Achizitie publica - Lucrari de inlocuire tamplarie exterioara la obiectivul ?Restaurare cladire Centrul Militar al Judetului Alba?
Detaliu pentru invitatia numarul 334208
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334208/23.08.2012
Denumire contract: Lucrari deinlocuire tamplarie exterioara la obiectivul ?Restaurare cladire Centrul Militar al Judetului Alba?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: 0258-813380, 0258-811982, Fax: 0258-813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380, fax: +40 258813325, persoana de contact: Camelia Elena Galac Vitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Alba, Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari deinlocuire tamplarie exterioara la obiectivul ?Restaurare cladire Centrul Militar al Judetului Alba?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de inlocuire a tamplariei exterioare existente si reparatiile aferente la cladirea Centrului Militar al Judetului Alba
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 107 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.182, 14 lei.Garantia de participare la procedura se poate constitui prin una din urmatoarele forme: a)Scrisoare de garantie eliberata de o institutie bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ? conform Formular 10b) Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre Banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul Consiliului judetean Alba nr. RO03TREZ0025006XXX000171, deschis la Trezoreria Municipiului Alba Iulia, cod fiscal 4562583Perioada de valabilitate - 60 zile de la data limita de depunere a ofertelorSuma ce urmeaza a se retine in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC, potrivit art. 278 (1) din OUG 34/2006 este: 2.591, 07 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractuluiDe regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata intermediare, in procent de 10%. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 (4) din HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); Completare formular nr. 1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completare formular nr. 2Autoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Cerinte obligatorii: Documente de confirmare: 1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa faca dovada canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa faca dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a altei persoane, atunci tertul sustinator va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 modificata prin Legea 279/2011.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie: completare formularnr. 3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: completare formularnr. 4Persoanele cu functie de decizie din partea Consiliului Judetean Alba implicate in procedura de achizitie sunt: Ion Dumitrel ? Presedintele Consiliului Judetean AlbaAlin Florin Cucui ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Alba, Florin Roman ? Vicepresedinte Consiliul Judetean AlbaMarian Florin Aitai ? Director executivPopescu Dan Mihai ? Director executivOpruta Elena - Director executiv adjunctConsilieri judeteni: Bibolar Horatiu Mugur, Cenusa Marin, Chiriac Raul Dumitru, Cira Grogorescu Gabriel, Cojocaru Igor, Cretu Simion, Daramus Eugenia Marcela, Dirzu Ioan, Dragosin Petru Romi, Filipescu Cornel, Fulea Dumitru, Fulea Ioan, Florea Ioan, Hategan Marius Nicolae, Ivinis Gheorghe Ioan, Marincas Ion, Mihai Nicusor Mircea, Mocan Angelica Elisabeta, Morar Lucian Mihai, Narita Virgil Nicolae, Oltean Ioan, Pasca Cristian Dan, Popa Romul, Pusca Nicolae, Racuci Claudiu Vasile, Sandea Dorin Gheorghe, Simion Marcel, Stan Marcel Ioan, Tatar Virgil, Truta Nicolae.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr. 6Certificat de participare la procedura cu oferta independentacompletare formular nr. 5In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul Teritorial, emis cu cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor, in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Persoane juridice /fizice strainePrezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata si constituie conditie de calificare.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraPrezentarea ultimului bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, Cerinta nr. 2Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei aniSe va utiliza cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an prin raportare la cursul mediu BNR.ANUL CURS EURO20094, 237320104, 209920114, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnicaLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Informatii privind experienta similaraprezentarea unui contract de lucrari sau copie dupa parti relevante de pe un contract care a avut ca obiect executia unei lucrari similare ca natura cu cea supusa achizitiei, finalizat in ultimii 5 ani. Contractul prezentat trebuie sa aiba ca obiect restaurarea unei cladiri monument istoric si sa aiba executate lucrari de inlocuire a tamplariei.Fisa privind experienta similara va fi insotita decopie a contractului mentionat, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si o recomandare din partea beneficiarului., Cerinta nr. 3Se va prezenta o Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari, Cerinta nr. 4Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratia va contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Formularul va fi insotit de CV-urile pentru personalul de specialitate care va conduce executia lucrarilor., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii- In situatia in care ofertantul intentioneazasa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de apreciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontractezerespectiv indicarea procentajului din total lucrare; 2.Indicarea activitatilor cevor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele derecunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora; 4. Laincheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) areobligatia de a prezenta contractul/ contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexala contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte dinactivitatile alocate Cerinta nr. 1Asigurarea calitatiiPrezentare Certificat SR EN ISO 9001:2001 sau echivalentStandardul de asigurare a calitatii trebuie indeplinit de fiecare operator economic. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa dispuna de acest certificat, el neputand fi luat prin cumul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 14:10