota: Se va/vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea., Ofertantul trebuie sa respecte anumite standarde de protectie a mediului raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat valabil, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management de mediu in domeniul executiei de lucrari - constructii civile.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract.Nota: Se va/vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer