Achizitie publica - Lucrari civile Centru de zi Babeni
Detaliu pentru invitatia numarul 320829
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320829/24.02.2012
Denumire contract: Lucrari civile Centru de zi Babeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS BABENICod fiscal: 2541177, Adresa: STR. DRAGOS VRANCEANU, NR.167, LOC.BABENI, JUD.VALCEA, Babeni, Telefon: 0250765160, Fax: 0250765160
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DRAGOS VRANCEANU, NR.167, LOC.BABENI, JUD.VALCEA, Babeni, Romania, cod postal: 245100, telefon: +40 250765160, fax: +40 250765160, persoana de contact: EMILIAN BIRZAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Babeni, str. Dragos Vranceanu, nr.167, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari civile Centru de zi Babeni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executare lucrari civile : constructii, instalatii electrice, sanitare, termice si montaj echipamente, bransamente, emenajari exterioare, etc. pentru reabilitarea cladirii destinate infiintarii Centrului de zi pentru copii in orasul Babeni, judetul Valcea.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 285, 877 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (de preferat scrisoare de garantie bancara), in cuantum de 3.000, 00 lei, respectiv 1.500, 00 lei pentru ofertantii ce se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004). Garantia de participare se va prezenta in orginal si va fi constituita pentru o perioada de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si sa prevada daca plata garantiei se va executa : a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei personale garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se va depune intr-un plic deschis care va insoti oferta. Oferta va fi returnata nedeschisa in cazul in care garantia de participare nu este constituita si prezentata conform celor stabilite in prezenta Documentatie de atribuire.In situatia in care rezultatul procedurii de achizitie publica este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de participare mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 2858 lei, reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului, conform art. 2781, alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garntiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari (de preferat scrisoare de garantie bancara), in cota de 10% din pretul contractului fara T.V.A., respectiv 5% din pretul contractului fara T.V.A. pentru ofertantii ce se regasesc in categoria intrep. mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004). Garantia de buna executie se va constitui pentru o perioada egal cu perioada de derulare a contractului. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si sa prevada daca plata garantiei se va executa : a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei personale garantate, in conf. cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de buna executie este valabila pana la sfarsitul perioadei Garantiei de Buna Executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: - Formular nr. 3 (Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006)- Formular nr. 4 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006).- Certificat de atestare fiscala cu plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat (document original, copie legalizata sau copie simpla semnata si stampilata , ,conform cu originalul'', din care sa rezulte ca in luna anterioara celei care se depun ofertele nu sunt inregistrati cu datorii la bugetul de stat.Prezenta datoriilor duce la excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica care face obiectul prezentei invitatii de participare.- Certificat de atestare fiscala cu plata taxelor si impozitelor catre bugetul local (document original, copie legalizata sau copie simpla semnata si stampilata , ,conform cu originalul'', din care sa rezulte in luna anterioara celei care se depun ofertele nu sunt inregistrati cu datorii la bugetul local.Prezenta datoriilor duce la excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica care face obiectul prezentei invitatii de participare.-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 ? Formular nr. 5- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006 - Formular nr. 6Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare echivalente (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si/sau art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului, documentele prezentate netraduse si nelegalizate nu vor fi luate in considerare. Cerinte obligatorii: - Certificat constatator emis de O.N.R.C. cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere, (original, copie legalizata sau copie simpla semnata si stampilata , ,conform cu originalul'') din care sa rezulte : a) ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate traduse si legalizate, documentele prezentate netraduse si nelegalizate nu vor fi luate in considerare.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul-organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant : a) responsabil pentru asigurarea controlului calitatii (angajament de participare cu responsabilul pentru asigurarea controlului calitatii).Neasigurarea responsabilului cu controlul calitatii va conduce la declarea ofertei inacceptabila conform prevederilor art.36, alin.1 din HG 925/2006, documentele se vor depune in copie simpla lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul''., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: a) inginer constructii civile (angajament de participare pentru inginer constructii civile, diploma de absolvire inginer constructii civile);b) responsabil tehnic cu executia autorizat (angajament de participare pentru responsabilul tehnic cu executia si legitimatie valabila a responsabilului tehnic cu executia);c) instalator autorizat gaze naturale A.N.R.E., Grad ID (angajament de participare pentru instalator autorizat gaze naturale A.N.R.E., Grad IDsi legitimatie valabila a acestuia);d) electrician autorizat A.N.R.E. (angajament de participare pentru electrician A.N.R.E. si legitimatie valabila a acestuia)Neasigurarea personalului mentionat la literele a), b), c), d)va conduce la declarea ofertei inacceptabila conform prevederilor art.36, alin.1 din HG 925/2006, documentele depun in copie simpla, Declaratie referitoarela la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind subcontractantii, partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o sucontracteze.a)declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca;b)acord de subcontractare., Informatii privind eperienta similara.Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 anii a unui contract de executare lucrari similare (contract de executie sau reabilitare constructii civile) in valoare de minim 200.000, 00 lei fara T.V.A.a)lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se vor folosii cursurile medii anuale ale BNR (2010 1euro=4, 1285lei, 2009 1euro=4, 2373lei, 2008 1euro=3, 6827lei, 2007 1euro=3, 3373lei, 2006 1euro=3, 5245lei);b)contract finalizat (se vor prezenta numai partile relevante ale contractului: obiect, valoare, termenul de executie)insotit de formularul Experienta similara;c)proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala.Documentele se vor depune in copie simpla lizibila semnata si stampilata , ,conform cu roiginalul''. Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001, Standarde de protectie a mediului ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 13:22