Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de alimentare cu apa a satului Bucuresci, comuna Bucuresci, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 331298
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BUCURESCI
Numar invitatie: 331298/06.07.2012
Denumire contract: Lucrari de alimentare cu apa a satului Bucuresci, comuna Bucuresci, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUCURESCICod fiscal: 4521290, Adresa: PRIMARIA COMUNEI BUCURESCI, NR. 25, Bucuresci, Telefon: 0254684178, Fax: 0254684010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI BUCURESCI, NR. 25, Bucuresci, Romania, cod postal: + 40 254684178, telefon: +40 254684178, fax: +40 254684010, persoana de contact: VOICHITA-MARIA COTOCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI BUCURESCI, NR. 25, Bucuresci, jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de alimentare cu apa a satului Bucuresci, comuna Bucuresci, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se vor executarea lucrarilor de realizare a unei retele de alimentare cu apa in lungime de 6119 m care se racordeaza la conducta existenta situata in comuna Criscior, cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in proiectul tehniccare va fianexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 231, 227 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 15000 lei; se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC.Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate.: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune este RO18TRE3695006XXX000621, deschis la Trezoreria Brad.In temeiul prev. art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, actualizata, daca garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executaconditionat, respectiv dupa constatareaculpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, Autoritatea Contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 278¹, alin. 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, suma de 6011, 23 lei.
Garantie de buna executie
Se va constit. in cuantum de 10% din valoarea contr. de lucrari, fara TVA, in max.3 zile de la semnarea contr., integral printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/soc. de asigurari care devine anexa la contr.Instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara/soc. de asiguraritrebuiesa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoaneigarantate, in cf cu contr.garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va restitui: 70% din val. garantiei, in 14 zile de la incheierea PV de receptie la term. lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentruvicii ascunse este minim, iar restul de 30% din val.garantiei, la expirareaper. de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire :1. Plesa Ioan- Presedintele Comisiei de evaluare2. Cotocea Voichita-Maria- Membru al Comisiei de evaluare3. Lazar Codruta-Sabina - Membru al Comisiei de evaluare4. Bradea Elena Mirela- Membru al Comisiei de evaluare5. Glava Elena - Membru al Comisiei de evaluare6. Ghilean Mircea-Florin- Primarul comunei BucuresciConsilieri locali: Birau Tudor Ioan- Danut, Buse Sebastian Dan, Circo Gheorghe Nicolae, Demean Romolut, Duta Nicolae, Ghilean Ion, Macrodin Constantin, Marza Claudiu Bogdan, Popa Ioan Danut, Sirb Ionel Florin, Stinga Dorian Gheorghe.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr.1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art.69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie conform cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice1, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006. Mod de dovedire: 1. Prezentarea: - Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, Formularul nr. 18- Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, Formularul nr. 192. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr.1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire. Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011). Mod de dovedire: 1. Se va atasa Formularul nr. 10 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) ? in original.2. Anterior semnarii contractului, operatorului declarat castigator i se va solicita sa prezinte acordul de subcontractare (Formularul nr. 11) - in original din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.Acordurile/Contractele de subcontractare vor fi prezentate in limba romana sau, daca sunt incheiate in alta limba decat limba romana, in copie insotita de traducere legalizata in limba romana dupa acestea.3. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.5.) Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociere (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Mod de dovedire: In cazul asocierilor (consortiilor) se va prezenta: 1. Formularul nr. 12 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati) ? in original.2. Contractul de asociere conform Formularului nr. 13 (Acord/Contract de asociere), in original, si Formularul nr. 14 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea.Nota: indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP). Mentiuni: 1. Ofertantii care se incadreaza la categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), beneficiaza de o reducere de 50% la constituirea garantiei de participare si de buna executie si la indeplinirea cerintei referitoare la cifra de afaceri. In acest sens se va prezenta Formularul nr. 15.2. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul art. 11 din H.G. nr. 925/2006, actualizata) sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere (conform Formularul nr. 5), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa (conf. Anexei la Form. 5) in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile (de ex. cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate, etc.). In cazul in care va uza de dreptul antementionat, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu va putea fi mai mic de 3 zile lucratoare. Ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime de calificare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura. De asemenea, in cazul omiterii mentionarii in cadrul anexei a anumitor documente si care nu au fost prezentate in cadrul ofertei, autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica oferta depusa fara a mai solicita completari ale acesteia. 1.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada obiectului de activitate economica autorizatapentrulucrari privind retele de alimentare cu apaMod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor)? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa. Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica sau echivalentul (in functie de tara in care isi are sediul ofertantul).Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 aniincheiati a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 3000000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au executat in ultimii 5 ani lucrari similare celor ce fac obiectul procedurii, prezentand in dovedirea experientei similare cel putin un contract de lucrari., Ofertantii participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca dispun de utilajele si dotarile considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei., Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): a). 1 responsabil tehnic cu executia, cu experienta profesionala in domeniu; b). 1 responsabil cu asigurarea calitatii, cu experienta profesionala in domeniu; Certificat cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) emis pentru codul CAEN care perimte realizarea lucrarilor de alimentare cu apa- in copie.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 80 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda altfel: Pn = (Pretmin/ Pretn) x punctajul maxim alocat, Unde: Pn ? punctaj oferta evaluata, Pretmin ? pretul minim ofertat. Pretn ? pretul ofertat in oferta evaluata. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
perioada de executie a lucrarilor
10
Descriere: Descriere: Componenta tehnica: 2. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Perioada de executie a lucrarilor? se acorda astfel: a) pentru cea mai scurta per. de executie a lucrarilor, dar mai mica decat per. max. impusa de catre AC (25 luni), se acorda punctajul max. alocat acestui factor respectiv 10 puncte; b) pentru o perioada egala cu per. max. impusa de AC (25 luni) se vor acorda 0 puncte; c) pentru alta per. decat cea prevazuta la lit. a.), punctajul se acorda astfel: Pn = (Permin/Pern) x punctajul maxim alocat, unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Per min ? per. de executie a lucrarilor minima ofertata; Per n ? per. de executie a lucrarilor minima cuprinsa in oferta evaluata; d) pentru o per. mai mare decat per. maxima indicata de AC (25 luni), oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic urmand a fi declarata neconforma
perioada de acordare garantie tehnica
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?perioada de acordare garantie tehnica? se acorda astfel: a) pentru cea mai lunga per. de acordare a garant. tehnice ofertata dar nu mai mare decat per. max. indicata de AC se acorda 10 pct.; b) pentru o per. egala cu per. min. impusa de AC se vor acorda 0 puncte; b) pentru o per. cuprinsa intre min. si max. indicat de AC (minim 2 ani - maxim 5 ani), se acorda punctajul astfel: Pn = (Pern/ Permax) x punctajul maxim alocat, Unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Per max ? per. de garantare tehnica a lucrarilor max. ofertata; Per n ? per. de garantare tehnica a lucrarilor max. cuprinsa in oferta evaluata; c) pentru o per. mai mare decat perioada max. indicata de AC (5 ani), se va acorda acelasi punctaj maxim de la lit. a), alocat factorului de evaluare respectiv; d) pentru o per. mai mica decat per. min. indicata de AC (2 ani) oferta va fi consid. necorespunzatoare din pdv tehnic urmand a fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic din SEAP sau se poate solicita la Secretariat, la sediul Primariei comunei Bucuresci, Bucuresci, nr. 25, jud. Hunedoara, tel. 0254684178
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer