Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de achizitie, transport, inlocuire, montare, instalare, punere in functiune si autorizare a functionarii a doua cazane de 940 kW pentru incalzire si unul de 230 kW pentru apa calda in centrala proprie, la sediul Inspectoratului de Politie Judetean


Detaliu pentru invitatia numarul 337203
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN BACAU
Numar invitatie: 337203/11.10.2012
Denumire contract: Lucrari de achizitie, transport, inlocuire, montare, instalare, punere in functiune si autorizare a functionarii a doua cazane de 940 kW pentru incalzire si unul de 230 kW pentru apa calda in centrala proprie, la sediul Inspectoratului de Politie Judetean Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN BACAUCod fiscal: 4187255, Adresa: Str. A. TOLSTOI, Nr. 2, Bacau, Telefon: 0234/202000, Fax: 0234/202046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Documentele ofertei se vor depune scanate in SEAP, semnate cu semnatura electronica.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de achizitie, transport, inlocuire, montare, instalare, punere in functiune si autorizare a functionarii a doua cazane de 940 kW pentru incalzire si unul de 230 kW pentru apa calda in centrala proprie, la sediul Inspectoratului de Politie Judetean Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie, transport, inlocuire, montare, instalare, punere in functiune si autorizarea functionarii a doua cazane de 940 kW pentru incalzire si unul de 230 kW pentru apa calda in centrala proprie a sediului Inspectoratului de Politie Judetean Bacau?.CodCPV :45331100-7
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 1% din valoarea estimata, in valoare de 2.056, 45 lei, se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din H.G. nr.925/2006.Garantia de participare se retine/restituie conform art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.in cazul aplicarii prevederilor art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006.Dovada constituirii garantiei de partiipare se va posta obligatoriu scanata in SEAP si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti ofertantii, pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va efectua in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 ? Formularul 1 de la Sectiunea III - ?Formulare?;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 ?- Certificate constatatoare (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta.- Certificatul de cazier fiscal, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 11 de la Sectiunea III ? ?Formulare?- Declaratie ?Certificat de participare cu oferta independenta?, conform Ord.nr.314/2010 al A.N.R.M.A.P.- Formularul3 de la Sectiunea III - ?Formulare?;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 10 de la Sectiunea III - ?Formulare? , in urma studierii Anexei la Formularul 10 cuprinzand persoanele care detin functii de decizie in cadrul Inspectoratului de PolitieObservatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate executarea de lucrari din categoria celor care fac obiectul achizitiei, in termen de valabilitate.Pentru persoanele fizice romane: Autorizatie de functionare (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Pentru persoane fizice sau juridice straine, se vor prezenta documente prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana). (art. 183 din O.U.G. nr.34/2006)- Ofertantul trebuie sa detinaautorizatie pentru instalare, montare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utilizare pentru aparate consumatoare de combustibil cu P < 400 kW si pentru cazane de apa calda cu P< 400 kW conf PT A1 ? 2010;
- Ofertantul trebuie sa detina autorizatie pentru instalare, montare, reparare, verificari tehnice in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic cazane de apa calda cu P > 400 kW conf. PT C9-2010;
- Ofertantul trebuie sa detinaautorizatie pentru verificare (la deschidere-inchidere), reparare si reglare dispozitive de siguranta conf PT C7-2010;verificarea dispozitivelor de siguranta se va face anual in cadrul garantiei propuse;
- Ofertantul trebuie sa detinaautorizatie pentru montare, punere in functiune, reparare si intretinere instalatii de ardere si instalatii de automatizare pentru cazane si instalatii de automatizare pentru centrale termice conf PT C11 ? 2010;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriDeclararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011)Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie, sau in cazul in care operatorul economic, din motive justificate corespunzator nu il poate prezenta, orice alte documente edificatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta minim un contract de lucrari de natura si complexitatea celui ofertat, in copie, insotit de proces verbal de receptie laterminarea lucrarilor, declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de procese verbale la terminarea lucrarilor;, Ofertantul trebuie sa detinaautorizatie ANRE pentru executia, verificarea si revizia instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar, tip EDI;, Informatiile referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic de specialitate implicat in realizarea contractului constau in prezentarea de CV-uri, autorizatii vizate la zi, dovada ca sunt angajatii ofertantului sau au contract de colaborare, orice alte documente legale, declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Personalul tehnic de specialitate ce va fi implicat in realizarea contractului: RSL - responsabil cu supravegherea lucrarilor autorizat ISCIR;? RADTI - responsabil cu avizarea documentatiei tehnice de instalare autorizat ISCIR;? RVT - responsabil cu verificarea tehnica autorizat ISCIR;? RQ- Responsabil cu controlul calitatii? instalator autorizat ANRE pentru executie instalatii utilizare gaze;? electrician autorizat ANRE pentru executia instalatiilor interioare., Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca in cazul in care este declarat castigator, ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului. Ofertantul trebuie sa detina certificat emis de organisme independente care atesta implementarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul de activitate aferent contractului, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in SEAP, atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer