Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CAPITALE SI CURENTE LA SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.PANTELIMON, CORP A, B, C, E, LUCRARI EXTERIOARE


Detaliu pentru invitatia numarul 332681
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Numar invitatie: 332681/30.07.2012
Denumire contract: LUCRARI DEREPARATII CAPITALE SI CURENTELA SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.PANTELIMON, CORP A, B, C, E, LUCRARI EXTERIOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMONCod fiscal: 4203881, Adresa: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 2554090;2554270, Fax: 2554025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021659, telefon: +40 212554090, fax: +40 212554025, persoana de contact: Ghimici George
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2 Bucuresti, etaj 5 - Amfiteatrul Autoritatii Contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DEREPARATII CAPITALE SI CURENTELA SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.PANTELIMON, CORP A, B, C, E, LUCRARI EXTERIOARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DEREPARATII CAPITALE SI CURENTELA SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.PANTELIMON, CORP A, B, C, E, LUCRARI EXTERIOARE
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 591, 482.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 215915 lei.Valabilitatea GP tb. sa fie egala cu valabilitatea ofertei 90 de zile de la data limita de dep a ofertei. Se constit conf art.86 alin 6 din HG 925/2006. Ofertele neinsotite de GP in cuntumul solicitat, vor fi respinse. In cazul unei asocieri GP va fi constituita de oricare dintre asociati.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada referinte conform art. 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: virament bancar;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? conform formular atasat), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare) care se prezinta in original;ordin de plata in contul autoritatii contractante, CONT IBAN RO63TREZ7025005XXX000167 deschis la Trezoreria Sector 2 ? CIF 4203881, confirmat de banca.
Garantie de buna executie
Gar de buna exec 10% din valoarea fara tva a fiecarui contract subsecvent.Aceasta se constituie conf art.89 alin 2 si art 90 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari sicompletari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr.1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul nr.17Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora , autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 3In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCerinta nr. 4-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.4In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Deasemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formularIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Manager. Ec. Constantin Celestin; Director Finanaciar Contabil Ec. Maria Vlahbei; Director de Ingrijiri Ast. Aura Preda; Sef Serviciu Administrativ Ing. Daniela Glavan; Sef Birou Achzitii Jur. Ghimici George; Tehnician Dan Iliescu. Persoanele care detin functie de decizie care aproba bugetul necesar contractelor prezentei achizitii sunt: Manager. Ec. Constantin Celestin; Director Finanaciar Contabil Ec. Maria Vlahbei. Cerinta nr. 1-Pentru persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelorDin Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document .NOTA: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2- Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular nr. 16) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inantea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inantea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice straine se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1- Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrate la organele competente pe anii 2009, 2010 si 2011.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta documente edificatoare conf art. 185 alin 2 din OUG 34/2006.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteaceste documente ., Cerinta nr. 2-Informatii privind cifra de afaceriCerinta minimaMedia cifrei de afaceri globale pe anii 2009, 2010 si 2011 trebuie sa fie minim de 29.000.000 lei., Modalitatea de indeplinireSe vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Se completeaza Formularulnr.6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul in care ofertantul este o asociere , pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004.Persoanele juridice nou-infiintate vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, respectand acelasi prag minim.Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la 50 % vor prezenta o declaratie pe proprieraspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor., Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Anul 2009: euro = 4, 2373 lei;Anul 2010: euro = 4, 2099 lei;Anul 2011: euro = 4, 3197 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Se va prezenta Formularulnr. 7In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 4 -Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.Completare Formular nr.12In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr.5-Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile dincontract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca , datelede recunoastere ale acestuia/acestora si acordulacestuia/acestora.Completare Formular nr.13 (nu se va prezenta daca nu exista subcontractanti), Cerinta nr. 2- Prezentarea de informatii privind experienta similara.Cerinta minimaDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: minim unul sau mai multe contracte de lucrari similare obiectului procedurii a caror valoare totala sa fie de minim 14.500.000 lei, fara TVA, cuprinsein Formular ANEXA nr. 16.Pentru demonstrarea experientei similare se accepta si documente din care sa rezulte executarea de lucrari a caror valoare este conform pragului minim solicitat (pot fi lucrari receptionate partial care sunt insotite de p.v. de receptie partiala; sau lucrari receptionate insotite de p.v. la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate insotite de p.v. de receptive finala., Modalitatea de indeplinireCopie a informatiilor relevante din contractele propuse ca experienta similara (parti contractuale, obiect, cantitati fizice, pret, semnaturi); p.v. de receptie care sa confirme executarea lucrarilor; recomandare/document constatator din partea beneficiarului.Documentele se vor prezenta in copie certificata , ,conform cu originalul??..In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime privind experienta similara se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in acordul de asociere pentru categoriile de lucrari similare. In acest sens se solicita copie certificata , ,conform cu originalul? a acordului de asociere .Valorile vor fi exprimate in lei, daca este cazul la cursul lei/valuta comunicat de B.N.R la data semnarii contractului sau cursul mediu din perioada de derulare a contractului., Cerinta nr. 3-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.-Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului-Angajament privind resursele umane, Cerinta minima: Personalul propus pentru derularea contractului : Director de proiect ? inginer c-tii civile si industrial, Sef santier - inginer c-tii civile si industriale;Inginer coordonator lucrari de instalatii- inginer c-tii civile si industriale, specialitatea instalatii pt. constructiiResponsabil tehnic cu executia- atestat de catre M.D.R.T cf. Legii nr. 10/1995.O persoana nu poate indeplini in mod cumulativ mai multe functii.Responsabil protectia muncii autorizat cf. Legii nr. 319/2006HG1426/2006 Normele metodologice de aplicare a L319/2006, HG 300/2006, Modalitatea de indeplinireOfertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal astfel: - Formular Nr. 8In cazul unei asocieri, fiecare asociat va completa FormularulNr. 9-Angajament privind resursele umane, ca in cazulindisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului le ve inlocui cu aprobarea autoritatii contractante, numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea candidaturii si numai dupa semnarea contractului de lurari.Pentru fiecare membru din personalul propus se vor atasa urmatoarele documente suport de demonstrare a experientei sale similare: -C.V. uri (Formular nr.11)-Copii ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor si certificatelor profesionale obtinute ( mentionate in CV)-Declaratie de disponibilitate (Formular Nr.10) prin care isi declara disponibilitatea pentru proiect, pe toata durata acestuia., -Copii certificate , ,conform cu originalul? ale contractelor de munca, de colaborare aferente sau prestari servicii.Ofertantul, persoana juridica straina, va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si persoana juridica romana referitoare la personalul propus pentru indeplinirea contractului.In cazul unei asocieri Formularul nr.9 va fi completat de catre liderul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract precizand pozitia pentru care este propus. Cerinta nr. 1-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii pentru lucrari de constructii si instalatii, conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent. Certificatul prezentat trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei.Se va avea in vedere ca lucrarile se vor executa cu unitatea sanitara sub exploatarePrezentare ISO 9001:2008, sau echivalentIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2-Informatii privind masurile de protectie a mediuluiSe solicita certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent. Certificatul prezentat trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei.Se va avea in vedere ca lucrarile se vor executa cu unitatea sanitara sub exploatare. Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent .In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer