Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE ?REABILITARE RETELE EXTERIOARE APA RECE, APA CALDA, RECIRCULATIE, CANALIZARE MENAJERA, CANALIZARE PLUVIALA, HIDRANTI INTERIORI SI INCALZIRE LA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI?


Detaliu pentru invitatia numarul 353867
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI
Numar invitatie: 353867/18.09.2013
Denumire contract: LUCRARI DE?REABILITARE RETELE EXTERIOARE APA RECE, APA CALDA, RECIRCULATIE, CANALIZARE MENAJERA, CANALIZARE PLUVIALA, HIDRANTI INTERIORI SI INCALZIRE LA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASICod fiscal: 3233078, Adresa: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Telefon: 0242-313834, Fax: 0242-313834
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SECRETARIAT, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania, cod postal: 910071
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SALA SEDINTE , STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE?REABILITARE RETELE EXTERIOARE APA RECE, APA CALDA, RECIRCULATIE, CANALIZARE MENAJERA, CANALIZARE PLUVIALA, HIDRANTI INTERIORI SI INCALZIRE LA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DEREABILITARE RETELE EXTERIOARE APA RECE, APA CALDA, RECIRCULATIE, CANALIZARE MENAJERA, CANALIZARE PLUVIALA, HIDRANTI INTERIORI SI INCALZIRE LA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI conform liste cantitati si memorii anexate. Valoarea estimata a contractului este de 654.410 lei din care suma de cheltuieli diverse si neprevazute este de 59.492 lei reprezentand 10 % din valoarea estimata.
II.1.6) CPV: 45330000-9 - Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 654, 410 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 11.000 lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante RO96TREZ2015006XXX004298 deschis la Trez. Calarasi, numerar la casieria unitatii din str. Eroilor nr.1-3, Calarasi , Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)- lit.B, din OUG 34/2006 sau nu constituie garantia de buna executie. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Echivalenta in lei/valuta pentru garantia de participare se va face la cursul leu/valuta stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executiei este 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Se vor aplica prevederile art.90 alin.(1)- (3)sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din HG nr.925/2006. Se vor aplica deasemenea prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1. Declaratie privind eligibilitatea1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/20061.3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu aredatorii scadente lunii anterioare celei in care se depune oferta , original /copie conform cuoriginalul .1.4.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente lunii anterioare celei in care se depune oferta, catre bugetul de stat si catre bugeteleasigurarilor sociale de stat , original /copie conform cu originalul .1.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura1.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta1.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Dr.Nistor Mihai - Manager- Dr.Chiru Mariana - Director Medical- Ec.Dohot Oprisan Nicu - Director Financiar ? Contabil 2.1. Prezentare in original sau copie conform cu originalul a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial si informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte urmatoarele: ? obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;? sediul actual al societatii;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 3.1.fisa informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Cerinta minima de calificare rezultata din activitatea desfasurata: cifra de afaceri medie globala sa fie de minim 580.000 lei.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BCE pt anul respectiv 3.2.bilantuL contabil la 31.12.2012. 3.3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art.181, lit.a^1 si lit.d din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4.1.Fisa privind experienta similara (Formular 8) in executia unor astfel de lucrari din care se rezulte indeplinirea: Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract de lucrari similare care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 1, 588 km de retele de apa si saun aductiuni de apainsotit de certificari de buna executie. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit 4.6. documente din care sa rezulte ca ofertantul are implementat si mentinut la nivelul entitatii un sistem de calitate (ISO 9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer