Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI CONSTRUIRE SI DOTARE CENTRUL DE ZI PENTRU COPILUL CU AUTISM P+E, REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRUL DE PLASAMENT PENTRU COPILUL CU DIZABILITATI DROBETA TURNU SEVERIN


Detaliu pentru invitatia numarul 348454
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Mehedinti
Numar invitatie: 348454/13.06.2013
Denumire contract: LUCRARI CONSTRUIRE SI DOTARE CENTRUL DE ZI PENTRU COPILUL CU AUTISM P+E, REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRUL DE PLASAMENT PENTRU COPILUL CU DIZABILITATI DROBETA TURNU SEVERIN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului MehedintiCod fiscal: 10099816, Adresa: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 252324460, Fax: +40 252328658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Drobeta Turnu Severin, Strada Traian 89, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220132, telefon: +40 252324460, fax: +40 252328658, persoana de contact: Victoria Danciulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Drobeta Turnu Severin, Strada Traian 89, etaj 1, camera 29 - Birou de achizitii publice si contractare servicii sociale
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI CONSTRUIRE SI DOTARE CENTRUL DE ZI PENTRU COPILUL CU AUTISM P+E, REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRUL DE PLASAMENT PENTRU COPILUL CU DIZABILITATI DROBETA TURNU SEVERIN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect executia lucrarilor din cadrul proiectului Construire si dotare Centrul de zi pentru copilul cu autism P+E, reabilitare si modernizare Centrul de plasament pentru copilul cu dizabilitati, Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti.Conform caietului de sarcini se vor executa urmatoarele lucrari: 1.Construire si dotare Centrul de zi pentru copilul cu autism P+E.Desfasurat pe niveluri structura functionala a dotarii cuprinde: - la parter : sala de mese, oficiu, sala evaluare, camere de joaca, camera de asteptare, grup sanitar, hol, acces corp existent, casa scarii si lift;
- la etaj: 4 dormitoare + grupuri sanitare-16 locuri, hol, camera de asteptare, sala de monitorizare, terasa, casa scarii si lift.2. Reabilitare Centrul de plasament pentru copilul cu diabilitati existent P+E: -revizuire sarpanta si invelitoare;
- inlocuire invelitoare in zonele in care prezinta deteriorari;
- inlocuire jgheaburi si burlane;
- amplasarea a 3 panouri solare( fotocelulare) pentru prepararea apei calde;
- amvelopare cladire;
- tencuieli si zugraveli interioare;
- reabilitare cabinet medical-dotare cu aparatura necesara ;
- inlocuire placi gresie;
- timplarie PVC.3. Revizuire sarpanta la atelierul mecanic: - desfacere si inlocuire invelitoare-tabla cutata;
- vopsitorii pe suprafete metalice.4.Amenajari exterioare: - reabilitare piscina: - inlocuire placaj gresie;
- igienizare piscina- acoperire cu prelata;
- amenajare alei si terase betonate;
- amenajare groapa de nisip;
- racorduri exterioare la utilitati.Valoarea estimata a contractului de lucrari in functie de care se vor elabora si evalua ofertele este de 1.992.282 lei din care: - constructii si instalatii = 1.257.126 lei fara TVA- organizare santier= 20.453 lei fara TVA- dotari specializate = 622.053 lei fara TVACheltuieli diverse si neprevazute = 4, 65% reprezentand 92.650 lei.Cheltuielile diverse si neprevazute se vor calcula de fiecare ofertant in parte ca procent de 4.65% din valoarea ofertata pentru investitia de baza si se vor include in oferta financiara.
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 992, 282 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea contractanta solicita garantie de participare astfel: cuantum 29.884, 23 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de constituire: In conformitate cu art.84 si urmatoarele din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: - virament bancar in contul autoritati contractante RO42TREZ4615006XXX00111 Trezoreria Drobeta Turnu Severin confirmat prin O.P. prezentat in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta de 90 de zile;
- instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentat in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta de 90 de zile. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cadrul asocierilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractant.In cazul ofertantilor IMM, garantia de participare va constitui 50% din cuantumul de 29.884, 23 lei. In sensul acesta, ofertantii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM prin prezentarea declaratiei in original prevazuta de Legea 346/2004. Pentru asocieri, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta un IMM. Garantia de participare poate fi depusa si in alta moneda. Data la care se face echivalenta leu/valuta este data publicarii invitatiei de participare la cursul BNR.In cazul in care se depune o contestatie, respinsa pe fond de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 5772, 28 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se solicita in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Asupra garantiei de buna executie se pot emite pretentii in conformitate cu prevederile art.91 din H.G. 925/2006: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 10 zile de la data semnarii contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale invocate mai sus.In cazul I.M.M-urilor, pentru a beneficia de reducerea legala, se va face obligatoriudovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 la Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatile prevazute la art.180 din O.UG. nr.34/2006 cu modificarele si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.34/2006 (Formular F1} in original. In cazul unei asocieri, acesta cerinta trebuie indeplinita de toti asociatii. In cazul sustinerii, acesta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Cerinta 2: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatile prevazute de art.181 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: a) Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 (Formular F2) in original;b) indeplinirea obligatiilor eligibile de plata.I.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor a impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor in copie lizibila cu mentiunea? conform cu orginalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.II. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator din acest punct de vedere in tara de origine sau tara in care ofertantul este stabilit: certificate, caziere judiciare sau documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva prin care se pot dovedi indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si a impozitelor si taxelor la bugetul de stat. Documentele vor fi depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orginalul? la care se va anexa traducerea in limba romana.In cazurile prevazute la art. 11 alin. 4 si 5 din H.G. 925/2006, autoritatea contractantava accepta si prezentarea de documente emise ulterior datei de deschidere a ofertelor, daca se face dovada solicitarii acestora, la institutiile abilitate, inainte de data de depunere a ofertelor.In cazul unui asocieri, cerinta va fi indeplinita de toti asociatii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, cerinta va fi indeplinita si de tertul sustinator numai in ceea ce priveste lit. a, c si c¹ de la art.181 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa aiba calitatea de participant la proceduri.Acesta calitate se dovedeste prin prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura in original ( Formular F3).In cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita de catre toti asociatii.Cerinta 4: Ofertantul nu tebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69¹ din O.U.G. 34/2006.Mod de dovedire: Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din O.U.G.34/2006 in original (Formular F4).Numele persoanelor cu functii de decizie in cadrul autoritati contractante in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Peroanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu /sau pentru procedura de atribuire: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul D.G.A.S.P.C. Mehedinti, sunt: Director executiv ? Ec.Popescu Constantin Valentin, Director executiv adjunct ?Jr. Aprotosoaie Georgeta, Director executiv adjunct economic ? Raceanu Mirel Richard, Sef birou achizitii publice si contractare servicii sociale ? Jr.- Danciulescu Victoria, alte persoane din cadrul autoritati contractante care pot influenta continutul documentatiei de atribuire si /sau procedura de atribuire, Ec. ? Mangu Carmen ? Cita, Ing.? Ene Nicoleta, Ec. ? Iacobescu Maria, Ec ? Pirvulescu Florina Roxana, asistent manager proiect Birborica Marius, Parisi Oana Angela responsabil publicitate, In cazul unei asocieri acesta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti asociatii.In cazul subcontractarii acesta cerinta trebuie indeplinita de toti subcontractantii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, acesta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Cerinta 5: Participarea la procedura se va desfasura cu respectarea regulilor de concurenta loiala.Mod de dovedire: Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta conformOrdinului ANRMAP 314/2010 prezentat in original (Formular F5). Cerinta nr.1: Ofertantul nu trebuie sa se afle in oricare dintre situatiile prevazute de art.181 din O.U.G 34/2006.Mod de dovedire: a ) persoane juridice romane: -Certificat constator unic emis de ONRC, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ? conform cu originalul ?.Informatiile cuprinse in acesta vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Din documentele prezentate, trebuie sa rezulte obiectul/ obiectele de activitate.b ) persoane juridice straine: Vor prezenta documente din care sa rezulte obiectul/obiectele de activitate.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociati, referitor la partea din contract pe care o vor indeplini.In situatiile prevazute la art.11, alin. 4 si 5 din H.G. 925/2006 se accepta si documente emise ulterior datei de deschidere a ofertelor, daca se face dovada solicitarii acestuia la institutiileabilitate, inainte de data limita a ofertelor.In cazul in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal al ofertantului, se va atasa o imputernicire generala pentru persoana care semneaza oferta, prezentata in original care va insoti scrisoarea de inaintare a documentelor ofertelor.In cazul documentelor emise de institutii/organisme ofiici abilitate in acest sens, acestea trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale.In scopul asigurarii tratamentului egal la procedura, toate documentele solicitate care se emit de terti pentru indeplinirea cerintelor minime de calificare, trebuie sa aiba data emiterii anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cerinta este aplicabila in cazul in care ofertantul nu uzeaza de dreptul prevazut la art.11, alin.4 din HG 925/2006. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentele in original sau copie legalizata in limba romana.Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa fie autorizat de ANRE in conformitate cu OUG 33/2007 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea 160/2012, pentru executia lucrarilor electrice de tipul celor ce fac obiectul contractului ce urmeaza a se semna.Mod de dovedire: -Atestat emis de ANRE valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru executia lucrarilor de instalatii electrice de tipul celor ce fac obiectul achizitiei, in copie legalizata sau copie lizibila ? conform cu originalul?.In cazul in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati sau daca e cazul, unul dintre subcontractanti detine autorizatia solicitata cu conditia ca acesta sa execute intregral partea din contract penru care este solicitata atestarea.In cazul documentelor emise de institutii sau organisme abilitate in acest sens, documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriValoarea mediea cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii doi ani trebuie sa fie de minim3.799.264 lei.In sensul aratat, se va prezenta: Fisa de infomatii generale ( Formular F6)La calculul cifrei de afaceri se va utiliza conversia in lei sau EURO la nivelul mediu anual comunicat de BNR pentruanul 2011 -1 Euro = 4, 2879 lei;anul 2012-1 Euro = 4, 4560 lei.Atunci cind un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul operatorilor economici fara activitate in anii 2011 sau 2012, cifra de afaceri poate fi indeplinita in comun de catre asociati.In cazul operatorilor economici fara activitate in anii 2011 sau 2012, cifra de afaceri se va considera conform documentelor oficiale prezentate sau se va considera egala cu zero, dupa caz.Pentru sustinerea informatiilor prezentate, ofertantul va depune fisa de informatii generale in original si orice documente edificatoare in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.I.M.M-urile beneficiaza de reducere 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala in conformitate cu art.16, alin. 2 din Legea346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM.Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de un tert indiferent de natura relatiilor jurudice existente intre operatorul economic si tertul respectiv.In acest caz ofertantul va prezenta un Angajament privind sustinerea economica si financiara a ofertantului sub forma unui instrument juridic autentic prin care terul confirma faptul ca va pune la dispozitia subcontractantului resursele financiare invocate conf. Prevederilor art.11¹ din H.G.925/2006.Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritati contractante de a solicta in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. In caz contrar, va fi considerat document lipsa, fiind lovit de nulitate absoluta si oferta va fi considerata inacceptabila.Pentru asigurarea tratamentului egal in cadrul procedurii, autentificarea angajamentului trebuie facuta la o data anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire confprevederile art. 180, 181 lit.a, c1 si d si 69¹ din O.U.G.34/2006.Angajamentul tertului sustinator se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar la solicitarea autoritati contractante se va prezenta in original.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 11: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Ofertantul trebuie sa prezinte ANGAJAMENT ferm privind sustinerea tehnica sau profesionala a ofertantului.Daca este cazul, se vor prezenta: a)Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala/experienta similara a ofertantului/grupului de operatori economici asociati (Formular F16), inclusiv Anexa la (Formular F16) sau-Angajament privind sustinerea economica si financiara a ofertantului(Formular F17) inclusiv Anexa la formular.Angajamentul ferm privind sustinerea acordata trebuie sa reprezinte un instrument juridic, in forma autentica, care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita in mod ligitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre ssustinator.In caz contrar, va fi considerat document lipsa, fiind lovit de NULITATE ABSOLUTA iar oferta va intra sub incidenta prevederilor art.36 din H.G..925/2006 si considerata oferta INACCEPTABILA.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.In scopul asigurarii tratamentului egal de procedura, angajamentul respectiv trebuie sa fie autentificat la o data anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excludera din procedura conform prevederilor art.180, 181 si 69¹ din OUG 34/2006.Potrivit prevederilor art. 69¹ din OUG 34/2006, ofertantul asociatul /subcontractantul /tertul sustinator care are drept membrii in cadrulconsiliului de administratie(organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Autoritatea contractanta va solicita, pe parcursul analizarii ofertelor, prezentarea Angajamentului ferm privind sustinerea tehnica si/sau profesionala a ofertantului/grupuluide operatori economici asociati, in forma autentica.Angajamentul/angajamentele terului sustinator se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? urmand ca in cazul ofertantului castigator acestea sa fie in forma autentica., Cerinta 10: In cazul asocierii, ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind asociatii astfel: a)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora(Formular F14)b)Acordul de asociere (Formular F15) in limba romana.Daca nu este cazul formularele se vor completa cumentiunea: NU E CAZUL, Cerinta 9: Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze.Se vor prezenta: a)Declaratie privind partea, partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formular F12) si lista cu subcontractanti(Anexa la formularulF12)b)Acordul/acordurile de subcontractare i limba romana (Formular F13)Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art.69¹ din O.U.G 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura., Cerinta 8: Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ce urmeaza a se incheia.Se vor prezenta: a)Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului( Formular F11).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta de mai sus, se demonstreaza prin luarea in considerare a tuturor resurselor membrilor grupului., Cerinta 7: Responsabil securitate si sanatate in munca, cu studii de specialitate al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minimale: - sa fie absolvent al unui curs in domeniu privind securitatii si sanatatii in munca.Se vor prezenta: a)Angajament de participare (Formular F 10) semnat de responsabilul desemnat si confirmat de catre ofertant, in copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.b)C.V. in limba romana, semnat de catre expertul nominalizat din care sa rezulte pozitia pentru care este nominalizat in contract, precum si experienta profesionala specifica in copie lizibila cumentiunea ? conform cu originalul?.C.V-ul trebuie sa contina si mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele expuse in C.V. sunt corecte si corespund realitatii?.c) Document care atesta absolvirea unui cursin domeniul securitatii si sanatatii in munca.Acestea se vor prezenta astfel: - persoane juridice/fizice romane in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- persoane juridice/fizice straine in copie lizibila in limba in care a fost emis cu mentiunea ? conform cu originalul?precum si in traducere certificata in limba romana in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?., Cerinta 6: Responsabil tehnic cu executia, atestat al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minimale: - sa detina atestat emis de catre un origanism abilitat. Responsabil tehnic cu executia, pentru domeniu constructii civile.Se vor prezenta: a)Angajament de participare (Formular F10) semnat de responsabilul cu executia desemnat si confirmat de ofertant, in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.b)C.V.-ul trebuie sa aiba mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele expuse in C.V. sunt corecte si corespund realitatii?.c) Atestat recunoscut in Romania ca Responsabil tehnic cu executia, pentru domeniul constructii civile, eliberat de catre un organism abilitat, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?., Cerinta 5: Sef santier, cu experienta profesionala specifica al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minimale: - experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/ontractin care sa fi activat pe o pozitie similara.Se vor prezenta: a)Angajamentul de participare( Formular F10) semnat de catre expert si confirmat de ofertant, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;b)C.V. in limba romana, semnat de catre expertul nominalizat din care sa rezulte experienta specifica precum si pozitia pe care este nominalizat, in copie lizibila cumentiunea ? conform cu originalul?.C.V-ul trebuie sa contina si mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele expuse in C.V. sunt corecte si corespund realitatii?.c)Fisa post sau orice alt document doveditor din care sa rezulte functia pe care a activat, astfel: - persoane juridice/fizice romane in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- persoane juridice/fizice straine in copie lizibila in limba in care a fost emis cu mentiunea ? conform cu originalul?precum si in traducere certificata in limba romana in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?., Cerinta 4: Responsabilul privind asigurarea controlului calitatii cu experienta profesionala specificaal carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minime ce trebuie indeplinite: - experienta profesionala specifica: cel putin un contract/proiect in care sa fi activat pe o functie similara (inclusiv responsabil calitate: CQ sau similarSe vor prezenta urmatoarele documente doveditoare: a)Angajament de participare( Formular F10) semnat de catre expert si confirmat de ofertant in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.b)C.V.in limba romana, semnat de catre persoana nominalizata, din care sa rezulte pozitia pentru care s-a facut nominalizarea precum si experienta profesionala specifica in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. C.V.-ul trebuie sa contina mentiunea? ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele expuse in C.V. sunt corecte si corespund realitatii?.c) Fisa post sau orice alt document doveditor din care sa rezulte functia pe care a activat, astfel: - persoane juridice/fizice romane in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;
-persoane juridice/straine in copie in limba in care a fost emis cu mentiunea conform cu originalul precum si cu traducere certificata in limba romana in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?., Cerinta 3: Coordonatorul/managerul de proiect (lucrare), trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - studii superioare- competenta profesionala specifica demonstrata prin cel putin un proiect/contract in care sa fi activat pe o pozitie similara( manager de proiect-coordonator, etc.).In dovedire se vor prezenta: a)Angajamentul de participare (Formular F10), semnat de catre persoana in cauza si confirmat de catre ofertant in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?b)C.V.in limba romana semnat de catre persoana nominalizata din care sa rezulte pozitia precum si experienta profesionala specifica, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cadrul C.V-ului se va mentiona: ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele expuse in C.V. sunt corecte si corespund realitatii?.