Achizitie publica - Lucrari de modernizare, reabilitare si retehnologizare a sistemului de irigatii pe suprafata Organizatiei Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii SPP 30 Racovita, judetul Braila
Detaliu pentru invitatia numarul 343105
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343105/25.02.2013
Denumire contract: Lucrari demodernizare, reabilitare si retehnologizare asistemului de irigatii pe suprafataOrganizatiei Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii SPP 30 Racovita, judetul Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrganizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii ?RACOVITA SPP 30?Cod fiscal: RO 23184140, Adresa: SAT RACOVITA, Racovita, Telefon: +40 744317583, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT RACOVITA, Racovita, Romania, cod postal: 817105, telefon: +40 744317583, fax: +40 212245535, persoana de contact: CATALIN-CRISTIAN GIRLEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Organizatia Utilizatorilor de apa pentru irigatii ?Racovita SPP 30", comuna Racovita, judetul Braila, cod postal 817105
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Constructii si amenajari teritoriale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari demodernizare, reabilitare si retehnologizare asistemului de irigatii pe suprafataOrganizatiei Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii SPP 30 Racovita, judetul Braila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop executia lucrarilorpentru obiectivul?Modernizarea, reabilitarea si retehnologizarea sistemului de irigatii pe suprafata Organizatiei Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii SPP 30 Racovita, judetul Braila?, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini .
II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 973, 979 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare -79.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie: -Printr-un instrument de garantare (scrisoare de garantie bancara) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 19.- Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr. RO44BRDE090SV19133090900 - deschis la BRD BrailaConform prevederilor HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Anexa A. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare un se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1, alin.1 din OUG 34/2006 actualizata.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantiade buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractuluiSe constituie prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Formularul 20, - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Perioada de garantie acordata lucrarilor: 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2, Documentele privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.2) Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiileart 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 3, Documentele privind neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte documente privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 si neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 .Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;c1) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;d) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3) Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4) Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finantele publice locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetulgeneral consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Acestea se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate deautoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formularul 5. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.6) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare - Formularul 6. Declaratia trebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator).Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Girlea Catalin Cristian - presedinte, Maftei Marius Laurian, Leoca Anghelescu Florin - Ionel, Vatamanu Kathlen 1.a) Pentru persoane juridice romane-Prezentarea Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata , daca formularul respectiv a fost prezentat in copie simpla.1.b) Pentru persoane juridice straine - in vedereademonstrarii capacitatii de exercitare aactivitatii profesionale, se solicita prezentarea de documente edificatoare caresa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident - Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizatain limba romana. In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globalaCerinta minima: Cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie de minim 7947958 leiOfertantii vor prezenta copii dupa documente financiare din cel mult ultimii trei ani din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri. Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Informatii privind privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului/grupului de operatori economici.In cazul in care ofertantulisi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toatemodificarile si completarile ulterioare, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarealistei lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Aceasta lista vafi insotita de cel putin un document sau de maxim 3 documente (parti relevante ale contractului/contractelor, procese verbale de receptie) prin care sa se confirme executarea lucrarilor similare (lucrari de imbunatatiri funciare) in valoareminima de 3973979 lei, precum si de recomandarea din partea beneficiarilor. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Prezentarea declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care atesta detinereade echipamentesi utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune, contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie)., Prezentarea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Prezentarea informatiilor referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Prezentarea informatiilorreferitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putinurmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -Sef de santier - specialitatea specialitatea Imbunatatiri funciare- Responsabil tehnic cu executia atestat de catre MDLPL/MDRL/MDRT, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini.- Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, numit prin dispozitie interna, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii, insotita si angajamentele acestora, semnate si stampilate, ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator, vor incheia subcontractele respective pana la semnarea contractului.Lista va preciza partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare subcontractant. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Acord de asociere (daca este cazul), Informatii privind privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionalea ofertantului/grupului de operatori economici. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toatemodificarile si completarile ulterioare Standarde de asigurare a calitatii - Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, Standarde de asigurare a protectiei mediului- Certificatul ISO 14001sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contractPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 14:46