Achizitie publica - LUCRARI CONSTRUCTII SI AMENAJARI CASE SOCIALE
Detaliu pentru invitatia numarul 108176
Comuna Apold
Cod de identificare fiscala: 5961779
Adresa: Str. Mitropolitul Andrei Saguna Nr.23 Bl.Z5 Ap.13, Sighisoara
Telefon: 0265774594
Fax: 0265713104
Denumire invitatie: LUCRARI CONSTRUCTII SI AMENAJARI CASE SOCIALE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: - Cerere de oferte pe loturi-LUCRARI CONSTRUCTII SI AMENAJARI CASE SOCIALE TIP I -lot 1 si LUCRARI CONSTRUCTII SI AMENAJARI CASE SOCIALE TIP II -lot2, Comuna Apold, jud Mures
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 07.12.2007 00:58
Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: -PRIMARIA COMUNEI APOLD Str. Principala Nr: 134, Com.Apold, Jud.Mures, Cod. Postal: 547040
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2007 10:34
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -PRIMARIA COMUNEI APOLD Str. Principala Nr: 134, Com.Apold, Jud.Mures, Cod. Postal: 547040.In biroul de Achizitii publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 181 din OUG 34/2006 modificata si completata cu OUG 94/2007-certificat constatator emis de ORC-ultimul bilant contabil-copie CUI-dovada achitarii obligatiilor la bugetul consolidat de stat si la bugetul local-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 67.000 lei pt lot 1, si minim 80.000 lei pt lot 2 ;
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 5 ani-Declaratie privind utilajele-Cel putin 2 (doua) recomandari din partea unorbeneficiari/clienti pentru care ofertantul a prestat servicii similare-Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere din ultimii 3 ani.-Dovada implementarii ISO 9001 sau echivalent-Valoarea garantiei de participare la procedura este de 900 lei pt lot 1, si 1.100 lei pt. lot 2;
-Declaratie privind subcontractantii(daca este cazul)
- De la secretariatul Primariei Com.Apold contra cost.