Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII TROTUARE , RIGOLE PLUVIALE SI PODETE MUNICIPIUL SEBES


Detaliu pentru invitatia numarul 351875
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SEBES
Numar invitatie: 351875/05.08.2013
Denumire contract: LUCRARI DEREPARATII TROTUARE , RIGOLE PLUVIALE SI PODETEMUNICIPIUL SEBES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SEBESCod fiscal: R 16029704, Adresa: SEBES, jua. ALBA, str. DEPOZITELOR nr.2A, Sebes, Telefon: 0258730148, Fax: 0258730148
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEBES, jua. ALBA, str. Viilor nr.28, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 0258730148, fax: +40 0258730148, persoana de contact: Teban Andreia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEBES, jud, ALBA, STR. VIILOR NR.28 SEBES , ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DEREPARATII TROTUARE , RIGOLE PLUVIALE SI PODETEMUNICIPIUL SEBES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE REPARATII TROTUARE, PODETE, RIGOLE , SUBTRAVERSARI, ALEI PARCURI
II.1.6) CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 081, 865.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in cuantum de120.000 leiSe poate constitui prin : ? virament bancar in contul : RO 82 TREZ 0055006XXX 000697 Trezoreria Sebes, cod fiscal RO 16029704? printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de osocietate de asigurari, care se prezintainoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta .Termenul de valabilitate al garantiei trebuie sa fie egal cu termenul de valabilitate a ofertei.Operatorul auobligatia de a face dovadadepunerii garantiei de participare, pana la oradeschiderii ofertelor .Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50 % a garantiei de participare, pe baza unei Declaratiipe propriaraspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare(completare formular nr.14B)In cazul unei contestatii respinse de Consiliu sau in cazul retrageri contestatiei autoritatea contractantava retinecontestatoruluidin garantia de participare , osuma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1alin.(1) si(2) din OUG nr.34/2006cu modificarile sicompletarile ulterioare10971.81 lei .In cazul garantiei de buna executie constituita in valuta se va avea in vedere cursul oficial leu/valutaBNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileNOTA : Ofertele care nu sunt insotite de de garantia de participare in coantumul , forma si avandPerioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei dedeschidere .
Garantie de buna executie
- Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului subsecvent in cuantum de 10 % dinvaloarea contractului fara TVA, in termen de trei zile de la semnarea contractului subsecvent , intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50 % a garantiei de participare, pe baza unei declaratii pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare-Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentrufacturi partiale confor prevederilor HG 1045/2011. In acest caz, contractantul are obligatia de adeschide un cont la dispozitiaautoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competentSuma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nutrebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul in care garantia de buna executieeste redus aca valoare , se poate constitui prin depunereala caserie a unor sume in numerar .Garantia de buna executie se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data incheieriiprocesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garantiei de buna executiese restituie in termen de 14 zile de la data receptiei finale dupa expirarea perioadei de garantie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Calitatea de participant la proceduraCompletare formular nr.5.Cerinta nr. 2Participarea la licitatie cu oferta independenta - conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 -completare formular nr.2ACerinta nr. 3Declaratii privind eligibilitateaConform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006 , completare formular nr.1In cazul unei asocieri fiecare asociattrebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ O.U.G. nr. 34/2006completare formular nr.2 ? declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr .34/2006?Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman ( datorii la bugetul consolidat general ) se va face dovada ca operatorul economicnu are datoriiscadentein lunaiunie 2013. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna iunie 2013 Toate certificatele trebuie se vor prezenta copie lizibila cu mentiunea ? comform cu originalul ? In cazul unei asocieri fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente . NOTA: operatorii economici care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarii sociale catre bugetul general consolidat si plata taxelor si impozitelor locale, si nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu vor fi exclusi din procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaCerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea inprevederile art 69^1formular nr 4 A. - ofertantul/candidatul, ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul conduceri autoritatii contractante , sau are actionari ori asociati personae care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gr. al IV inclusive sau care se afla in relatii comerciale cu personae ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractnte ( DIRECTOR SPAP MARIUS ARDELEAN, SEF BIROU CONTABILITATE ? LIGIA TODOR , MUNTIU IOAN , TEBAN ANDREIA, MUNTEANU DANIEL, CISMASIU IOSIF, MARIA MATEI , PINTEA ALEXANDRINA este exclus din procedura de atribuire si va fi complectata inclusiv de subcontractanti sau tert sustinator , daca este cazul Certificat constatatoremis de ONRC - din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC in copie .Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional care vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani ?Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie minim 5.276.890 lei (fara T.V.A.) Pentru unitatile economice infiintate in ultimi 3 ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR, An/curs valutar de schimb mediu anual lei/euro: 2010-4, 2099, 2011-4, 2379, 2012- 4, 4560 Poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Cand ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respectiveprin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurse financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia deterninari excluderii din procedura de atribuire conform art 180, art.181, lit a), c^1)si d) , si art.69^1din OUG 34/2006 . Cand un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrarii similare prestate in ultimii 5 aniva fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Prezentarea unui contract similar din ultimii 5 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu lucrarilece urmeaza a fi prestate, in valoare de minim: 2.638.446, 80 lei fara TVA.Poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana res. isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respectiveprin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurse financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia deterninari excluderii din procedura de atribuire conform art 180, art.181, lit a), c^1)si d) , si art.69^1din OUG 34/2006 . Cand un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor, Declaratie refedritoare la efectivele medii anuale ale personslului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: Personal necesar ? nivel minimo sef de santiero un responsabil tehnic cu executia Se prezinta: atestat si legitimatie RTE sau document echivalent pentru persoane straine (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), eliberat de catre organismul abilitat, valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru domeniul solicitat, o un responsabil CTC Se prezinta: decizia interna de numire intr-o astfel de pozitie (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?o un inginer topografSe solicita prezentarea personalului de specialitate de care dispune sau al carui angajamenta fost obtinut ., 4. Declaratia si Lista privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice la care acces (are in dotarea sa sau dispune) ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Toate aceste echipamente trebuie sa fie disponibile pe perioada in care este necesara implicarea lor in derularea contractului.-O declaratie referitoare la utilajele siechipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, insotita de documentecare sa ateste detinerea(dotare proprie/inchiriere/sau alte forme de punerela dispozitie), a utilajelor, echipamentelor tehniceimplicate in realizarea contractului. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament etc., pe langa posibilitatea prezentariiunui contract/precontract de inchiriere etc., Informatii privind subcontractantiiInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora - cerinta obligatorie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante. Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001 Ofertantul va prezenta certificatele emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent. Nota: Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . In cazul unei asocieri, aceaste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza .NOTA : certificarea respectarii standardelor de asigurarea calitatii nu pot faceobiectul sustineriiacordate de catre o alta persoana, Standarde de protectie a mediului SREN ISO 14001 Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management demediu conform conditiilor din standardul, SREN ISO 14001 certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . In cazul unei asocieri, aceaste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeazaNOTA : certificarea respectarii standardelor de asigurarea calitatii nu pot faceobiectul sustineriiacordate de catre o alta persoanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer