Achizitie publica - Lucrari constructii-montaj, de furnizare si montare utilaje si echipamente tehnologice pt proiect: " Infrastructura regionala de afaceri si inovare in sectorul IT&C?, cod SMIS 34472
Detaliu pentru invitatia numarul 322874
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322874/28.03.2012
Denumire contract: Lucrari constructii-montaj, de furnizare si montare utilaje si echipamente tehnologice pt proiect: " Infrastructura regionala de afaceri si inovare in sectorul IT&C?, cod SMIS 34472
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Serviciul Centrul de Consiliere Cetateni , camera 12-parter.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Timisoara, Bv.C.D.Loga nr.1, Sala de licitatii-parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari constructii-montaj, de furnizare si montare utilaje si echipamente tehnologice pt proiect: " Infrastructura regionala de afaceri si inovare in sectorul IT&C?, cod SMIS 34472
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrarile de constructii si instalatii pentru realizarea obiectivului de investitii ?Infrastructura regionala de afaceri si inovare in sectorul IT&C? (executie lucrari, furnizare si montare utilaje si echipamente tehnologice), in conformitate cu proiectul tehnic (parte scrisa si desenata), cu obligatiile asumate de Executant prin documentatia de ofertare precum si in termenii stabiliti prin contract.
II.1.6) CPV: 45213150-9 - Lucrari de constructii de complexe de birouri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 371, 875.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 267437 lei, perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(Formularul 11), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(sau 2, 5% in cazul IMM).Modul de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu ultimele modificari si completari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator (Formular 12BS -numai pt.sit.prevazute la art.181, lit.a), lit.c^1)si lit.d)), daca este cazul;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Gheorghe Ciuhandu, Viceprimari?Adrian Orza, Sorin Grindeanu, Secretar?Ioan Cojocari.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Titulari: Presedinte: Martin Staia-Director Dir. Patrimoniu;Membrii: Carmen Doroghi- Responsabil tehnic, Dir.Dezvoltare;Ramona Radu-Responsabil financiar, Dir. Economica; Maria Telbis- Responsabil juridic, Dir.Dezvoltare; Lucretia Schipor-Responsabil achizitii publice, Dir.Patrimoniu; Rezerva: Presedinte: Otilia Sirca- Sef Serviciu Locuinte; Membrii: Ciprian Cadariu- Institutia Arhitectului sef; Iancu Fiat- Consilier Serviciul Buget, Dir.Economica; Gabriela Bica-Sef Serv.Investitii, Dir.Dezvoltare; Corina Coroian- Consilier Serviciul Achizitii Publice, Dir.Patrimoniu.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul de statsi catre bugetul local: a).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant;b). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? - semnata si stampilata de ofertant;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b).Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara: a)Declaratia si Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; b)Din cadrul listei, se va prezenta unul sau mai multe contracte de executie de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 13.000.000 lei, fara TVA.Se vor anexa (in copii lizibile certificate: ?conform cu originalul??semnate si stampilate de ofertant.): -contractul/ sau contractele /informatii relevante ale acestora (parti contractante, obiect, durata, pretul si ultima fila cu semnaturile); -proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
-recomandarea/ recomandarile/ certificarea/certificarile din partea beneficiarului de contract, aferenta/aferente contractului/contractelor prezentate, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, 2.Resurse umane: Decaratie cu infor.ref.la preg.profes.(studii si calificare)a pers. resp.pt indepl.contractului de lucrari de constructii-montaj;Ofertantul va nominaliza: -pers.de conducere: 1Sef de santier-ing./sing spec.C.C.I.A.cu exp.profesionala dovedita cf.CV prin participarea la cel putin un proiect similar;1Responsabil tehnic cu executia(RTE) atestat, in domeniul: I-C-tii civile, ind., agrozootehnice;energetice;telecomunicatii, miniere; Se ataseaza: diplome, certificate, atestate, CV-uri.;
-pers.de executie: ofertantul va dispune de minim: 75 muncitori pe specialitati-cf.specificului lucrarilor si Listelor cuprinzand consumurile cu mana de lucru, pe care il va utiliza pentru realiz.coresp.a contractului: 2betonisti;4 dulgheri;2electricieni linii electrice aeriene;5 electricieni;3instal.sanitar;1faiantar;3fierar betonist;3izolator hidrofug;6 montatori placaje interioare si exterioare; 1mozaicar; 2tinichigii; 2zidari;3 zugravi vopsitori.Se ataseaza: doc.din care sa rezulte calificarea., 3.Dotari tehnice: Declaratie + Lista referitoare la utilaje, instalatiile, echip.tehnice de care dispune operatorul economic pt indep.coresp.a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de minim: Autogreder;Longrina;Macara de fereastra;Macaraturn; Macara pe senile;Schela metalica tubulara deexterior;Dispozitiv de trasare cu laser a cotelor de nivel;Vibrator pentru beton-actionat electric;Autopompa hidraulica de beton; Un contract cu un laborator de analize si incercari in c-tii, autorizat pe profiluri de incercari: betoane, otel beton, ciment, ipsos, var.Ofertantul va atasa doc.care atesta detinerea(dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie)a utilajelor, instal., echip.teh si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., 4.Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): Declaratiasi Lista cu subcontr.si Acordurile de subcontractare;Ofertantii sunt obligati sa precizeze: -partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;
-datele de recunoastere a subcontr.propusi;Resursele materiale si umane ale subcontr.declarati se iau in considerare pt partea lor de implicare in contract daca sunt prezentate si urm.doc.: decl.in temei art. 69¹ din OUG 34/2006;info.solicitate la III.2.3.a)-Cap the si/sau profesionala-resurse umane, dotari tehnice, privind partea sa de implicare.In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr.ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., 5.Informatii privind asociatii: (daca este cazul): Acordul de asociere.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). 1.Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia de lucrari similare, conform ISO 9001/echivalent valabil la data depunerii ofertelor.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare., 2.Standarde de asigurare a protectiei mediului: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare, conform ISO 14001/echivalent valabil la data depunerii ofertelor.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 10:40