- Diploma absolvire studii superioare, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: pentru persoane juridice/fizice romane iar pentru persoane juridice/fizice straine, se vor depune diploma de absolvire studii superioare in limba in care au fost emisein copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?precum si o traducere certificata in limba romana.Document doveditor privind experienta profesionala specifica prezentat astfel: persoane fizice/juridice romane in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?;Persoane fizice/juridice straine in limba in care au fost emise in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?precum si in traducere certificata in limba romana in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta 2: Informatiile referitoare la personalul tehnic de specialitate al carui angajament de participare a fost obtinut, precum si informatiile referitoare la studiile si pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Se solicita minimum urmatoarele persoane responsabile pentru executia lucrarilor: 1. Coordonator/manager proiect ( lucrare)2. Responsabil privind asigurarea controlui calitatii3. Sef santier4. Responsabil tehnic cu executia5. Responsabil securitate si sanatate in munca.Documente doveditoare: a) Declaratie privind efectivul mediu anual al persoanelor angajate si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular F8).In cazul unei asocieri, formularul F8 va fi prezentat de catre fiecare asociat.b) Declaratie privind personalul ce va fi angajat in executia lucrarilor ce fac obiectul contractului ce urmeaza a se semna.(Formular 9). In legatura cu aceasta cerinta se face precizarea ca o persoana nu poate fi desemnata ca expert pentru doua pozitii.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerarea a tuturor membrilor grupului.In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita prin cumul.Resursele umane ale subcontractantilor se vor lua in considerare doar pentru partea din contract ce urmeaza a se indeplini de catre acestia., Cerinta 1.Se va prezenta Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5ani ( Formular F7 ).La calculul valorilor lucrarilor se va utiliza conversia in lei la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru: anul 2008- 1Euro =3, 6827 lei, anul 2009 ? 1 Euro = 4, 237 lei, anul 2010- 1 Euro = 4, 2099 lei, anul 2011- 1 Euro = 4, 2379 lei, anul 2012-1Euro = 4, 4560 lei daca este cazul, pentru alta valuta se va consulta site-ul BNR la adresa w.w.w.bnr.ro.Ofertantul va demonstra cerinta prin depunerea a maximum 2 contracte, avand ca obiect de executie lucrari construire modernizare si reabilitare a caror valoare cumulata sa fie de minimum 1.277.579 lei, lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani.Din documentele respective vor rezulta urmatoarele informatii: - denumirea beneficiarilor indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- valoarea si tipul lucrarilor ;
- perioada si locul executiei lucrarilor;
- precizarea ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele legale si duse la bun sfarsit ( conform art. 188 , lit e din O.U.G 34 /2006)Prin formularea ? lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: lucrari receptionate partial insotite procese verbale de receptie partiala sau- lucrari receptionate insotite de procese verbale la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de procese verbale de receptie finala.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tutror membrilor grupului.In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.In cazul incare capacitatea tehnica este sustinuta de tert, acestatrebuie sa indeplineasca cerinta si sa depuna toate documentele solicitate in acest caz, pentru ofertant.Aceste documente se vor prezenta astfel: - pentru persoane juridice romane: in copie legalizata sau in copie conform cu originalul;
- pentru persoane juridice straine, in limba in care au fost emise, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si traducerea certificata in limba romana, cu copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Daca valoarea contractelor este stabilita in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv. Cerinta 1.Standardele de asigurare a managementului calitatii: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare de management al calitatii, raportat la seriile de standarde europene relevante (ISO 9001 sau echivalent) certificate de organisme conform cu seriile de standarde europene privind certificarea pentru activitatile care fac obiectul contractului.Se va prezenta: Document care atesta implementarea sistemului de management al calitatii pentru activitatile care constituie obiectul contractului, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor, eliberat de un organism de certificare independent, acreditat sau cu dovada ca sistemul respectiv a fost implementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat.Documentul se va prezenta astfel: Pentru persoane juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: in limba in care a fost emis, copie cu mentiunea ? conform cu originalul?precum si in traducere certificata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare dintre asociati, pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens, documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform proceduri legale.Cerinta 2: Standardele privind asigurarea protectiei mediului: - Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare a sistemului de management de mediu raportat la standardele de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu( cum ar fi ISO 14001) sau echivalent, pentru activitatile care fac obiectul contractului.Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme care functioneaza in statele Uniunii Europene.Se va prezenta documentul care atesta implementarea sistemului de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului valabil la data limitade depunere a ofertelor, eliberat de un organism de certificare independent, acreditat, sau dovada ca sistemul respectiv a fost implementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat.Aceast se va prezentaastfel: -pentru persoane juridice romane in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?;
-pentru persoane straine: in limba in care au fost emise, copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, precum si in traducere certifcata in limba romana in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare dintre asociati, pentru partea din contract pe care se angajeaza sa o execute.In cazul documentelor emise de institutiile sau organismele oficiale abilitate in acest sens, documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform procedurilor legale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer