Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari aferente unui proiect integrat finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 322


Detaliu pentru invitatia numarul 329498
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Robeasca
Numar invitatie: 329498/13.06.2012
Denumire contract: Lucrari aferente unui proiect integrat finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna RobeascaCod fiscal: 2808992, Adresa: comuna Robeasca, judetul Buzau, Robeasca, Telefon: 0238/581800, Fax: 0238/581800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Robeasca, judetul Buzau, Robeasca, Romania, cod postal: 127515, telefon: +40 238581800, fax: +40 238581800, persoana de contact: DOMNICA VLAD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna robeasca sat robeasca Jud. buzau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari aferente unui proiect integrat finantat prin PNDR/FEADR ? Masura 322
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare si modernizare camin cultural Mosesti, Centru social pentru persoane cu nevoi speciale Mosesti, Teren de sport sat Mosesti, com. Robeasca, jud. Buzau
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 212, 161 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 7.000 lei ? LOTUL 4; 12.000 lei ? LOTUL 5; 4.400 lei ? LOTUL 6; Valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor respectiv90 zile de la data limita de primire a ofertelor;Modul de constituire este conform art. 86 alin 1 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului/contractelor de executie. Modalitate de constituire - unul din instrumentele prevazute la art. 90 alin (2) din HG 925/2006 actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;Acestea trebuie sa prezinte situatia obilgatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale. Acestea trebuie sa prezinte situatia obilgatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Cazierul fiscal al societatii ? emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertei, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;
- Cazierul judiciar al administratorului/administratorilor/asociatilor majoritari ai societatii;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Vlad Dominca ? Primar; EPURAS MARIOARA - viceprimar; Gheorghe Liliana ? secretarul comunei; MINTOIU NICU - referent, responsabil achizitii publice; PLOPEANU MANUELA-LILIANA - contabil, Dumitru Ion, Cotatcu Costel, Tudorica Corina, Ion Ioana, Gheorghe marian, Epuras Emil, Guta Sandel, Agapie Nicoleta- consilieri locali(Formular B11);
- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15); Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate: Pentru Loturile 4, 5 si 6 - Lucrari de construc?ii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, COD CAEN 4120.Documente doveditoare: - Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.- Imputernicire legala (original/traducere autorizata si legalizata) ? in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul societatii prin care se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului; Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul emis de ORC in original/copie legalizata nu mai tarziu de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de cel putin: 700.000 RON ? pentru LOTUL 4; 1.200.000 RON ? pentru LOTUL 5; 400.000 RON ? pentru LOTUL 6;, Cerinta: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca au capacitatea financiara de a asigura executia lucrarilor fara eforturi financiare (avansuri) din partea autoritatii contractante, respectiv ca au resurse reale negrevate de datorii de minim 155.094 RON ? pentru LOTUL 4, 274.332 RON ? pentru LOTUL 5 respectiv 96.650 RON ? pentru LOTUL 6 pentru intreaga perioada de executie, Cerinta: Sa asigure un grad ridicat al acoperirii platilor scadente pentru anul 2010 de catre disponibilitatile financiare relevate de bilantul contabil la 31.12.2010, respectiv sa fi inregistrat pe baza rezultatelor acestui exercitiu financiar o lichiditate imediata de cel putin 90%.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului, Cerinta: Sa declare calitatea in care participa la procedura, Cerinta: Sa fi perfectat si realizat in ultimii cinci ani cel putin un contract de executie lucrari de canalizare cu o valoare de cel putin un contract de executie constructii civile cu o valoare de cel putin 350.000 lei pentru LOTUL 4, un contract de executie constructii civile cu o valoare de cel putin 600.000 lei pentru LOTUL 5, respectiv un contract de executie constructii terenuri de sport cu o valoare de cel putin 200.000 lei pentru LOTUL 6- Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. - recomandare din partea beneficiarului acelei lucrari consideranta ca relevantacopie de pe procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor respectiv a celui de receptie finala (ambele fara receptii respinse sau amanate), - copie dupa parti relevante ale contractului de executie lucrari respectiv precum si a acelor documente aferente executiei, Cerinta: sa asigure (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) existenta echipamentelor/utilajelor/mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: minim 2 vibratoare: - minim 1 incarcatoare cu cupa; - minim 1 autopompa turnare beton; - minim 1 laborator autorizat in efectuarea de incercari in constructii grad II; cerinta este indeplinita si prin prezentarea mai putinor utilaje insa de capacitate mai mare.- copie fata + verso a autorizatiei/ acreditarii laboratorului grad II+ Anexa cu incercarile autorizate. In cazul in care laboratorulrespectiv nu apartine ofertantului se vor prezenta si contractelede prestari servicii si/sau acorduri de prestare servicii incheiateintre ofertant si laboratoarele respective, Cerinta Pentru toate loturile: sa asigure personalul de specialitate minimal necesar: - 1 manager de proiect pt coordonarea intregii lucrari, absolvent curs specializare ?manager de proiect?, cod COR 241919 sau echivalent si experienta profesionala in cel putin un proiect similar; - 1 manager sisteme management de mediu cu experienta profesionala in cel putin un proiect similar; - 1 coordonator de securitate si sanatate al santierului, responsabil securitate si sanatate in munca, P.S.I. si protectia mediului, a protocolului privind asigurarea masurilor de securitate, sanatate, situatii de urgenta si protectie a mediului cu o experienta profesionala in cel putin un proiect similar - 1 sef santier absolvent studii tehnice constructii civile cu o vechime in domeniu si o experienta profesionala in proiecte similare; - 1 RTE domeniul constructii civileSe prezinta: copii de pe contracte de munca, atestate, sau alte acte doveditoare din care sa reiasa calificarea personalului respectiv si l Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii conform ISO 9001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor, Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului conform ISO 14001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
10
Descriere: pentru un Te mai mic sau egal cu 13 luni se acorda 10 puncte, pentru Te= 20 luni se acorda 3 puncte ( pentru termene cuprinse in intervalul 13 ? 20 luni punctajul se acorda proportional); Nu se accepta termene de executie mai mici de 10 luni, respectiv mari de 20 luni. Pentru un termen mai mare decat 20 luni oferta va fi declarata neconforma , iar pentru un termen mai mic de 10 luni , nu va fi punctata suplimentar
Perioada de garan?ie acordata lucrarilor
10
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor de fiecare ofertant in parte: a) pentru o perioada de garanie de36 luni se acorda 3 puncte, iar pentruo perioada de garanie mai mare sau egalade 84 luni se acorda 10 puncte ( pentru termene cuprinse in intervalul 36-84 luni punctajul se acorda proportional)Pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor mai mica de 36 luni oferta va fi declarata neconforma, iar pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor mai mare de 84 luni nu va fi punctata suplimentar .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer