Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari ,,Construire pod in comuna Ciucurova , jude?ul Tulcea??


Detaliu pentru invitatia numarul 336570
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Ciucurova (Consilul Local Ciucurova Jud. Tulcea)
Numar invitatie: 336570/03.10.2012
Denumire contract: Lucrari , ,Construire pod in comuna Ciucurova , jude?ul Tulcea??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ciucurova (Consilul Local Ciucurova Jud. Tulcea)Cod fiscal: 4508592, Adresa: com.CiucurovaJud. Tulcea, Ciucurova, Telefon: 0240576579, Fax: 0240576501
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.CiucurovaJud. Tulcea, Ciucurova, Romania, cod postal: 827055, telefon: +40 240576579, fax: +40 0240576501, persoana de contact: Coliu Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com.CiucurovaJud. Tulcea, Ciucurova, Romania, cod postal: 827055, telefon: +40 240576579, fax: +40 0240576501, persoana de contact: Coliu Nicolae
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Adfministratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari , ,Construire pod in comuna Ciucurova , jude?ul Tulcea??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de construire , , Podul ??este incadrat in clasa a IV-a de importanta hidraulica la un debit decalcul corespunzator asigurarii de 5%, conform STAS 4273-83.Podul se incadreaza in categoria de importanta a constructiilor , ,C?(normala), in conformitate cu H.G. 251 din 1994.Conform STAS 4068 / 2 ? 87 debitul maxim de calcul pentru obiectiveleincadrate in clasa a IV?a de importan__ corespunde probabilit__ii de dep__ire de p= 5%.Proiectarea construc_iilor s-a facut _inand cont de aceast_ clasificare, curespectarea strict_ a tuturor normativelor _i reglementarilor in vigoare.Lucarile de executie a podului presupun urmatoarele lucrari: - podul propriu-zis- rampele de acces la pod pe ambele maluri- calibrarea albiei paraului in zona podului.Latimea podului este de 6, 50 m din care: 4, 00 m partea carosabila, corespunzatoare pentru un fir de circulatie si doua trotuare de 1, 00 m marginite deborduri ale parapetului de 25 cm.Suprastructura podului este alcatuita din grinzi prefabricate cu corziaderente cu lungimea de 12, 00 m, inaltimea de 52 cm si vor fi 9 bucati in sectiunetransversala.Rampele de acces la pod vor avea latimea platformei de 5, 00 m din care4, 00 m partea carosabila, corespunzatoare pentru un fir de circulatie, si douaacostamente de cate 50 cm.Calibrarea albiei va consta in amenajarea acesteia pe o lungime de 10 mamonte, 20 m aval si sub pod. Talvegul va avea latimea de 2, 00 m si taluzele voravea panta de 1:2. Pe zona amenajata taluzele vor fi pereate cu zidarie de piatrabruta. Pereul va sprijini pe un pinten din beton simplu
II.1.6) CPV: 45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 610, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare6100, 0 lei ( va ficel putin egalacu perioadade valabilitate a ofertei ), mijloc de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original Virament bancar in Contul Comunei CiucurovaRO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria Babadag 3. Lichiditati depuse la caseria Comunei Ciucurova. Prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind sprijinirea IMM sunt aplicabile. In acest caz, ofertantii au obligatia de a atasa Form. nr. 16) completat. Orice oferta garantata pe o perioada mai scurta va fi respinsa.Garantia de participare se re?ine, daca: a) Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.b) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna execu?ie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.c) Oferta sa fiind stabilita ca?tigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. d) In cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva. Garantia de participare aferenta ofertei castigatoare se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, iar cea aferenta ofertelor necastigatoare dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Documentele garantiei de participare se vor atasa in afara coletului de oferta pentru a putea fi verificabile inainte de deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, 10% din pretul contractului fara TVA. Se constituie in conf. cu art 89 alin (2) din HG nr. 925/2006. Se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau in func?ie de valoare de la art 90 alin (1) ?i alin (2). Tot odata se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011 Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(art. 86 alin.2?4 din HG nr.925/2006) sau prin scrisoare de garantie (Fr nr. 17)-Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale: contractantul deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la care depune suma initiala de minim 0, 5 % din pretul contractului..Aut. contr. va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat si despre destinatia lui. Restituirea garantiei se va face conform art. 92alin.4 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Completare formular specific situatiei personale a ofertantului: Completare si semnare FORMULAR 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat sau tert sustinator.2. Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006: Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de: ultima zi a lunii anterioare datei limite de depunere a ofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 26-30 (31) ale lunii., respectiv ultima zi a penultimei luni anterioare datei limite de depunere a ofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 1-25 ale lunii- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de ultima zi a lunii anterioare datei limite de depunere a ofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 26-30 (31) ale lunii., respectiv ultima zi a penultimei luni anterioare datei limite de depunere a ofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 1-25 ale luniiIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat sau tert sustinator.Inregistrarea de datorii restante scadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei. Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3. Evitarea conflictului de interese: Completare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care de?in func?ii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce prive?te organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: membrii comisiei: Arif Ismail , presedinte; Fratila Florin, membru; Costache C-tin , membru Danila Emiliamembru; Pavlov Dan membru secretarul comisiei Nizami Melet. .Bugetul autoritatii contractante este aprobat de catre Consiliul local Ciucurova compusa din urmatoriimembrii : Resteanu Ion , Costache C-tin , Cristea Ion , Fratila Florin , Feodor Vasile , Arif Ismail , Ciocan Gabriele , Danila Emilia , Dragnea Ion , Banu Ion , Nicolae Vasile .In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat sau ter? sus?inator..Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situa?iile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului..Participarea cu oferta independenta: Completare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat. 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare Formular nr. 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.Atentie!Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. Certificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertentului din certificatul constatator emis de ORC (Lucrari de construc?ii de poduri). Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??. De la ofertantul clasat pe locul I, inaintea comunicarii rezultatului se va solicita prezentarea documentului in original sau in copie legalizata. Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana. In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat Certificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) , din care sa rezulte obiectul deactivitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedurainsolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertentului din certificatul constatator emis de ORC (Lucrari de construc?ii de poduri).Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.De la ofertantul clasat pe locul I, inaintea comunicarii rezultatului se va solicita prezentarea documentului in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identiccu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 2.Declaratie pe proprie raspundere privind angajamentul ofertantului pentrusustinerea financiara a lucrarii reprezentand 30% din valoarea estimata a contractului pe o perioada de 4 luni. In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ, Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 1.000.000 lei.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe careautoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a andidatului/ofertantului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii(daca este cazul), Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Experienta similara profesionala a ofertantului: Declaratia privind Listaprinciplaelor lucrari executate in ultimii 5 ani - socotiti de la data stabilita pentru depunerea ofertelor care sa contina maxim 2 contracte similare ca natura si complexitate, In cazul de depunere a ofertei de catre un grup de operatori economici cerinta se vaindeplini prin luarea in considerate a resurselor tutror mebrilor grupului Cerinta nr.2.Certificarea protectiei mediului.Se solicita prezentareaCertificatului SR EN ISO 14001 care atesta implementarea si mentinereaunui sistem al protectiei mediului in cadrul activitatilor desfasurate.In cazulin care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerintaminima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentrupartea din contract pe care o realizeaza, Certificarea calitatii lucrarilor.Se solicita prezentarea Certificatului de atestare ISO 9001 sau document echivalent emis de rganisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene privind managmentul calitatii in constructii, valabil la data deschiderii ofertelor, pentru lucrari de constructii de poduri.In cazul in care oferta este depusa de o asociere deoperatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual decatre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SIAP: www.e_licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer