Achizitie publica - LUCRARI DE REPARARE SI MODERNIZARE DRUMURI IN ORAS BUDESTI, JUDETUL CALARASI
Detaliu pentru invitatia numarul 328599
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328599/05.06.2012
Denumire contract: LUCRARI DEREPARARE SI MODERNIZARE DRUMURI IN ORAS BUDESTI, JUDETUL CALARASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASULBUDESTI (PRIMARIA ORASBUDESTI)Cod fiscal: 4294154, Adresa: ORASBUDESTI, Budesti, Telefon: 0242/528301, Fax: 0242/528301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORASBUDESTI, Budesti, Romania, cod postal: 915100, telefon: +40 242528301, fax: +40 242528301, persoana de contact: MARIANA RINU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASBUDESTI, Budesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DEREPARARE SI MODERNIZARE DRUMURI IN ORAS BUDESTI, JUDETUL CALARASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DEREPARARE SI MODERNIZARE DRUMURI IN ORAS BUDESTI, JUDETUL CALARASI
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da10.000 RON, valabilitatea garantiei va fi de 90 zile de la data limita primiri ofertelor
Garantie de buna executie
Dacuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.- modul de constituire a garantiei de buna executie : Prin retineri succesive din situatiile de lucrari sau conform aricolului 90 alin. 1 din HGR 925/2006 sau prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Se solicita declaratia de eligibilitate , a declaratiei de neincadrare in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 si a declaratiei de participant la procedura, - se va prezenta certificatele fiscale (privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Declaratie potrivit art. 691 din OUG 34/2006- Persoanele cu drept de decizie din cadrul AC sunt: Primar Lefter Lucia, Viceprimar Ion Sinel, Inspector achizitii Chirila Marius- Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin 314/2010 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor prezentat in copie conform cu originalul- In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului de pe primul loc certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5(cinci) ani Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 5(cinci) ani a minim 1(unul) contract similar executat 2)Declaratia si Lista serviciilor de proiectare in ultimii 3(trei) ani 3) Conditii minime impuse Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie) pe toata durata contractului, de toate mijloacele tehnice necesare realizarii obiectivului viitorului contract Cerinta minima : - statie topo - program de proiectare CAD pentru predare documentatie - statie asfalt -finisor asfalt-cilindru compactor-autogreder-autobasculantasau angajament ferm de la un tert4) Personal specializatCerinte minime: - 1 Proiectant ? inginer specializarea drumuri - 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ? ISO 9001Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu - ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 08:45