Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de repara?ie capitala acoperi? corp A?


Detaliu pentru invitatia numarul 331171
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL MULTIFUNCTIONAL CARAIMAN, STR.CARAIMAN NR.33A, sector1
Numar invitatie: 331171/05.07.2012
Denumire contract: Lucrari derepara?ie capitala acoperi? corp A?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL MULTIFUNCTIONAL CARAIMAN, STR.CARAIMAN NR.33A, sector1Cod fiscal: 23410107, Adresa: str. Caraiman nr.33A, sector1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2244122;2241307, Fax: 2244122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caraiman nr.33A, sector1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011561, telefon: +40 122241307, fax: +40 122241307, persoana de contact: SIMONA STRATULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Caraiman nr.33A, sector1, CM CARAIMAN ET.1 camera de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari derepara?ie capitala acoperi? corp A?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari derepara?ie capitala acoperi? corp A?
II.1.6) CPV: 45261910-6 - Reparare de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 002 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 4500 leiModalitati de constituire acceptate: ? Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta;? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Termen de valabilitate al garantiei de participare de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 1.In cazul const gar de part prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO17TREZ7012466271XXXXX, TREZORERIA SECTOR 1 cod fiscal 23410107.3. Ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre C.N.S.C. i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv - certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofe-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Pentru tert-ul sustinator se vor solicita documentele prevazute la art. 69^1 si art.181 lit.a, c indice 1 si d din OUG nr.34/2006 modificata si completata prin Legea nr. 279/2011Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Andrei Ioan Chiliman - Primar sector 1Angelica Juracopschi? Director ExecutivSimona Stratulescu - Sef Serviciu Juridic-Contencios, Achizitii Publice, Resurse UmaneFlorentina Iancu ? Sef Serviciu Financiar ?ContabilitateFlorin Tulache ? Sef Serviciu Administrativ Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri globala calculata pentru cel mult ultimii trei ani financiari: valoarea minima impusa este de 450000lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinciani, lucrari similare cu ovaloare deminim 225002lei fara TVA -prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptiecu o valoare cel putin egala cu 225002lei fara TVA si al carui obiect a fost executia unor lucrari similareSe va atasa Form. 8 - Decl privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completat.2) Se vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conf cu orig? dupa contractele prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1. Se va permite si prezentarea de copii dupa parti relevante de pe contract (parti, durata, valoarea, garantii, semnaturi).3) Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conf cu orig?dupa p-v la finalizarea contractelor prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1., Cerinta nr. 2Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1 ori a certificatului constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Se vor aprezenta recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1 in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, ., Cerinta3 Decl priv efect medii anuale ale pers angajat si asig pers de specialitate pt indep contr de achiz publica conf cerintelor din caietul de sarcini.Form. 11 - Inf gen privind angajatii completat.Form 12 - Pers ce va fi angajat in contr completat.Angaj ofert ca, in cazul indisponibilitatii unor pers dintre cele 2 nominalizate, le va inlocui numai cu pers avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la ev ofertei. Se va atasa Form. 13 -Angaj ofert privind res umane completat.CV, cu semnatura pers in original, pt specialistii angajati in contract conf Form 12, din care trebuie sa reiasa poz propusa in cadrul contr(conf den specificate mai sus) si indeplinirea cer preciz.Se va atasa Form14 -C V comp, pt fiecare pers in parte.Copii lizibile cu mentiunea ?cf cu orig?dupa diplomele, adev, autoriz sau certif detinute de specialistii angajati in contr conf Form 12, necesare pt dovedirea cer pt fiecare dintre specialistii angajati in contract cf For 12, ,Cerinta nr. 4In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.For. 17 - Decl privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora completat.Atentie! Formularele privind asocierea si/sau subcontracterea se vor introduce in documenta?ia de calificare chiar daca ofertantul nu a nominalizat subcontractan?i pentru executia lucrarii. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este Cazul?, In caz in care oferta este depusa de o asoc, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca cond prev la Sit pers a op ec si la Cap de exercitare a act prof, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Doc de atribuire. Din Ac de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Ac care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.For nr. 18 - Decl privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora completat. Ac de asociere, in orig sau copie leg, din care sa rezulte cine este liderul asoc (consortiului) si partea din contr pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contr), incliderului asoc de a semna oferta in numele asoc.Toate doc solicitate privind cap tehnica si Inf privind cap prof, Standardele de asigurare a calitatii (dupa caz) pentru fiecare asociat. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008sau echivalentNu se accepta certificat in curs de atestare., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sauNu se accepta certificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer