Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari amenajare trotuare, acostamente si santuri pe DJ 141, sat Pelisor, comuna Birghis, jud. Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 354382
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BIRGHIS
Numar invitatie: 354382/03.10.2013
Denumire contract: Lucrari amenajare trotuare, acostamente si santuri pe DJ 141, sat Pelisor, comuna Birghis, jud. Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BIRGHISCod fiscal: 4406088, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR. 150, Barghis, Telefon: 0751351517, Fax: 0269517101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR. 150, Barghis, Romania, cod postal: 557035, telefon: +40 0751351517, fax: +40 0269517101, persoana de contact: GHEORGHE MANDREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Birghis, sat Birghis, str. Principala, nr. 199, jud. Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari amenajare trotuare, acostamente si santuri pe DJ 141, sat Pelisor, comuna Birghis, jud. Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari amenajare trotuare, acostamente si santuri pe DJ 141, sat Pelisor, comuna Birghis, jud. Sibiu.
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 881, 556.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 17631 lei, 50% pentru IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 3) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) Prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul RO 06TREZ5785006XXX000392 deschis la Trezoreria orasului Agnita, cod de inregistrare fiscala: 4406088, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la deschiderea ofertelor- a unei sume in numerar.In oricare din cele doua situatii prevazute la punctul b), dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Suma ce urmeaza a se retine in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata , potrivit art. 278 (1) din OUG 34/2006 este: 4661.55 lei. Pentru garantiile constituite in valuta, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
In conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din HG nr.925/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a stabili in documentatia de atribuire modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, precum si cuantumul acesteia, care insa nu trebuie sa depaseasca 10% din pretul contractului, fara TVA. Astfel, cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA .Garantia de buna executie se constituie conform art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006, respectiv garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau conform art. 90 alin (3) din HG nr. 925/2006 prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile sicompletarile ulterioareCerinta obligatorie: - completare formular 5In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: Prezentarea cazierului judiciar /fiscal pentru operatorul economic (firma) si/sau pentru adminstratori/actionariIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza formular 6In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: 1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are punctul de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa situatia platilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaIn cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr.3Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentare formular 7Cerinta nr.4Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: -.Formular 8In vederea completarii acestor declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -viceprimar: Popirad Gheorghe-secretar: Sasu Teofil-Contabil: Miclea Elena;
-Comisia de achizitie: Sanda Serban, Popirad Gheorghe, Miclea Elena.-Referenti: Vass Aurelia, Plesca Gheorghe, Paculea Delia AlinaFiecare Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Completare formular 9In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Dincertificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei aniCerinta minina de calificare: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 1763110 lei. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 881555 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Pentru calcul echivalentei pentru valorile in valuta, se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Informatii privind utilajeleDeclaratiei referitoare la utilaje, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune minim(proprietate, leasing sau contracte/conventii de inchiriere) de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: - compactor pentru imbracaminte rutiera;
- masina de taiat rosturi;
- perie mecanica;
- buldoexcavator;
- autobasculanta.Se accepta si declaratii de punere la dispozitie., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruexecutia lucrarilor- Cerinta minima de calificare: - responsabil tehnic cu executia lucrarii, atestat MDRT in domeniul lucrarilor ce se executa(lucrari de trotuare/drumuri. Copie dupa legitimatia RTE domeniul (drumuri) aflata in termen de valabilitate.- responsabil cu controlul calitatii, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, Informatii privind sustinerea demonstreze situatia economica si financiara, Informatii privind sustinerea capacitatea tehnica si/sau profesionala Certificat ISO 9001/2001 sau echivalent, Certificat pentru menagement de mediu ISO 14001/2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 22:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer