Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de ?MODERNIZAREA CABINETELOR DE SPECIALITATE AMBULATORII DIN CADRUL CENTRULUI DE SANATATE MULTIFUNCTIONAL PETRILA?


Detaliu pentru invitatia numarul 353119
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL PETRILA
Numar invitatie: 353119/26.08.2013
Denumire contract: Lucrari de?MODERNIZAREA CABINETELOR DE SPECIALITATE AMBULATORII DIN CADRUL CENTRULUI DE SANATATE MULTIFUNCTIONAL PETRILA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PETRILACod fiscal: 4375097, Adresa: STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Telefon: 0254550977, 0254550760, Fax: 0254550977, 0254550760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Romania, cod postal: 335800, telefon: +40 254550977, fax: +40 254550760, persoana de contact: MIHAELA LANG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Petrila, STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Romania, cod postal: 335800, telefon: +40 254550977, fax: +40 254550760, persoana de contact: MIHAELA LANG
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de?MODERNIZAREA CABINETELOR DE SPECIALITATE AMBULATORII DIN CADRUL CENTRULUI DE SANATATE MULTIFUNCTIONAL PETRILA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de ?MODERNIZAREA CABINETELOR DE SPECIALITATE AMBULATORII DIN CADRUL CENTRULUI DE SANATATE MULTIFUNCTIONAL PETRILA?- reabilitari, adaptari, modificari de destinatie si functionalitati.Valoarea estimata a lucrarilor fara TVA: 3.867.339, 29 leiValoarea estimata a lucrarilor suplimentare diverse si neprevazute: 307.712, 00 lei reprezentand 7, 95 %.Valoare estimata totala a lucrarilor fara TVA :4.175.051, 29 lei
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 175, 051.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la procedura este: 40.000 lei (50% pentru IMM-uri conform Legii 346/2004)Daca garantia de participare va fi constituita intr-o alta moneda, pentru conversia acesteia se va avea in vedere cursul de schimb BNR, de la data de 16.08.2013.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorForma de constituire(conform art.86 din HGR nr. 925/2006): 1.In numerar la casieria Primariei Orasului Petrila, 2.Prin OP in contul RO79TREZ3685006xxx003077 deschis la Trezoreria Petrosani, cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii ofertelor3. prin fila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor4. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in originalGarantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv daca constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau;b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ordinul de plata sau instrumentul de garantare prin care s-a achitat garantia de participare se ataseaza in exteriorul plicului cu oferta.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei, fiind considerata inacceptabila.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de catre un ofertant, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 7.647, 34 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 10 % din suma contractata fara TVA (5% din suma contractata fara TVA in cazul in care executantul este IMM conform Legii 346/2004).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari (conform art.90 din HGR nr. 925/2006): A)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respecvtiv daca constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.B) lichiditati depuse la caseria Primariei Orasului PetrilaC) Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (art.180 din ordonanta) - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare. (Formularul 1 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator/asociat, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. nr. 34/2006 (Formularul 2 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre asociat, daca este cazul. Tertul sustinator, va depune o declaratie prin care sa demonstreze neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a, c1 , d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul 3 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator/asociat/ subcontractant, daca este cazul.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Paducel Ilie-Primar, Jurca Vasile-viceprimar, Jr. Vargatu Toma-Secretar, Jr. Popescu Elisaveta-jurist si membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ec. Retegan Rodica-Director executiv buget-contabilitate, ing. Dreghiciu Nicolae-director tehnic, Ing. Jr. Lang Mihaela-sef serviciu A.I.P.F.I.M.C si presedinte in comisia de evaluare a ofertelor, insp. Dragomir Bianca-membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ec. Petrilean Mihaela- membru in comisia de evaluare a ofertelor, ing. Preda Lucian- membru in comisia de evaluare a ofertelor, ec. Burdea Adriana- membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ing. Preda Ciprian- membru in comisia de evaluare a ofertelor, ing. Iancu Roberta- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor, insp. Olar Cristina- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor. Persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie publica sunt consilierii din Consiliul Local al orasului Petrila, judetul Hunedoara, si anume: Aleznauer Victor, Dragomir Doina, Balanesc Doinita Maria, Benke Zoltan, Ghiura Doru, Boanta Doru Daniel, Bobar Gheorghe, Burdea Adrian, Jacota Ana Maria, Matei Ilie, Padure Constantin, Preda Cornel, Scarisoreanu Ionel, Simion Ion Vasile, Turcas Florin Aurel, Visanescu Daniela Stefania, Temneanu Ion, Heljiu Marius Nicolae.Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta din care sa rezulte ca operatorul economic a respectat reglementarile legale referitoare la concurenta. (Formularul 4 din Sectiunea Modele de Formulare)Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura unic contractant, subcontractant, asociat etc) a operatorului economic. (Formularul 5 din Sectiunea Modele de Formulare)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Cerinta minima obligatorie: Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat si catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligatíilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii. (original, copie legalizata sau copie semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?). Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatea competenta.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca ofertantul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ persoana care sustine ofertantul sau asocierea figureaza in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare din care sa reiasa ca din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.In cazul in care ofertantul detine documente constatatoare negative va fi eliminat. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Prezentarea certificatului constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului (original/ copie legalizata/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Informatiile cuprinse in certificatul constatator prezentat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator in original sau copie legalizata.Ofertantii vor prezenta informatii privind autorizarea pentru executia de lucrari de construire si montare a ascensoarelor emisa de ISCIR conform Legii nr. 64/2008 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitate de indeplinire: Autorizatie ISCIR pentru construirea si montarea ascensoarelor, conform Legii nr. 64/2008 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantii vor prezenta informatii privind autorizarea pentru executia de lucrari de instalatii de utilizare de gaze naturale emisa de ANRE conform Ordin ANRE nr. 89/2009 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Autorizatie ANRE pentru executia de lucrari de instalatii de utilizare de gaze naturale, conform Ordin ANRE nr. 89/2009 cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Dovada situatiei economice si financiare conform art. 185, alin. 1, lit. ?c? din O.U.G. nr. 34/2006Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea dincel mult ultimii trei anisa fie cel putin egala cu 7.000.000 lei (exclusiv TVA).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimulareainfiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va consideraindeplinita in mod cumulativ.Formularul 6 din Sectiunea Modele de Formulare - Fisa de ?Informatii generale?, se va prezenta obligatoriuin cadrul documentelor de calificare depuse pentru sesiunea de deschidere a ofertelor, chiar daca ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin (4) din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pe ultimii trei ani, (31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente D.G.F.P.), in copie semnata si stampilata "conform cu originalul";, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va aveaacces lasau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente, pentru o valoare cel putin egala cu 1.289.113 lei, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pe o perioada de 2 luni ? in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai sus., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prinprezentarea unui Angajament ferm al persoanei responsabile, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economice si financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea procedurii de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181, lit. a), c1) si d) si 691 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani, Lista de experienta similaraCerinta minima: Se vor anexa fise de informatii privind experienta similara referitoare la maxim 3 contracte executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani a lucrarilor de modernizare, renovare, reabilitari, adaptari, modificari de destinatie si functionalitati, din care cel putin 1 contract sa fi inclus si lucrari de construire si montare a unui ascensor, insotite de certificari de buna executie. Valoarea cumulata a contractelor solicitate trebuie sa fie de minim 3.867.339 lei fara TVA. Pentru echivalentul in euro se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR ., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoarecontractului de lucrari, Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiVor fi desemnate minimum 2 persoane care vor fi direct raspunzatoare de indeplinirea contractului, si care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? expert cheie 1 - inginer specialist in constructii civile, industriale si agricole: - experienta generala de minim 4 ani in domeniu;
- experienta profesionala ca inginer in constructii - dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? expert cheie 2 ( inginer instalatii): - experienta generala de minim 4 ani in domeniu;
- experienta profesionala ca inginer in instalatii dovedita prin participarea la cel putin un proiect similarDeasemenea in echipa demanagement al contractului vor face parte: a)responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale.b)responsabil cu calitatea lucrarilor.Persoana responsabila sa desfasoare activitatea de RTE trebuie sa fie diferita de cea responsabila cu calitatea - CQ - controlul calitatii.In cazul indisponibilitatii la executia contractului a unor persoane dintre cele nominalizate, acestea vor fi inlocuite numai cu persoane care indeplinesc cerintele de calificare minimale solicitate pentru resursele umane respective (pentru functia respectiva) si numai cu notificarea prealabila si acceptul autoritatii contractante., Informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Resursele materiale siumane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens.Cerinta obligatorie: Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestoraSubcontractantii care vor fi nominalizati in oferte trebuie sa completeze cu propriile date: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;
-vor prezenta certificat constatator emis de ONRCSubcontractantii nu au dreptul de a depune oferta proprie in cadrul ofertei.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noisubcontractari, faranotificarea prealabila si acceptul Autoritatii Contractante., Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana cf. art 190 alin. (1) din OUG 34/2006 .In acest caz se vor prezenta documente justificative pt utilajele ce fac obiectul sustinerii tehnice : angajament ferm de sustinere, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle intr-o situatie care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, 181, lit. a), c1) si d) si 691 din OUG nr.34/2006 modificata si completata., Informatii privind asociereaIn cazul in care mai multi asociati depun o oferta comuna, acestia vor trebui sa declare partea/partile din contract ce vor fi indeplinite de fiecare in parte, liderul asocierii si sa prezinte imputernicirea acestuia. Ofertantii vor prezenta un acord de asociere in original sau copie legalizata.Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii/ subcontractarii numai in cazul in care oferta este castigatoare;In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Acordul de asociere prezentat trebuie sa contina cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat, Imputernicirea liderului asociatiei in raport cu autoritatea contractanta de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze prin care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in care oferta este declaratacastigatoare, asociatul care va raspunde de raporturile financiare instituite cu autoritatea contractanta (urmare a derularii contractului de servicii).In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, celelalte cerinte privind capacitatea economico financiara si tehnica se vor considera indeplinite prin cumul. Standarde de asigurarea calitatiiPrezentarea unor certificate, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si emise de organisme acreditate la nivel national si in Uniunea Europeana, prin care se atesta faptul ca ofertantul a implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii (ISO 9001:2000 sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer