Achizitie publica - Lucrari anuale de intretinere reparatii strazi,trotuare, parcari oras Gaesti-Dambovita
Detaliu pentru invitatia numarul 350588
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350588/17.07.2013
Denumire contract: Lucrari anualede intretinerereparatii strazi, trotuare, parcariorasGaesti-Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL GAESTICod fiscal: 4279774, Adresa: 13 DECEMBRIE NR 102 A, Gaesti, Telefon: +40 245606082, Fax: +40 245606085
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 13 DECEMBRIE NR 102 A, Gaesti, Romania, cod postal: 135200, telefon: +40 245606082, fax: +40 245606085, persoana de contact: BARBUMARINELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasGaesti;Str.13 Decembrie;Nr.102A;jud.Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratiepublicalocala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari anualede intretinerereparatii strazi, trotuare, parcariorasGaesti-Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Inbazacontractelorsubsecventesevorexecxutalucraride intretinere, reparatii, reabilitariastrazilor, trotuarelorsiparcarilordegradate.Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute 10%;Valoarea acestora: Contract 1=69800 lei;Contract 2=132700 lei;Contract 3=90950 lei ;TOTALacordcadrucheltuielidiverse si neprevazute =293450lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 934, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
23000.Forma de constituire a garantiei de participare , conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006 1.Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii , de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire 2.Ordin de plata in contul: RO19TREZ2735006XXX000056 , deschis la Trezoreria oras Gaesti, beneficiar oras Gaesti, cod de identificare fiscal 4279774cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor 3. Numerar la casieria autoritatii contractante Vor fi respectate prevederile art. 278^1 din OUG.34/2006In cazul in care garantie de participare este constituita in alta moneda, cursul de referimnta se va considera cursul BNRleu/valuta din data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantieideeparticipare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului, fara TVA Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in conditiile art.90 din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Conform HG 1045/2011 se prevede obligativitatea deschiderii unui cont la Trezoreria statului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006actualizata-formular 1Persoanecufunctiededecizielanivelulautoritatiicontractante: IacobutaDanEugen-primar, GheorgheGrigore- viceprimar, Andrei Camelia-secretar;IlincaSofia-sefserviciuBuget-contabilitate.-Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.180dinOUG 34/2006 actualizata -formular 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006actualizata- formular 3-Declaratieprivindcalitateade participant la proceduraformular 4-Prezentarea Certificate de atestare fiscala eliberate de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa rezulte achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.-.Prezentarea Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza in luna anterioare celei de depunere a ofertelor debite la bugetul localIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele vor fi respinse;b. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratia initiala pentru indeplinirea criteriilor de calificare prevazute la art. 176-Conform H.G. 834/2009 formular 7.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 actualizata, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o Declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o Anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Certificat constatator ? obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? OficiulRegistrului Comertului de pe langa Tribunal, Autorizatie de functionare /altele echivalente. Infaormatiilecuprinse in certificatulconstatatortrebuiesafiereale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare, structura actionariatului, reprezentant legal);
- obiectul principal si secundar de activitate;
- reprezentantii legali;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.Persoanele juridice/ fizice straine: . Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct devedere profesional traduse in limba romana detraducator autorizat.. Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declaratacastigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru ca intermen de 15 de zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovadadeschiderii unui punctde lucru in Romania.. Se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiileprevazute la CAP III.2.1.a, III.2.1.b orice document considerat edificator din acest punct de vedere in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, si fiscale sau orice alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul III sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la punctul III se accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra de afaceri globala din cel mult 3 ani.In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala ? valoarea medie anuala :2.300.000lei.Conversia leu valuta se va face prin raportarea la cursulmediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cursulmediu BNR leu/euro pentru anul 2010 este 4, 2099, pentru anul 2011 este 4, 3379 lei, iar pentru anul 2012este 4, 4560.Selasalalatitudineaoperatorului economicdocumentelecerevorfiprezentatepentrusustinereaindeplinirii criteriuluide calificare(bilantcontabil sau extrase din bilant inregistrat la organele competente, raport de audit dupa caz sau orice alte documente echivalente) In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratieprivindlista contractelor de lucrari similare in ultimii 5 ani din care au fost duse la bun sfarsit cel putin 3 .Prezentarea de certificaride bunaexecutie pentrucelemaiimportante lucrari., .Nivel experienta similara.Prezentareaunuicontract saumaximtreicontracteacarui/caror valoare/valoare cumulataa fost de minimvaloarea 1.150.000leipentru care se vor prezenta certificari de buna executiedin partea beneficiarilor ..Listacuutilajele si echipamentele decaredispuneoperatorul economicOfertantulterbuie sa prezinte o lista a utilajelor , echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport de care dispunepentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora - cerinta obligatorie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante, PersonalresponsabilpentruindeplinireacontractuluiListacunominalizareapersonaluluidespecialitate desemnat pentruindeplinirea contractului , inclusivpregatirea acestora-sevaatasacateunCV pentrufiecarepersoananominalizata.-Declaratieprivindefectivelemedii anuale alepersonalului angajatsi alecadrelor de conducereinultimii 3ani Certificare ISO 14001sauechivalentIn ceea ce priveste asigurarea calitatii mediului, pentru a fi declarat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul SR EN ISO 14001 :2005 (ISO 14001 :2004), sau ehivalent prin prezentarea in copie a certificatului de atestare in termenul de valabilitate mentionat de emitent.la data limita de depunerte a ofertei., CertificatISO9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Garantiaacordatalucrarilor
30
Descriere: Pentru ceamaimaredurataacordatalucrarilorseacordapunctajmaxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 11:46