Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de alimentare cu apa Comuna Cosminele Judetul Prahova - Etapa I - rezervor si statie de pompe


Detaliu pentru invitatia numarul 323065
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA COSMINELE (PRIMARIA COSMINELE)
Numar invitatie: 323065/30.03.2012
Denumire contract: Lucrari de alimentare cu apa Comuna Cosminele Judetul Prahova - Etapa I - rezervor si statie de pompe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COSMINELE (PRIMARIA COSMINELE)Cod fiscal: 2843906, Adresa: Nr. 92., Cosminele, Telefon: 0244.228220 int 101, Fax: 0244.228005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa: Ploiesti, Str. Cuza Voda, Nr. 8, cod postal 100010, camera 45Destinatar: Bursa Romana de Marfuri Terminal Prahova, in calitate de consultant-organizator
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Adresa: Ploiesti, Str. Cuza Voda, Nr. 8, cod postal 100010, camera 45Destinatar: Bursa Romana de Marfuri Terminal Prahova, in calitate de consultant-organizator
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de alimentare cu apa Comuna Cosminele Judetul Prahova - Etapa I - rezervor si statie de pompe
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de alimentare cu apa Comuna Cosminele Judetul Prahova - Etapa I - rezervor si statie de pompe
II.1.6) CPV: 45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 308, 010 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.160, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data depunerii ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conf. prevederilor art. 86 din H.G. 925. Modul de restituire a garantiei de participare: 1) ofertantului castigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie 2) ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute la art. 87 al.1 din H.G. 925 si H.G. 76/2010. In cazul ofertantilor din categoria IMM, cf L 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. AC, potrivit prev OUG 34/2006, art. 2871, poate retine din garantia de participare suma de 3.080, 00 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC iar Consiliul respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.. Modul de constituire: a) instrument de garantare bancara emis de catre o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor procentul de 5% mentionat este redus cu 50% cf L 346/2004) b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara T.V.A.. Modul de restituire: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor b) restul de 30% din valoarea garantiei la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I) Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul1 din Sectiunea Formulare. ? in original;In cazul asocierii se va prezenta acest document de catre fiecare asociat. II) Acord de asociere .Documentul se va prezenta numai in cazul declararii ofertei castigatoare- in original. Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de veedere formal aasocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. III) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitatea Se va completa Formularul 2 din Sectiunea Formulare. ? in original; In cazul asocierii se va prezentaacest document de catre fiecare asociat. Nota: Autoritatea contrctanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006. IV) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 .Se va completa Formularul 3 din Sectiunea Formulare. ? in original; In cazul asocierii se va prezenta acest document de catre fiecare asociat V) Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 69ยน din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese). Se va completa Formularul 4 din Sectiunea Formulare. ? in original; In cazul asocierii se va prezenta acest document de catre fiecare asociat.Nota: Persoanele care detin functii in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Micu Dumitru; Viceprimar ? Anton Corneliu; Contabil ? Ene Paula Simona; Secretar ? Duta Laura Andreea; Conislier - Zorca Constanta; Referent ? Claudia Draghici VI) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa Formularul 5 din Sectiunea Formulare. ? in original; In cazul asocierii se va prezenta acest document de catre fiecare asociat. VII) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 1. Pentru persoane juridice romane: -Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local catre bugetul de stat (Primaria de pe raza teritoriala a sediului ofertantului);
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).In cazul asocierii se vor prezenta aceste documente de catre fiecare asociat.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: - Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul consolidat de stat si cel local in conformitate cu cerintele solicitate de catre autoritatea contractanta.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator certificatele constatatoare in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Din certificatele prezentate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadentein luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificatele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator privind inregistrarea: 1)Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din raza teritoriala a sediului ofertantului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Din certificat trebuie sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata; -ofertantul nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic. Oferta depusa de persoana juridica care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic, autoritatea contactanta va fi exclusa. In cazul asocierii se va prezenta acest document de catre fiecare asociat.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata in situatia in care a fost prezentat sub forma de copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.2) Pentru persoane juridice/fizicestraine: - Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare a persoanei juridice sau de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevderile legale in vigoare din tara de origine, atestandu-se ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii ? documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, anexandu-se si traducerea legalizata in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata in situatia in care a fost prezentat sub forma de copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente ? copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . In cazul asocierii se va prezenta acest document de catre fiecare asociat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate inultimii 5 ani. Lista va contine valori, per. de executie si beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.2.Fisa de experienta similara.3.Recomandari de la beneficiari.4.Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp. a lucrarilor ce vor fi executate5.Informatii privind subcontractantii.6. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.7.Inf. privind declararea personalului tehnic de specialitate ce va fi angajat in derularea contractului: 8.Asumarea respectarii obl.ref. la cond. de munca si de protectia muncii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 17:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer