Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari construire Biserica Ortodoxa Maureni


Detaliu pentru invitatia numarul 335964
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MAURENI (CONSILIUL LOCAL MAURENI)
Numar invitatie: 335964/24.09.2012
Denumire contract: Lucrari construire Biserica Ortodoxa Maureni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MAURENI (CONSILIUL LOCAL MAURENI)Cod fiscal: 3227491, Adresa: MAURENI NR. 477, Maureni, Telefon: 0255 - 526001, Fax: 0255 - 526001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MAURENI NR. 477, Maureni, Romania, cod postal: 327265, telefon: +04 255526001, fax: +04 255526001, persoana de contact: GHEORGHE ILIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Maureni, loc. Maureni nr. 371 jud Caras Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari construire Biserica Ortodoxa Maureni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de construire biserica - lucrari in continuare
II.1.6) CPV: 45212361-4 - Lucrari de constructii de biserici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 270, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 10.000leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original.Se poate constitui astfel: -virament bancar in contul RO71TREZ1815006XXX003757deschis la TrezoreriaResita-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ?(Formular model de Scrisoare de garantie bancara) -Formular 27Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.050 lei, stabilita prin art.278?1, alin. a), din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie - 5% din val. fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - Formular 28.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retinerisuccesivedin sumele datorate pentru facturipartiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitiaautoritatii contractante laTrezoreriaStatului din cadrul organuluifiscalcompetentin administrareaacestuia un cont de disponibilitati, distinct la dispozitiaautoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contract in contul de disponibiltati astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie privind eligibilitatea; conform modelului anexat? Formular nr.12. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181; conform modelului anexat - Formular nr. 2;Incadrarea in situatia prevazuta de art 180 sau 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de laprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de lucrari.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; conform modelului anexat ? Formular nr. 3A; 4. Certificatprivind depunerea unei oferte independente in conf. cu Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular nr.3; 5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din O.U.G. 34/2006 ( se va prezenta si de catre subcontractantsau detertul sustinator, daca este cazul )- Formular nr. 4. In acest scopnominalizam toatepersoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Traian Puscas?Primar; Florin Ichim?Viceprimar; Gheorghe Ilie-secretar; Lungu Florentina?responsabil achizitii publice; Lascu Daniel, Ichim Florin, Mindrut Gabriel, Margan Gheorghe, Magarin Lucian Pavel, Laios Iulian, Belu Nicoleta, Gaspar Savuleta-Mioara, Babut Ludovica, Sturza Georgeta-Dorina si Radics Corina ? consilieri locali; Lazar Florin Marian ? contabil; Bojinescu Ioan?inginer constructor; Munteanu Teordor-diriginte santier 6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si catre bugetul local; - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident in conformitate cu Codul fiscal in original, in copie legalizata sau copie conforma cu originalul din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta. Cerinte obligatorii: CertificatConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal autorizat, activitatea care face obiectul procedurii.NOTA: certificatul va fi emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate al categoriei de lucrari impuse prin contract, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu nsunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului. Documentul se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Pentru persoane fizice romane: Cerinte obligatorii: Se solicita autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straine, Cerinta obligatorie: 1.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare din ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 1.500.000 lei, fara T.V.A. (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anii respectivi. Ofertantii persoane juridice straine vor depune documente doveditoare emise de autoritati competente in tarile de origine.Valorile inscrise in F 5 vor fi sustinute de bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009 ? 2010 ? 2011) inregistrate la Adm Finantelor Publice ? in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau de alte documente edificatoare pe care ofertantul le considera relevante si care sa faca dovada indeplinirii cerintei de calificare(balanta , etc).In cazul IMM-urilor, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Experienta similara: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data depunerii ofertelor (formularul 7) va cuprinde un contract prin care sa se confirme executarea de lucrari similare de aceeasi natura si complexitate.. Pentru contractul nominalizat se vor prezenta: a) Contractul (paginile relevante ? in copie), eventuale acte aditionale de modificare a valorii contractului daca exista; b)Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor (in copie), pentru lucrarea similara, inlcusiv anexele la procesul verbal ; c) Recomandare din partea beneficiarului (in copie) Formularul nr. 14 ; Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - denumirea contractului, valoarea acestuia, perioada de derulare si locul de executare a lucrarilor; - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; -efectuarea/neefectuarea lucrarilor in conformitate cu normele profesionale in domeniu;, Cerinta nr.2 ? Personal de specialitate-Se va prezenta decl privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de cond- conform art 188 alin 3 lit b din OUG nr. 34/ 2006 .NIVELURI MINIME OBLIGATORII: Ofertantul va dispune de pers de spec, strict necesar pentru indepl contr.Pers. implicat in realiz. contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 manager de proiect (ing. constr);1 resp.tehnic cu executia (RTE) atestat valabil teh-prof;1 resp pentru contr calit- CQ.Pentru pers implicat trebuie prezen-tate urm doc: copii diplome studii;copii atestate/autorizatii/decizii in termen de valabilitate la data deschiderii doc de calificare;copie contracte de munca/contracte de colaborare/contracte prestari servicii / conventii civile;CV-uri anexate pentru fiecare persoana in parte;declaratie de disponibilita-te (conform formular nr.15) in original.Nu se poate nominaliza o pers pentru ocuparea simul-tana a mai multor pozitii de pers cheie sub sanct respingerii ofertei, Cerinta nr.3 ? Informatii privind utilaje si echipamente: Ofertantul va dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului.Printre utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru executia contractului se numarao automacara si un utilaj pentru turnat beton la inaltimepe care operatorul economic trebuie sa demonstreze ca il detine (dotare proprie / prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie).Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru prestarea servi-ciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta - copie legalizata sau conforma cu originalul. Documentelevor fi valabile la data deschiderii ofertelor .Pentru fiecare utilaj, mijloc de transport sau dotare sesolicita a se face dovada formei de proprietate (facturi, contracte, etc.) sau dovada utilizari si folosirii acestora (contracte de inchiriere), - Cerinta nr. 4 - Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze; Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de asociati/subantreprenori . Se vor indica partile din contract pe caresubcontractantul/subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia / acestora Cerinte: 1. Standarde de asigurare a managementului calitatii-certificatul ISO 9001Operatorii economici partcipanti la procedura vor prezenta certificatul ISO 9001 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrari de constructii, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere. Sunt acceptate certificatele de management integrat sau orice alte dovezi prezentate, in masura in care dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. 2.Standarde de asigurare a protectiei mediului certificat ISO 14001; Operatorii economici participanti la procedura vor face dovada unei certificari a sistemului de management de mediu al activitatilor din domeniul constructiilor civile valabil la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direc din SEAPsaudela sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer