Achizitie publica - LUCRARI CONSTRUCTII CLADIRI
Detaliu pentru invitatia numarul 334721
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334721/03.09.2012
Denumire contract: LUCRARI CONSTRUCTII CLADIRI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIESFANTA MARIAVEDEACod fiscal: 4318385, Adresa: COMUNAVEDEA , JUDETUL ARGES, , Vedea, Telefon: 0248/248109, 248208, 0740254876, Fax: 0248/248115
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNAVEDEA , JUDETUL ARGES, , Vedea, Romania, cod postal: 117815, telefon: +40 248248109, fax: +40 248248109/+40 248248115, persoana de contact: MIRCEA BONDOC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE PSIHIATRIE SFANTA MARIA , LOC. VEDEA, JUD. ARGES, serviciul administrativ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI CONSTRUCTII CLADIRI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii cladire, inst. electrica, instalatie sanitara, instalatie termica
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de :2065lei si este obligatorie- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia se va prezenta separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Ofertantii tip I.M.M. depun 50% din valoarea garantiei de participare i (declaratie form.22).Forma de constituire a garantiei de participare este in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006.Ea se constituie prin plata numerar la caseria unitatii sau in contul societatii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cont garantii trezorerie RO64TREZ0465005XXX005998Conform art.278^1 din OUG 34/2006, in cazul in care se depune o contestatie pe care Consiliul National a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare o suma in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului , respectiv 1377 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in procent de 5% (cu declaratie de IMM 2, 5%, form. 22) din valoarea fara TVA a contractului de lucrari., conf. Art.89, alin.2, din HG 925/2006.-Modul de constituire a garantiei de buna executie este in conf. cu art. 90 din HG 925/2006 : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conf. HG1045/2011. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.care devine anexa la contract. Se va completa si se va prezenta in original, de catre ofertantul ce va fi declarat castigator al procedurii, la semnarea contractului.Cont garantii - RO64TREZ0465005XXX005998
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura- completarea form. 62. Certificat de participare cu oferta independenta conf.Ordinului ANRMAP nr.314/2010- completare form. 83.Declaratie privind conflictul de interese, neancadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 / OUG 34/2006. Cerinta minima: completare form. 7 atat de catre ofertantii asociati, subcontractanti, cat si de tertul sustinator dupa cazPersoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sant: Membrii Consiliului de Administratie-Dr.STOCHECI CRISTINA, Jurist STAN ELENA, dr.CAROLINA NICOLAE, Ec. CRISTESCU ILEANA, Ec. MARIN MIHAI, Dr. HONTARU SORINA, Ec. ANCA IONITA, Membrii Comitetului Director: Dr. IACOB MARIAN ? manager, Dr.STEFAN CODRUTA-dir. Medical, Ec. FLOROIU IOANA ? dir. Finan. Contabil, Comisia de evaluare: Ing. Bondoc Mircea ? presedinte, Ec. Oprescu Adriana ? membru, Ing. Alin Stoicea ? membru, rep. C. J Arges, Jurist Cuculescu Dana - membru, Ing. Macovei Sofia - secretar4. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic- eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/200- completare form. 5 atat de catre ofertantii asociati, cat si de tertul sustinator dupa caz.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181, lit.a), lit.c) si lit d) din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala in oricare din formele -original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul valabil (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei) si in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentedocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in oricare din formele : original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul valabil, valabil la data depunerii ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ultimul bilant, 2. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, conform art.185, alin.1, lit.c) din OUG nr.34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara, 2. Lista cu personalul angajat, 3.Lista cu utilajele , instalatiil, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, 4.In cazul in care exista o asociere de societati autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Liderul va prezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in cea de contractare. CertificatISO 9001 sau echivalent in domeniu aferent obiectului contractului(lucrari de constructii), Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniu aferent contractului(lucrari de constructii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara-pentru cel mai scazut dintre preturile totale exprimata in lei se acorda80 puncte.Pentru alt pret se acorda punctaj astfel Pn= (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat
Termen de executietie
10
Descriere: Pentru min. -2 luni (sub care nu va fi punctat suplimentar )se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, (10 puncte), max. 4 luni peste care oferta va fi declarata neconforma . Pentru alt termen de executie se acorda punctaj astfel Ti= (termen de executie minim/ termen de executie) x punctajul maxim alocat
Garantie acordata lucrarii
10
Descriere: Pentru termenul de garantie max.10 ani, (peste care nu va fi punctat suplimentar), min.2 ani, (sub care oferta va fi neconforma), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (10 puncte).Pentru alt termen de garantie se acorda punctaj astfel Tp= (termen de garantie n/ termen de garantie maxim) x punctajul maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate obtine de pe SEAP, sau de la sediul SPITALULUI DE PSIHIATRIE SFANTA MARIA, serviciul administrativ
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 12:02