Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari colectoare menajere in Municipiul Arad:Lot I ? Lucrari de reabilitare colectoare menajere pe strazile Fulgerului, Toamnei si strazile adiacente, Municipiul Arad;Lot II ? Lucrari de reabilitare colectoare menajere Piata Garii, bloc A, Municipiul A


Detaliu pentru invitatia numarul 356000
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania de Apa Arad S.A.
Numar invitatie: 356000/25.11.2013
Denumire contract: Lucrari colectoare menajerein Municipiul Arad: Lot I ? Lucrari de reabilitare colectoare menajere pe strazile Fulgerului, Toamnei si strazile adiacente, Municipiul Arad;Lot II ? Lucrari de reabilitare colectoare menajere Piata Garii, bloc A, Municipiul Arad;Lot III ? Lucrari de reabilitare colectoare menajere cartier Micalaca: str.Sighisoarei, Nucet, Beius, Zalau, Tusnad, Municipiul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: +40 257270853, Fax: +40 257270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270853, fax: +40 257270981, persoana de contact: parte tehnica: dl. Breje Daniel;parte procedurala: Dl. Mihnea Giugiulan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC CAA SA din str.Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari colectoare menajerein Municipiul Arad: Lot I ? Lucrari de reabilitare colectoare menajere pe strazile Fulgerului, Toamnei si strazile adiacente, Municipiul Arad;Lot II ? Lucrari de reabilitare colectoare menajere Piata Garii, bloc A, Municipiul Arad;Lot III ? Lucrari de reabilitare colectoare menajere cartier Micalaca: str.Sighisoarei, Nucet, Beius, Zalau, Tusnad, Municipiul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari colectoare menajerein Municipiul Arad conform caietelor de sarcini anexate: Lot I ? Lucrari de reabilitare colectoare menajere pe strazile Fulgerului, Toamnei si strazile adiacente, Municipiul Arad: Lungime totala: 2.229 mlLot II ? Lucrari de reabilitare colectoare menajere Piata Garii, bloc A, Municipiul Arad: Lungime totala: 443 mlLot III ? Lucrari de reabilitare colectoare menajere cartier Micalaca: str.Sighisoarei, Nucet, Beius, Zalau, Tusnad, Municipiul Arad: Lungime totala: 1.910 mlValoarea estimata totala (Lot I + Lot II + Lot III) este de5.548.962, 17 lei fara TVALot I ? Lucrari de reabilitare colectoare menajere pe strazile Fulgerului, Toamnei si strazile adiacente, Municipiul AradValoarea estimata: 1.846.796, 18 lei din care- Executia lucrarilor: 1.682.690, 70 lei- Cheltuieli diverse si neprevazute: 164.105, 48 lei reprezentand 10% din valoarea cheltuielilor prevazute in devizul general conform art. 5.3 din HG nr. 28/2008Lot II ? Lucrari de reabilitare canalizare menajera strada G.Baritiu, municipiul AradValoarea estimata: 677.960, 39 lei din care- Executia lucrarilor: 617.963, 90 lei- Cheltuieli diverse si neprevazute: 59.996, 49 lei reprezentand 10% din valoarea cheltuielilor prevazute in devizul general conform art. 5.3 din HG nr. 28/2008Lot III ? Lucrari de reabilitare canalizare menajera strada L.Szantay, municipiul Arad''Valoarea estimata: 3.024.205, 60 lei din care- Executia lucrarilor: 2.751.729, 60 leiCheltuieli diverse si neprevazute: 272.476 lei reprezentand 10% din valoarea cheltuielilor prevazute in devizul general conform art. 5.3 din HG nr. 28/2008
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 548, 962.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GP) se constituie conf. art.86 din HG 925/2006 si se prezinta in original, in cuantumul, forma si pt perioada prevazuta in doc. de atribuire (completare formular 1 in cazul in care GP se constituie prin instrument de garantare). Perioada de valabilit. a GP este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Cuantum GP: 33.650 lei pt Lot I, 12.350 lei pt Lot II, 55.000 lei pt Lot III. Pentru GP constituite in alta moneda decat lei, cursul valutar la care se va face echivalenta va fi cursul leu/alta valuta publicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO72 RNCB 0015 0061 5684 0001 - deschis la BCR Arad. In cazul in care la proc.de achizitie participa ofertanti din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea docum.prev.in Legea 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. In cazul asociatiilor, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Form.13(Decl.priv.incadrarea in IMM). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din sit.prev.la art. 87 din HG 925/2006, in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, conf.art. 2781 alin. 1 lit. c) si alin. 2 din OUG 34/2006.GP se returneaza in conf.cu art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conditiile prevazute de art. 90 ale HG 925/2006 si reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA (formularul nr. 2). Instrumentul de garantare, care devine anexa la contract, emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa prevada daca activarea garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf.art.86 alin. 3 HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituite de catre autoritatea contractanta conf. art. 92 alin. 4 din HG 925/2006, actualizata. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: Va fi exclus ofertantul care a fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : a. Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.4 ? in originalb. Cazier judiciar al operatorului economic - depunerea certificatului in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care se afla in vreuna din situatiile prev. la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: a. Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.4 ? in original- b. Certificat ce atesta achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor fata de bugetul national si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.c. Certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor emis de Autoritatea Publica Locala - depunerea certificatului in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 -Formular nr. 14 ? in original.In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta certificatele mai sus mentionate (daca in tara de origine se emite acest gen de inscrisuri), sau documente in echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere referitoare la indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele aferente acestor categorii de datorii, care seprezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.Nota: 1. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.3. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: va fi exclus de la procedura ofertantul care se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese, lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inlcusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Banatean Gheorghe, ing. ec. Toma Marius, ec. Madincea Ecaterina, ing. Militar Adrian, ing. Cernica Traian, Nedelciu Adrian, Cirlugea Cristian?Gheorghe, Grec Marcel, Popa Florin Aurel, Voda Petru ? Rares, Pustea Emil ? Eugen, TanaseRares, c.j Goldis Flaviu, cj. Bandur Gheorghina, c.j. Giugiulan Mihnea, ec. VatanyMarius, Cj. Sabau Mihai, Tehn. Costea Valentin-Mihai, ing. Breje Daniel, ing. Forgacs Gyorgy, m. Varga Mihai, ing.Lucaci Gheorghe, Iotcu Petru Nicolae, Gutu Romulus Remus, Tolea Adrian-Florin, Achim Zeno Catalin, Ardelean Aurel, Boloni Gyorgy, Budiu Simion, Chambre Dorina- Rodica, Covaliv Valentin, Damian Vasilica, Durus Daniel-Sorin, Enachiuc Dumitru ?Florian, Feies Cristian, Gligor Ioan, Iorgovan Simona-Lucia, Lucaci Cornel-Stefan, Micle Ioan, Mot Petru, Negrea Daniel, Onea Micea Laurentiu, Parpala Caius- Mihai, Pereteatcu Cosmin Nicolae, Plaveti Ioan, Popa Garofita, Purcaru Mircea, Sabau Gheorghe, Seculi Ioan Gheorghe, Sulincean Marius-Mircea, Sipos Gyorgy, Tripa Florin Dan, Ulici Ion, Vesa Teodor, Harlau DacianModalitatea de indeplinire: Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? completare formular nr. 7 ? in originalNota: 1. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul /asociatul /subcontractantul /tertul sustinator se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.2. In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociat. Subcontractantii vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, din OUG nr. 34/2006. Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.4. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular nr. 5 - in originalIn cazul unei asocieri declaratia va fi prezentata de fiecare asociat.5. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.6 ? in originalNeprezentarea documentelor solicitate mai sus atrage dupa sine excluderea din procedura. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care va cuprinde informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, si din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. art. 15 din Legea nr. 359/2004. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulteindeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minimala: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 1.682.600 lei pentru Lot I, 617.900 lei pentru Lot II si 2.751.700 leipentru Lot IIIDocumente de confirmare: - declaratie privind cifra de afaceri globala- bilantul contabil sau extrase de bilant pentru anii 2010, 2011, 2012 inregistrat la organele competente - in copie.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentruIn cazul unei asocieri, aceste documente vor fi prezentate de fiecare asociat, cerinta privind capacitatea economica si financiara, va fi evaluata cumulativ., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru: - minim 1 luna de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 336.000 lei pentru lotul I si 154.000 lei pentru lotul II, - minim 2 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 500.000 lei pentru lotul III, Modalitatea de indeplinire: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detine acces la finantare in suma de: - 336.000 lei pentru lotul I, 154.000 lei pentru lotul II si pentru o perioada de 1 luna.- 500.000 lei pentru lotul III si pentru o perioada de 2 luni., Tert sustinator economic si financiarIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul sustinerii financiare cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect reabilitarea si/sau realizarea a cel putin: 2.200 ml de colectoare menajere si/sau retele de canal pentru lotul I, 440 ml de colectoare menajere si/sau retele de canal pentru lotul II si 1.900 ml de colectoare menajere si/sau retele de canal pentru lotul III.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.In speta solicitandu-se pentru dovedirea experientei similare cel putin un contract similar, conform Anexei nr. 2 din Ordinul nr. 509/2011, in cazul unei asocieri, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezeFara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Nota: Ofertantului declarat castigator i se va solicita prezentareaacordului/acordurilor de subcontractare - in original, la semnarea contractului., Informatii privind asociereaIn cazul unei asocieri se va depune: - declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, informatii despre asociere- acordul de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.- imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire;Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Asociatii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 180, 181 si 691 din OUG nr.34/2006 actualizata.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respective nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004., Tert sustinator tehnic si/sau profesionalIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d), 69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul sustinerii tehnice, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorOperatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2013 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer