Achizitie publica - Lucrari de ? EXTINDERE CAMIN CULTURAL SI BIBLIOTECA? in comuna Tasca, judetul Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 327684
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327684/24.05.2012
Denumire contract: Lucrari de ? EXTINDERE CAMIN CULTURAL SI BIBLIOTECA? in comuna Tasca, judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TASCACod fiscal: 2614457, Adresa: COMUNA TASCA, JUDETUL NEAMT, Tasca, Telefon: 0233 255023, Fax: 0233 255083
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TASCA, JUDETUL NEAMT, Tasca, Romania, cod postal: 617455, telefon: +40 0233255023, fax: +40 0233255083, persoana de contact: Stirbu Cezar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei comunei Tasca, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de ? EXTINDERE CAMIN CULTURAL SI BIBLIOTECA? in comuna Tasca, judetul Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de ? EXTINDERE CAMIN CULTURAL SI BIBLIOTECA? in comuna Tasca, judetul Neamt
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 990 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-GARANTIA DE PARTICIPARE: 6000 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% din val contr, fara TVA.Mod de constituire - retineri succ din plata cuv pentru fact partiale in cuantum de 5% din val. fact fara TVA.In acest caz contractantul are oblig de a deschide un cont la Trez Statului din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disp distinct la disp autorit contractante, iar suma initiala care se depune de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.Pe parcursul indepl contractului aut contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contr pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna exec in doc. de atribuire. - instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asig, pentru aut contr. Per garantiei de buna exec acceptata va fi de minim 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea art.180 - formular.1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -formular.2;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- formular.3. Persoanele ce detin functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dragan Alexandru - primar, Ciobotariu Gheorghe - viceprimar, Stirbu Cezar - sef birou Programe Integrare Europeana; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular.5;Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta - formular.4 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie;Persoane juridice / fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele prezentate vor fi obligatoriu copii dupa original si traduse in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Formular nr.9; -Anexa de la Formular 9 ?Experienta similara? pentru fiecare contract anexat, ca experienta similara; Formularului 10 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice?; Formularului 11 - ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?; Asigurarea cu personal de specialitate si responsabil direct de indeplinirea contractului, Formularul nr.12; CV-urile personalului de specialitate formular.13; contract de colaborare/angajamente care daca ofertantul este declarat castigator se vor incheia contracte individuale de munca; diplome de studiu pentru personalul de specialitate; Formular nr.15 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora ; Formularul nr.16 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; NESOLICITAT
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: PRETUL OFERTEI.Punctajul pentru factorul de evaluare pret se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 75 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(P) = (Pretul minim/Pretul Oferteix) X 75
Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: Descriere: Durata de executie a lucrarilor.Punctajul pentru durata de executie a lucrarilor se acorda astfel: a) pentru cea mai scurta durata d(m) se acorda 25 puncte;b) pentru alta durata d(n) decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel se acorda punctajul astfel: P (DL) = (durata minima/durata Oferteix ) x 25. Durata maxima peste care oferta va fi declarata neconforma este de 10 luni, durata minima sub care nu se acorda punctaj este de 3 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitaie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 09:27