Achizitie publica - ?LUCRARI ASFALTICE STRADA CETATII RUPEA ?
Detaliu pentru invitatia numarul 327900
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327900/25.05.2012
Denumire contract: ?LUCRARI ASFALTICESTRADA CETATII RUPEA ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL RUPEACod fiscal: 4443388, Adresa: Str. REPUBLICII nr. 169, Rupea, Telefon: 0268260490, Fax: 0268260490
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. REPUBLICII nr. 169, Rupea, Romania, cod postal: 505500, telefon: +40 268260490, fax: +40 268260788, persoana de contact: DANIELA MIRELA DARABANT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte, etaj 1, sediul primariei Rupea, str. Republicii, nr. 169, Rupea, jud. Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?LUCRARI ASFALTICESTRADA CETATII RUPEA ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare sectiune din strada Cetatii, Orasul Rupea, in suprafata de 2215 mp.Alte detalii se regasesc in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit prevederilor legale in domeniul achizitiilor publice precizam urmatoarele informatii: ? cuantumul garantiei de participare4.500 lei? perioada de valabilitate a garantiei de participare ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?.? modalitatea de constituire - conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original pana la data deschiderii ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.in contul RO92TREZ1335006XXX000050 Trezoreria Rupea, CF 4443388 - Formular 11.Conform art. 278 indice 1, alin.1 ?In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: ?, punctula) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare si anume 2.500 lei.Se va prezenta declaratia pe propria raspundere prinvind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul)-Formular 10.
Garantie de buna executie
1)Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din facturile prezentate la plata. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va vira o suma initiala de cel putin 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011. Garantia de buna executie este distincta de garantia tehnica. Pentru dovedirea calitatii produselor asfaltice, situatiile de lucrari vor fi insotite de certificatul de calitate. Se va completa F11A ? privind buna executie a contractului.2)Cuantumul Garantiei de buna executie este de5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratie privind eligibilitatea, pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea Formularului nr. 1. Vor trebui prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul si in cazul asocierii de catre toti asociatii.II.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Completarea Formularului nr. 2. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c)1 si d) din OUG nr. 34/2006 vor trebui prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.III.Completarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? Completarea Formularului nr.7. Nota: Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere, se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului. In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.IV.Completarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator Formularul nr. 3. Nota: legat de conflictul de interese nominalizam persoanele din cadrul AC cu functie de decizie in cadrul prezentei proceduri: Dumitrescu Flavius ? Primar, Roman Ioana Madalina ? Secretar, Calbeaza Elena ? Contabil sef, Darabant Daniela Mirela ? Cons. Achizitii.V.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii la Bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.VI.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat -Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota: 1)Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2)Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. I.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privindprocedura insolventei. Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat codurile corespunzatoare obiectului achizitiei publice.II.Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intrepinderilor mici si mijlocii (daca este cazul) Dovezile privind calitatea de IMM sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorii pentru garantia de participare. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sprijinul unei alte persoane, in conditiile art. 186 alin(2) si art. 190 alin(2), documentele vor fi prezentate obligatoriu de acestia.Nota: 1)Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul 1, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original sau copie legalizata pentru conformitate.2)Pentru persoane juridice straine se va prezenta in copie legalizata si traducere autorizata care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani.Se solicita- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani - completare Formular nr. 6., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat 1 contract de lucrari similar insotit de PV de receptie, rec/doc const emis de beneficiar. Nota: Rec din partea altor beneficiari tb sa precizeze cel putin urm aspecte: modul de indeplinire a oblig contr;daca pe parcursul exec. lucrarilor au fost inregistrate: neconf care au condus la refaceri partiale sau tot de lucrari;Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 3Op. ec. impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate, leasing etc) de urm tipuri de echip: -Statie de preparare mixturi asfaltice (acestea vor fi situate la o distanta care sa asigure cal mixturii asfaltice la standard solicitate in caietul de sarcini).-repartizator mixturi asfaltice - 1 buc-cilindru compactor - 1 buc-matura mecanica - 1 buc-gudronator - 1 buc-autobasculante 18 t sau mai mari - 2 buc.-motocompresor - 1 buc-freza pentru imbracaminti asfaltice si beton cu latimea de frezare min 500 mm ? 1 buc-lab pt testari gr II, aut ISC ? 1 buc.Se va completa Formular nr. 12.Nota: Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/ echip/statie/lab etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prez unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament., Cerinta 4Autoritatea contractanta impune conditia ca pentru executia lucrarilor, executantul sa dispunade un reprezentant tehnic de executie care sa prezinte CV-ul si autorizatia in domeniul constructii rutiere drumuri. Se vor prezenta copii legalizate sau copii marcate de catre ofertant cu , ,conform cu originalul? dupa atestat si legitimatia vizata la zi.Se va completa Formularul nr. 13 "Declaratie privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere"Nota: Se va permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi. Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001 /2008, Cerinta nr. 2Certificare ISO 14001/2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 16:57