Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de - REABILITARE SI MODERNIZARE la COMPLEX DE SERVICII ?ION CREANGA?-P.Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 352664
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Neamt
Numar invitatie: 352664/14.08.2013
Denumire contract: Lucrari de -REABILITARE SI MODERNIZARE laCOMPLEX DE SERVICII ?ION CREANGA?-P.Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului NeamtCod fiscal: 9648872, Adresa: Piatra Neamt, str. Alexandru cel Bun nr. 11, Piatra-Neamt, Telefon: 0233/229217, Fax: 0233/231555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DECEBAL NR. 35, BL. I4, PARTER, PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL PIATRA NEAMT, B-DUL DECEBAL NR. 35, BL. I4, PARTER, PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de -REABILITARE SI MODERNIZARE laCOMPLEX DE SERVICII ?ION CREANGA?-P.Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de -REABILITARE SI MODERNIZARE laCOMPLEX DE SERVICII ?ION CREANGA?-P.Neamt conform caietului de sarcini.Lucrari de - REABILITARE SI MODERNIZARE la COMPLEX DE SERVICII ?ION CREANGA?-P.Neamt conform caietului de sarciniValoarea contractului de finantare repartizata pe ani de finantare: anul 1-1.992.168 lei; anul 2-1.249.362 lei.Valoarea estimata fara TVA: 2413983.22 RONValoarea estimata a contractului de achizitie publica mai su mentionat , determinat in conformitate cu prevederile O.U.G. nr .34/2006 privind atribuirea contractelor de achiozitie publica , cu modificarile si completarile ulterioare este : ? Valoarea estimata MINIMA este 2.297.653, 22 LEI (fara TVA)? Valoarea estimata MAXIMA este 2.413.983, 22 LEI (fara TVA)Suma aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este de 116.330 lei fara TVA (5% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute) .Valoarea estimata fara TVA: 2, 413, 983.22 RON
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 413, 983.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 45.900 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participarea : Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original, FORMULAR NR 20 sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO92TREZ4915006XXX000164 deschis la Trezoreria Piatra Neamt, cod fiscal 9648872; sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 8:00 ? 16:00);
- pentru IMM conform Legii nr.346/2004. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul BNR din ziua urmatoare publicarii anuntului de participare.In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, astfel: In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, sau ofertantul renun?a la contesta?ie autoritatea contractanta va retine/returna (avand in vedere prevederile art. 278 indice 1 alin. 4 din OUG 34/2006) contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 6077, 66 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 2, 5% din valoarea contractului fara TVA, pentru IMM-uri. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: garantia de buna executie se va contitui sub forma de Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original. (formular 21). Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - formularul nr.7 completat (Declaratia de eligibilitate)Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011; Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - formularul nr.8 completat (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006)Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011. Pentru terti - conform noilor modificari aduse OUG34/2006 prin L279/2011-art 19, 20- se solicita din declaratia conform art 181-art a, c indice1 si d;3. Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 5).Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formularul nr.6) .Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati / subcontractant / tert sustinator;Pentru completarea declaratiei - persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Pavaluta Cristina, Stanciu Maria, Sauciuc Dumitru, Pantiru Vasile, Sculita Octavian, Coarna Otilia, Cojocaru Constantin Silviu, Gaspar Ciprian , Popescu Mihail, Stegaru Sever Marin , Petrescu Gica .5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 4)6. Certificat fiscal din care sareiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul.7. Certificat de atestare fiscala din care sareiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator emis de catre ONRC trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Nota ? Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului castigator i se va solicita, pentru confirmare, certificat constatator in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala a ofertantului pe anii 2010, 2011, 2012trebuie sa fie de minim 3.500.000lei. Bilanturile contabile din anii 2010, 2011, 2012 sau orice alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte, Declaratie bancara corespunzatoare?-ofertantultrebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de minim 285.000 lei , exceptand angajamentele solicitantului pentru alte contracte, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielilede executie din cadrul contractului pentru o perioada de cel putin3 luni. Ofertantul are obligatia sa demonstreze la data semnarii contractului ca are acces real la finantare (linie de creditare, sold bancar , etc)la nivelul minim de 285.000 lei, pentru o perioadade lucrude3 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Se solicita ca cerinta minima de calificare demonstrarea executiei de lucrari similare, in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza a cel putin un contract in valoare de minim 2.200.000 lei fara TVA. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul BNR din ziua urmatoare publicarii anuntului de participare, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Personalul tehnic implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: ? 1responsabil tehnic cu executia-specializare constructii civile, instalatii in constructii? 1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii-specializarea constructii civile? 1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii ?specializarea instalatii in constructii? Responsabil cu managementul de mediu si PSI? Responsabil cu managementul securitatii si sanatatii ocupationalePentru personalul tehnic se vor prezenta CV-urile, copiile dupa partile relevante ale contractelor individuale de munca, contractelor de colaborare (copie) in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului din care sa reiasa ca durata contractului nu poate fi mai mica decat durata de executie a contractului de lucrari, certificate de atestare (copie) pentru RTE , decizie numire penru responsabil CQ; certificate de atestare profesionala (copie) in SSM , protectia muncii si PSI;, toate in termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor, DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNEOPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent la ofertant pentru pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii/pentru partea din contract pe care o executa.Ofertantul trebuie sa prezinte certificate, emise de organisme independente, prin care sa se ateste faptul ca respecta standardele de asigurare a calitatii sau certificate echivalente emise de organisme nationale /internationale de certificare/ acreditare valabile la data limita de depunere a ofertelor sau probe/ dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ., Standarde de protectie a mediului ISO 14001:2005 sau echivalent la ofertant pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii /pentru partea din contract pe care o executa.. Ofertantul trebuie sa prezinte certificate, emise de organisme independente, prin care sa se ateste faptul ca respecta anumite standarde de protectie a mediului sau certificate echivalente emise de organism nationale/ internationale de certificare/ acreditare valabile la data limita de depunere a ofertelor sau probe/ dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer