Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari amenajare alei, platforme, cai de acces Spitalul Judetean de Urgenta Slatina, Judetul Olt?


Detaliu pentru invitatia numarul 336407
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEANDE URGENTA SLATINA
Numar invitatie: 336407/28.09.2012
Denumire contract: ?Lucrari amenajare alei, platforme, cai de acces Spitalul Judetean de Urgenta Slatina, Judetul Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEANDE URGENTA SLATINACod fiscal: 4394927, Adresa: STR. CRISAN NR.9-11, Slatina, Telefon: +40 0249418962, Fax: +40 0249418963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CRISAN NR.9-11, Slatina, Romania, cod postal: 230013, telefon: +40 0249418962, fax: +40 0249418963, persoana de contact: NELU COJOCARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Slatina - Serviciul Achizitii Publice, Aprovizionare si Transport
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari amenajare alei, platforme, cai de acces Spitalul Judetean de Urgenta Slatina, Judetul Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Zona la care se face referire in acest proiect este zona din spatele cladirilor spitalului propriu-zis ; acolo unde sunt amplasate cladirile anexe ; bucataria, centrala termica, morga, bazinul de apa si Blocul de boli contagioase.Ca urmare, chiar daca aceasta zona este in spatele Spitalului propriu-zis, circulatia vehiculelor, a personalului, a carucioarelor cu bolnavi sau mancare este intensa dar se desfasoara in conditii improprii, printre masinile parcate haotic.Pentru crearea a noi locuri de parcare, au fost demolate o serie de magazii dezafectate din spatele centralei termice si a statiei de oxigen.Accesul in aceasta parte a incintei se face prin doua puncte : pe la Morga si pe la Policlinica, ambele cu porti metalice deteriorate si care , ca si gardul de pe latura nordica, la fel de deteriorat, nu mai asigura scopul initial pentru care au fost facute iar personalul de paza nu are un spatiu adecvat pentru a ?si desfasura activitatea. In fata Blocului de boli contagioase, in timpul ploilor, apa balteste, restrictionind accesul in cladire, din cauza faptului ca gurile de canal nu preiau apele de suprafata. In cea mai mare parte, suprafetele existente din incinta Spitalului Judetean de Urgenta Slatina are un sistem rutier rigid (beton de ciment) sau suplu (asfalt) care prezinta numeroase defectiuni : fisuri, crapaturi, denivelari, gropi, suprafete distruse complet, etc.Pe aceste suprafete, s-a prevazut covor asfaltic din BAPC 16 de 5 cm grosime (dupa colmatarea fisurilor si crapaturilor, preluarea denivelarilor si executarea reparatiilor locale). Pe suprafetele nou create prin demolari sau cele cu structura din pamant, se va executa urmatorul sistem rutier: strat de uzura BAPC 16 de 4 cm grosime ;strat de legatura BADPS 25 de 5 cm grosime ? zona demolata ; strat de beton BcR 3, 5 ? 15 cm grosime ? zonele cu structura din pamant ;fundatie de balast cilindrat de 25 cm grosime.Inainte de executarea sistemului rutier, pe locul fostelor magazii si a locului viran din spatele Centralei termice se vor executa lucrari de terasamente (umpluturi, sapaturi si nivelari) astfel incat sa poata face o sistematizare a zonei pentru a se putea asigura pantele necesare evacuarii apelor de suprafata.Dupa asfaltare, se vor executa marcaje rutiere cu vopsea pentru a delimita spatiile parcajelor, conducand la o descongestionare a circulatiei in incinta si respectarea locurilor de parcare.Trotuarele vor fi refacute prin asternerea de mixtura asfaltica BAPC 16 de 4 cm grosime.S-a prevazut separarea suprafetelor dupa functiunile pe care le au prin montarea de borduri denivelate 20 x 25 x 50 cm, montate pe beton de ciment, delimitand astfel aleile carosabile si parcajele de zonele pietonale si spatiile verzi
II.1.6) CPV: 45233250-6 - Lucrari de imbracare, altele decat pentru drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 163, 456 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 6.450 lei. Garantia de participare se va constitui potrivit art 86 al 1 HG 925/2006, emisa in favoarea autoritatii contractante care se va prezinta in original la deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16, al. 2 din legea mentionata. Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr. 1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004. Se va retine din garantia de participare, in raport de valoarea estimata a contractului, sumele prevazute la art 278^1 din OUG nr 34/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform prevederilor HG nr.1045/2011 privind modificarea Art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 (conf. careia contractorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea-Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul 1 ;Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta -Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormularul 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul nr. 3 ;Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormularul 4 ;Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager: dr. Andrei Iordache Director medical: dr. Romeo Stanculescu Director financiar-contabil: ec. Elena Visan Director ingrijiri medicale: as. Daniela Sandu Compartiment Juridic: jr. Octavian Iana Sef Serviciu Achizitii Publice, Aprovizionare si Transport: ec. Nelu Cojocaru Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de pregatire a terenului, lucrari de constructia de drumuri, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Documentul sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelora. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Autoritatea contractanta, inainte de semnarea contractului va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv: lucrari de constructii a caldirilor rezidentiale si nerezidentiale; lucrari de instalatii electrice; lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat ; lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii; i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea autorizatin limba romana in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 645.000 lei, Scrisoare de bonitate bancara sau declaratii bancare corespunzatoare prin care se demonstreaza faptul ca in cazul atribuirii contractului operatorul economic are acces la disponibilitati banesti, facilitati de credite in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 60 zile in suma minima de 161.000 lei pentru obiectivul de investitii ? Lucrari amenajare alei, platforme, cai de acces Spitalul Judetean de Urgenta Slatina, Judetul Olt?, Scrisoarea de bonitate bancara va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente.Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: un contract din care sa rezulte executarea de lucrari similare obiectului achizitiei aferente in valoare de cel putin 322.500 lei;Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala, Contracte sau extrase din contracte in copie certificate confom cu originalul. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, caracteristicile tehnice ale lucrarilor, precum si pagina finala cu semnaturi., Recomandare/document constatator din partea beneficiarilor fiecarui contract in copie certificata confom cu originalul din care sa rezulte caracteristicile tehnice ale lucrarilor executate care sa demonstreze respectarea cerintei minime de calificare, Procese verbale de receptie pentru fiecare contract in copie certificata conform cu originalul, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna (in proprietate/chirie/leasing /angajament ferm/orice altfel de documente legale) de: - buldoexcavatoare;
- autobetoniere;
- autobasculante;
- Instalatie preparat mixturi asfaltice- Repartizator mixturi asfaltice- Cilindru compactor- Laborator de verificari si incercari gradul II, -Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.-Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, Pentru instalatia de preparat mixturi asfaltice se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: - autorizatia de mediu in termen de valabilitate potrivit dispozitiilor OUG 195/2005 privind protectia mediului, Pentru laboratorul de verificari si incercari gradul II se va prezenta Autorizatia ISC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de anexa cu incercarile autorizate. Autorizatia trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate incercarile de laborator necesare executiei lucrarilor si trebuie sa fie in termen de valabilitate ? potrivit prevederilor Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare si a Regulamentului de autorizare a laboratoarelorde analize si incercari in constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului 808/2005, Pentru utilajele de transport se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dovada inspectiei tehnice periodice si trebuie sa fie in termen de valabilitate potrivit dispozitiilor Ordonantei Guvernului nr. 81/2000 privind certificarea incadrarii vehiculelor rutiere inmatriculate in normele tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si in categoria de folosinta conform destinatiei, prin inspectia tehnica periodica., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.- Un sef santier ? inginer/subinginer absolvent al unei facultati de profil ? cai ferate drumuri si poduri cu experienta profesionala dovedita ca sef de santier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri;
- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor ?in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri, cu atestat/decizie interna de numire;
- un responsabil cu sanatate si securitatea in munca ? atestat in domeniu potrivit prevederilor Legii 319/2006 actualizata cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii drumuri.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile: lucrari de constructii de drumuri.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 55 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) -pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 55, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a).Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Termen de executie
25
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?timp de executie a lucrarilor? se acorda astfel: Pentru cel mai scazut timp de executie ( justificat ) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 25 puncte. Pentru celelalte durate de executie prezentate punctajul se acorda astfel : T(n) = Timp minim x nr. puncte alocate /Timp de executie (0) ; Rezultatul imultiri dintre timp minim si nr. Puncte alocate se imparte la Timp de executie ofertat unde : T(n) - punctajul ofertantului ; Timp minim - cel mai scazut timp de executie propus ; Timp (0) - Timp de executie propus de ofertantul pentru care se calculeaza punctajul Nota : Timp minim acceptat pentru executia lucrarilor 2(doua ) luni . Timp maxim acceptat pentru executia lucrarilor 4 (patru) luni;
Perioada garantiei oferita lucrarii
20
Descriere: Se va realiza folosind urmatorul algoritm de calcul: Pt=P1+P2, Unde : Pt ? total punctaj tehnic;P1 ? Perioada garantiei oferita lucrarii;P2 ? Termen de executie. 1. Punctajul pentru factorul de evaluare "Perioada de garantie a lucrarilor executate" Dg se acorda astfel: pentru cea mai mare perioada de garantie acordata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 de puncte; Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: Pg (n) = [ G(n) / Gmax] x 20, unde Pg (n) = punctajul ofertei n; G (n) = termenul de garantie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul Gmax = cel mai mare termen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire Ofertele care prezinta o perioada de garantie mai mica de 24 luni calendaristice vor fi declarate neconforme. Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 48 luni nu vor fi punctate suplimentar, adica nu vor primi mai mult de punctajul maxim, respectiv 20 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer