Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de aductiune apa pastravaria Lapusna si reparatii la obiective interior pastravarie


Detaliu pentru invitatia numarul 353900
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 353900/20.09.2013
Denumire contract: Lucrari de aductiune apa pastravaria Lapusna si reparatii la obiective interior pastravarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA SILVICA MURES, str. Enescu George, nr.6, loc. Targu-Mures, cod postal 540052, jud. Mures, secretariat etaj 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA SILVICA MURES, str. Enescu George, nr.6, loc. Targu-Mures, jud. Mures, sala sedinte, etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de aductiune apa pastravaria Lapusna si reparatii la obiective interior pastravarie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: instalarea conductei, camine, vane, lucrari de amenajare pod casa incubatie, lucrari amenajare trotuare siplatforma betonata, lucrari de reparare a imprejmuirii existente, lucrari de reparatii instalatie electrica, lucrari de reparatii sistem de alimetare cu apa vechi.Conform listelor de cantitati de lucrarice fac parte integranta din documentatia de atribuire.Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): Valoarea estimata totala a contractului ?Lucrari de aductiune apa in pastravaria Lapusna si reparatii obiective interior pastravariein suma de 596769 lei, fara TVA, este formata din: Lotul I Lucrari aductiune apa- valoarea estimata a lucrarii C+M in suma de :465719lei, fara TVA, si- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (1.2%), astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general: 5661 lei, fara T.V.A. .Lotul 2 Lucrari reparatii obiective interior pastravarievaloarea estimata a lucrarii C+M in suma de :125389 lei, fara TVA, si- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute nu se aplica
II.1.6) CPV: 45332200-5 - Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 596, 769 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11822.16 lei d.c. LOT 1= 9314.38 lei si lot 2=2507.78Perioada de valabilitate a garantiei de participare esteegala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, data de referinta pentru cursul de schimb va fi cel publicatde BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat AC in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile ?DIRECTIA SILVICA MURES (RO1590120, J40/450/1991): cont RO23 BRDE 270S V030 4864 2700 ? BRD suc Tg.Mures; urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata ?i postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? .Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:4376.76lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de participare: 10% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau- Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschistrebuie sa fie de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele nr. 1, 3, 6: ?Informatii generale?, ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Se va completa formularul nr. 2: ?Declaratie privind eligibilitatea?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit. a, c1 si d.Se va completa formularul nr. 4: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006?.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori si subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69.1 din O.U.G. nr.34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va completa formularul nr. 5: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006?.Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva, Directia Silvica Mures sunt: Covrig Ilie , Puchianu R.I.Calin , Kacso Ecaterina, Iacob Lucian, Dobrescu Dana Stanca, , Pirlea Cornelia Pop Iosif, Pirea Adrian, Stainbok Sorin , Dogaru Ioan AntonCerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna ?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local" , ?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului". Certificatele se vor depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.6. Informatii generale-completare formular Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucarrilr solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.i)Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni inclusiv pentru certificatul constatator in oricare din formulale: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin egala cu suma aferenta lot 1= 931.438 lei iar suma pentru lot 2= 250778 lei. Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani atat in lei cat si in euro. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Nota: Nivelul minim al cifrei medii globale de afaceri trebuie indeplinit pentru fiecare lot ofertat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta completat formularul Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, -Cv-urile cadrelor de conducere, -Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului, respectiv personalul desemnat ca sef de santier, responsabil tehnic cu executia si personalul atestat CQ .-Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii civile pentru persoana desemnata sef santier, insotita de o copie a contractului de munca-Atestat MLTPL ? valabil la data limita de depunere a ofertelor ? (in domeniul lucrarilor deconstructii civile ?instalatii de apa) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca-Copie a contractului de munca pentru persoanelor care sunt atestate CQ.-angajament de participare la derularea contracului, din partea persoanelor desemnate ca sef de santier si/sau responsabil tehnic cu executia, in cazul in care ofertantul nu are angajat/angajati pe baza de contract., Cerinta nr. 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceNeasigurarea urmatorului necesar de utilaje, instalatii, echipamente tehnice conduce la descalificarea automata a operatorului economic: - macara pe pneuri, -motocompresor mobil de joasa presiune, - ciocan pneumatic, - perforator rotativ pneumatic, - grup termic sudura, - masina s-automa sud el.pres. cap la cap fara- betoniera cu cadere libera actionata electric, - betoniera cu cadere libera actionata cu motor termic, -vibrator de interior actionat electric, - vibrator universal cu motor termic, - malaxor pentru mortare actionat electric, - compactor autopropulsat, - placa vibratoare, - motopompa apa, Experienta similara Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executatlucrari similare la nivelul a cel putin un contract.Modalitatea de indeplinire prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar) prin care sa faca dovada ca a executat lucrari similare in valoare minima : lot 1= 465719 lei, iar lot 2= 125389 lei, Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa fi executat lucrari de genul celor ce se achizitioneaza prin prezenta documentatie in ultimii 5 ani. Se va completa formularul ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?. Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management de mediu), in domeniul ce face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului. Documente obligatorii Certificatul ISO 14001 sau echivalent. Nota: Se va accepta si depunerea unor alte dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul ofertantului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul., Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatorii Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Nota: Se va accepta si depunerea unor alte dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul ofertantului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garanatie a lucrarilor
15
Descriere: perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, perioada in care executantul are obligatia de a remedia, pe propria cheltuiala, defectelor calitative aparute din vina sa.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 08:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer