Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de supraetajare si modernizare Statie de Ambulanta Dej, str. 1 Mai, nr.14-16.


Detaliu pentru invitatia numarul 330765
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA AL JUDETULUI CLUJ
Numar invitatie: 330765/29.06.2012
Denumire contract: Lucrari desupraetajare si modernizare Statie de Ambulanta Dej, str. 1 Mai, nr.14-16.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA AL JUDETULUI CLUJCod fiscal: 7489169, Adresa: STR. HOREA NR.55 CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264407010, Fax: 0264433748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. HOREA NR.55 CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: +04 0264 400202, telefon: +4 0264407040, fax: +4 0264433240, persoana de contact: Achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul de Ambulanta al Judetului Cluj, str.Horea Nr.55, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari desupraetajare si modernizare Statie de Ambulanta Dej, str. 1 Mai, nr.14-16.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de supraetajare si modernizarea Statiei de Ambulanta Dej
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 487, 330 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 9746 lei.Garantia de participare se poate retine in conformitate cu prevederile legii.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data-limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: 1.Depunerea sumei in contul Serviciului de Ambulanta al Judetului Cluj, deschis la Trezoreria Cluj ? RO82 TREZ 2165 005X XX00 6871(OP)2. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, cu respectarea prev. art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de PARTICIPARE se constituie in procent de 50% din aceasta.
Garantie de buna executie
a) cuantumul garantiei debunaexecutie a contractului de lucrari: 5% din valoarea adjudecata fara TVA a acestuia.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu modelul (Formularul nr. 1) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire ? se prezinta in original.2.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din O.U.G. 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager general: dr. Simu HoriaDirector economic: dr. ec. Anca Bintintan-SocaciuCompartiment juridic: Av. Mesesan AncaCompartimentul achizitii publice: ec. Popa Florinela si ec. Mic RodicaDeclaratia va fi completata in conformitate cu modelul (Formularul nr. 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire ? se prezinta in original.3. Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare formular nr.34. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006. Prezentare formular nr.45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Prezentare formular nr.56. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugete componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania (emise de Directia Generala a Finantelor Publice si de Consiliul Local) sau in tara in care este stabilit.Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in conformitate cu prev. art. 112 din OG nr. 92/2003 privind codul de procedura fiscala, unde luna de referinta este luna anterioara celei in care se depun ofertele ? copie certificata pentru conformitate cu originalul.Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.c. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe PRIMUL LOC i se va solicita prezentarea certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus la oferta. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa reiasa ca operatorul economic are obiectul de activitate autorizat pentru prestarea de lucrari solicitate prin prezenta procedura, , emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei - copie certificata pentru conformitate cu originalul.- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe PRIMUL LOC i se va solicita prezentarea certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus la oferta
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1Informatii privind situatia economico-financiara in conformitate cu formularul 6 din sectiunea Formulare.Se impune ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, sa fie mai mare de 450000 lei., 2.Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Fisa experienta similara -Se solicita ca cerinta minima o lista a lucrarilor executate in ultimi 5 ani. Se vor prezenta maxim 3 contracte, insotite de certificari de buna executie sau PV, in vederea indeplinirii acestei cerinte., 2. declaratie subcontractanti-se solicita, dupa caz, declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., 3. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Se solicita desemnarea de personal angajat sau cu contract de colaborare, pentru proiect manager si responsabil tehnic cu executia pe domenii-constructii si instalatii- (prezentarea de atestate sau certificari pentru domeniile respective, in termen de valabilitate pe perioada executiei, conform legislatiei in vigoare;declaratie pe proprie raspundere ca dispune de personal calificatsi autorizat de executie pentru indeplinirea contractului., 4. declaratie efective medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, ,5. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, respectand prevederile Caietului de Sarcini.Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte de inchiriere. 1. Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru op ec ofertant, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP si de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer