Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de ?MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN PADUREA COMUNALA A COMUNEI DUMBRAVITA - JUDETUL BRASOV?


Detaliu pentru invitatia numarul 323400
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DUMBRAVITA (PRIMARIA COMUNEI DUMBRAVITA BRASOV)
Numar invitatie: 323400/03.04.2012
Denumire contract: Lucrari de?MODERNIZAREDRUMURI FORESTIERE IN PADUREA COMUNALA ACOMUNEIDUMBRAVITA- JUDETULBRASOV?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITA (PRIMARIA COMUNEI DUMBRAVITA BRASOV)Cod fiscal: 4777132, Adresa: STR. MARE NR.1176, Dumbravita, Telefon: +40 0268483100, Fax: +40 0268483014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MARE NR.1176, Dumbravita, JUDETUL BRASOV, Romania, cod postal: 507060, telefon: +40 268483100, fax: +40 268483014, persoana de contact: LENICA CIOLANEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA DUMBRAVITA (PRIMARIA COMUNEI DUMBRAVITA BRASOV)STR. MARE NR.1176, Dumbravita, JUDETUL BRASOV Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de?MODERNIZAREDRUMURI FORESTIERE IN PADUREA COMUNALA ACOMUNEIDUMBRAVITA- JUDETULBRASOV?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de?MODERNIZAREDRUMURI FORESTIERE IN PADUREA COMUNALA ACOMUNEIDUMBRAVITA- JUDETULBRASOV?, PROIECT FINANTAT DIN FEADR PRIN PNDR, Masura 125? Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltareaadaptarea agriculturii si silviculturii
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 959, 942 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei 119198 lei. Pt IMM-uri val garantiei 59599 lei. Perioada de valabilitate a gar. de part. cel putin 90 de zile de ladata limita de depunere a ofertelor.Gar. se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul RO92TREZ1375006XXX000384 deschis la Trezoreria Codlea, jud. Brasov.Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante.b) Scrisoare de gar. bancara pt participare la licitatie/Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Incazul in care op ec participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei de participare, acesta va fi conform modelFormulare.In conformitate cu art. 278 ind 1 din OUG 34/2006, se va retine gar. de part. in cuatntum de 7980 lei + 0, 01% din ceea cedepaseste 4200001 lei. Astfelval. estimat contract 5, 959, 942.00 lei, este intre4.200.001 leisi42.000.000 lei, garantiaretinutavafide 8155, 99 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumulgarantieidebunaexecutie estede 10% dinvaloareacontractuluifaraTVA.Garantiadebunaexecutie poatefidupacaz, instrument de garantareemisin conditiilelegii deosocietatebancara saudeosocietate de asigurari, platisuccesive intr-un cont ladispozitia achizitorului, virament bancar. Se voravea invedere siprevederileHG 1045/2011. Restituireagarantieidebunaexecutiese vafaceconform HG 925/2006 cumodificarile sicompletarileulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 1 (documentul va fi preyentat si de tertul sustinator);2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 1B;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 1A (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d);4.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -formular 1C (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul);Informatiidesprepersoanelecufunctii de decizie: Primar -PopaZachiu, Secretar -Micu Costel, ViceprimarCiolan Iosif, Contabil -CiolanelLenica, Specialist CJIordanEmilia, ConsilierNegrei ViorelLucian, Consilier -Staniloiu Ioan5.Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006- certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale; - certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind indeplinirea obligatiile scadente de plata catre buget stat in luna anterioara deschiderii of.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 2.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ( lucraride drumuri). Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatulconstatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionaleimpuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente., 2. Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu., 3. Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie de min. 11.919.000 lei.NOTA: in cazul in care operatorii economici si-au inregistrat bilanturile contabile pt anul 2011, acestia pot prezenta bilanturile pt ultimii 3 ani incheiati, 2009, 2010, 2011, in vederea indeplinirii nivelului impus. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR ptanul respectiv: pt. 2008 - 3, 6827 lei; pt. 2009 - 4, 2373 lei, pt. 2010 - 4, 2099 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat eurosau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nat a tarii in care s-a facut inregistr.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista cu principalele lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor), 2. Prezentare fise de exeperienta similara pentru contracte a caror obiecte a fostexecutia de lucrari de drumuri.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de aefectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Prezentarea a minim 1 contract maxim 3 contracte executate in ultimii 5 ani avand ca obiect lucrari similare cu lucrarile ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 5.959.942RON. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa informatiile relevante din contract, procese verbale de receptie a lucrarilor respective si recomandare din partea beneficiarului., 3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat., 4.Personal minim necesar: - 1 Sef de Santier ? studii superioare specialitatea drumuri si poduri;
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? atestat in domeniul ?Constructii rutiere, drumuri?;
- 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)- 1 Responsabil SSM- 1 Inginer topograf, cu autorizatie OCPI, 5. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, Se va solicita ca ofertantii sa faca dovada disponibilizarii unui minim deutilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport astfel: - 1 buc buldoexcavatoare ;
- 1 buc incarcator frontal- 1 buc excavator pe pneuri- 1 buc excavator pe senile- 1 buc buldozer- 2 buc cilindru compactor- 1 buc autogreder- 2 buc autobasculantede18 mc necsar trasportului pamnatuluirezultat- 1 buc autobetoniere;
- 1 buc autotrailer 20 T necesartransportuluiutilajelor la locatia aferentalucrarii- 1 buc statie de betoane, - 1 buc laborator pentru testari gradul II, autorizat ISC, Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor de executie. 1. ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii), 2. Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, pe toatadurata de indeplinire a contractului., 3. ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara-Punctajul pentru factorulde evaluare se acorda astfel: a) pentru oferta cu cel mai scazut pret se acordapunctajulmaxim alocatfactoruluideevelaure. b)pentru un pretmaimare se acordapunctajul astfel: P(n)=[Pretul minim/Pret (n)]xpunctajmaxim alocat
termen de realizare a lucrarilor
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare " termenului de realizare a lucrarilori" se acorda astfel: a) pentru termenul de realizare cel mai mic se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv . b) pentru Termen de realizaremai mare se acorda punctajul astfel : T(n) = [termen minim/termen(n)] x punctajul maxim alocat . Nota: Termenul derealizare a lucrarii inseamna de la primirea ordinului de incepere a lucrarilor pana la semnarea PV de receptie la terminarea lucrarilor. Termenul minim este de 3 luni, iar termenul maxim de realizare este de 12 luni, dar nu mai tarziu de 08.09.2013. Pentruuntermenderealizaremaimicde3 luniofertanuvafipunctata, iar pentruun termen maimarede12 luniofertavafineconforma.
perioada de garantie acordata
20
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer