Achizitie publica - Lucrari de modernizare, reabilitare si retehnologizare a sistemului de irigatii pe suprafata O.U.A.I. ISIFLOR SPP 18-19 TICHILESTI"
Detaliu pentru invitatia numarul 356196
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356196/29.11.2013
Denumire contract: Lucrari demodernizare, reabilitare si retehnologizare asistemului de irigatii pe suprafataO.U.A.I. ISIFLOR SPP 18-19 TICHILESTI"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII ISIFLOR SPP 18-19 TICHILESTICod fiscal: 18857029, Adresa: com. Tichileti sat Tichilesti jud. BRAILA, Tichilesti, Telefon: +40 7233236969, Fax: +40 239614456
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Tichileti sat Tichilesti jud. BRAILA, Tichilesti, Romania, cod postal: 817170, telefon: +40 7233236969, fax: +40 239614456, persoana de contact: Nicu Bogdan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul OUAI ISIFLOR SPP 18-19 TICHILESTI, comuna Tichilesti judetul Braila.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Constructii si amenajari teritoriale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari demodernizare, reabilitare si retehnologizare asistemului de irigatii pe suprafataO.U.A.I. ISIFLOR SPP 18-19 TICHILESTI"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop executia lucrarilorpentru obiectivul? MODERNIZARE SPP SI RETEA DE CONDUCTE INGROPATE LA OUAI ISIFLOR SPP18-19, TICHILESTI" in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini .Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este 5, 97 %, valoarea aferenta acestora raportat la valoarea estimata este de 249 902lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 466, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare -89 000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie: -Printr-un instrument de garantare (scrisoare de garantie bancara) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 19.- Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr. RO86RNCB0048055007590002, deschis la B.C.R. Braila.Conform prevederilor HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Anexa A. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare un se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1, alin.1 din OUG 34/2006 actualizata.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantiade buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractuluiSe constituie prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Formularul 20, - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Perioada de garantie acordata lucrarilor: 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2, Documentele privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.2) Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiileart 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 3, Documentele privind neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte documente privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 si neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 .Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;c1) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;d) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3) Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4) Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finantele publice locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetulgeneral consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Acestea se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate deautoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formularul 5. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.6) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare - Formularul 6. Declaratia trebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator).Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: BOGDAN NICU, Guzu Tiberiu Radu, Dusa Corina Cornelia, Moisiu Nicolae Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: 1.a) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Documentele de confirmare pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau, dupa caz, transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.1: Respectarea prevederilor art. 183 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareVor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu esteinregistrat in domeniul de activitate principal sau secundar codul/codurile CAEN necesare executarii lucrarilor supuse achizitiei, conform Cod CAEN rev.2.In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, din care sa reiasa faptul ca operatorul economic are cuprinse si este autorizat in domeniul de activitate specific lucrarilor supuse achizitiei conform Cod CAEN rev.2, ca nu a intrat in faliment. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, din care sa reiasa ca operatorul economic are cuprinse si este autorizat in domeniul de activitate specific lucrarilor supuse achizitiei. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, ca nu a intrat in faliment. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii ? persoane straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul asocierilor, certificatul constatator sau echivalentul acestuia va fi depus de fiecare dintre membrii asocierii.Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?. Documentele in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globalaCerinta minima: Cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie de minim 8.000.0000 leiOfertantii vor prezenta copii dupa documente financiare din cel mult ultimii trei aniincheiati fara anul in curs (2010; 2011; 2012 )din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri. Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Se va avea in vedere data la care operatorii economici au fost infiintati.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Disponibilitatea de sustinere a lucrariiOfertantul (operatori economici asociati impreuna/tert sustinator) trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii in suma de minim1 339 932lei, pentru 3 luni.Se vor depune: Scrisori/declaratii emise de banci sau orice alte documente edificatoare, care vor contine informatii de bonitate financiara, din care sa reiasa suma si perioada solicitate pentru cash-flow de executie., Optional: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea din partea altei persoane, indiferent de natura relatiilor existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm (Formularul 16) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta privind cifra de afaceri se considera indeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de un singur sustinator.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sagaranteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In ambele situatii sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului . Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toatemodificarile si completarile ulterioare, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarealistei lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Aceasta lista vafi insotita de cel putin un document sau de maxim 3 documente (parti relevante ale contractului/contractelor, procese verbale de receptie) prin care sa se confirme executarea lucrarilor similare (lucrari de imbunatatiri funciare) in valoareminima de4 185 970 lei, precum si de recomandarea din partea beneficiarilor. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Prezentarea declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care atesta detinereade echipamentesi utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune, contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie)., Prezentarea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Prezentarea informatiilor referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Prezentarea informatiilorreferitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul/membrii asocieriiimpreuna/tertul sustinator trebuie sa faca dovada ca :1.Dispune de o echipa tehnica ai carei membri sa aiba capacitatea profesionala sau experienta dovedita in domeniul pentru care ocupa pozitia in echipa: a) Sef santieratestat de MADR conf.Ord182/2009 capersoana fizica autorizata, domeniul C-lucrari de imbunatatiri funciareconstructii-montajb) Responsabil tehnic de executie cu specializarea in imbunatatiri funciarec) Responsabil cu controlul calitatiid) Coordonator SSMe) Inginer imbunatatiri funciareSe vor depune initial: - Formularul 11 anexa? Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului de lucrari ? (pentru echipa tehnica);
- Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, incazul indisponibilitatii persoanelor nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarea celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita: 1.Prezentarea de documente suport pentru membrii echipei tehnice: - copii dupa diploma de studii/certificate de atestare/ competenta/alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta in domeniul solicitat pentru persoanele responsabile propuse;
- copii contracte de munca/colaborare/alte echivalente;
- angajamente de participare ? Formularul 17 (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului).Nota: O persoana poate cumula doua functii in echipa tehnica, in conditiile respectarii cerintelor pentru fiecare dintre cele doua functii pe care estenominalizat., Se solicita: Sef de santier: autorizat de catre MADR conform ORD182/2009 domeniul C ca persoana fizica pentru a desfasura lucrari de imbunatatiri funciare.Se va depune initial: - Atestat conf ORD 182/2009- CV-ul datat si semnat pe fiecare pagina in original de titular (conform cu modelul cuprins in Formularul 12) din care sa reiasa studiile si experientasolicitata.-Contract de Munca, Se solicita: Responsabil tehnic cu executia: atestat de MDRT conf. Ord. MLPTL 777/2003 in domeniul constructii pentru imbunatatiri funciare.Se va depune initial: - CV-ul datat si semnat pe fiecare pagina in original de titular (conform cu modelul cuprins in Formularul 29) din care sa reiasa atestarea in domeniul solicitat., Se solicita: Responsabil cu controlul calitatii: numit prin decizia angajatorului, cu experienta dovedita prin participarea, indiferent de pozitie, in cel putin un contract similar.Se va depune initial: - CV-ul datat si semnat pe fiecare pagina in original de titular (conform cu modelul cuprins in Formularul 29) din care sa reiasa experienta in domeniulsolicitat., Se solicita: Responsabil SSM, avand competenta dovedita prin formare profesionala specifica.Se va depune initial: - CV-ul datat si semnat pe fiecare pagina in original de titular (conform cu modelul cuprins in Formularul 29) din care sa reiasa competenta indomeniul solicitat, Se solicita: Inginer imbunatatiri funciare: absolvent al unei institutii deinvatamant superior in domeniul specific, experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un contract similar pentru instalatii de irigat, indiferent de pozitie.Se va depune initial: - CV-ul datat si semnat pe fiecare pagina in original de titular (conform cu modelul cuprins in Formularul 29) din care sa reiasa competenta si experienta profesionala in domeniul solicitat., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii, insotita si angajamentele acestora, semnate si stampilate, ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator, vor incheia subcontractele respective pana la semnarea contractului.Lista va preciza partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare subcontractant. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Acord de asociere (daca este cazul), Informatii privind privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionalea ofertantului/grupului de operatori economici. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare Standarde de asigurare a calitatii - Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, Standarde de asigurare a protectiei mediului- Certificatul ISO 14001sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contractPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2013 17:21