Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari aferente realizarii Planului Integrat de Dezvoltare Urbana a Orasului Pantelimon?


Detaliu pentru invitatia numarul 316781
Autoritate contractanta
ORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)
Cod de identificare fiscala: 4420759
Adresa: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon
Telefon: 3502444
Fax: 3502442
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?Lucrari aferente realizarii Planului Integrat de Dezvoltare Urbana a Orasului Pantelimon?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45316000-5 - Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si de semnalizare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?Lucrari aferente realizarii Planului Integrat de Dezvoltare Urbana a Orasului Pantelimon?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 30.09.2011 12:03)
Data publicarii: 23.09.2011 11:04
Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Orasul Pantelimon, Str. Sf. Gheorghe, nr. 32, Jud Ilfov
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Orasul Pantelimon, Str. Sf. Gheorghe, nr. 32, Jud Ilfov
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 13, 153, 367.89 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Grantie de participare 250.000 lei , dec. privind eligibilitatea, dec. privind neîncadrarea in art.181, dec. privind cal. de part. la procedura, neincadrarea in art.69, Cert. de atestare fiscala-Buget local, Buget de stat, Certificat const., Cazier fiscal, Cazier judiciar societate si administrator, CUI, Fisa de info. generale, Bilanturile cont.-2008, 2009, 2010, linie de creditare -min. 4, 600, 000 lei valabila pe toata perioada de derulare a lucrarilor, dec.-polita de asig, lista lucrarilor in ultimii 5 ani, Documente doveditoare privind exp. similara minima, Dec. privind utilajele, instalatiile, autorizatie ISCIR (sau echivalentul acesteia), pentru automacara sinacela pentru lucru la inaltime, Cert.ISO 9001 si 4001 sau echivalente, atestatului emis de ANRE tip B de executie, licentei eliberate de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru instalarea de sisteme de supraveghere video, sau echivalent, marcaje CE si certificate ISO9001 pentru echipamente.
SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Oferta Tehnica
45
Descriere: P1) Modul de abordare in executia lucrarilor ? 30 %P2) Organizare / Program de Lucru - 30%P3)Planul cal. propus pentru toate activitatile aferente executarii Contractului?20%P4) Metode de lucru specifice propuse pentru ex. lucrarilorsub trafic ? 20%P5) Termene ?10% din care: -Durata de mobilizare de la primirea ordinului de incepere-5%-Timpul de raspuns la solicitarile de remediere adefectelor in perioada de garantie5%
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer