Achizitie publica - LUCRARI DE ALIMENTARE,EXTINDERE SI IL PUB CU EN ELECTRICA IN COMUNA APAHIDA,JUD CLUJ
Detaliu pentru invitatia numarul 320574
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320574/22.02.2012
Denumire contract: LUCRARI DE ALIMENTARE, EXTINDERE SI IL PUB CU EN ELECTRICA IN COMUNA APAHIDA, JUD CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA APAHIDACod fiscal: 4485243, Adresa: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Telefon: 0264231777, Fax: 0264231475
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, jud Cluj, Apahida, Romania, cod postal: 407035, telefon: +40 264231777, fax: +40 264231475, persoana de contact: ROBERT BARNA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Apahida, com Apahida, str Libertatii nr 122, jud Cluj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE ALIMENTARE, EXTINDERE SI IL PUB CU EN ELECTRICA IN COMUNA APAHIDA, JUD CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Extinderea retelei de 0.4 kV cu 360 ml pe str.Aviator Traian Darjan din localitatea Dezmir - zona Cabaus , comuna Apahida, judetul Cluj.2. Alimentare cu energie electrica a consumatorilor pe strada Aviator Firuta Somesfalean din localitatea Dezmir - zona Cabaus, comuna Apahida, judetul Cluj.3. Extinderea retelei de 0.4 kV cu 300 ml pe strada Fantanele din localitatea Dezmir - zona Cabaus, comuna Apahida, judetul Cluj.4. Alimentare cu energie electrica a consumatorilor pe str.Daliei din localitatea Campenesti, comuna Apahida, judetul Cluj.5. Extinderea retelei de 0.4 kV cu 290 ml pe str.Gladiolelor din localitatea Campenesti, comuna Apahida, judetul Cluj.6. Extinderea retelei de 0.4 kV cu 250 ml pe str.Ghiocelului din localitatea Campenesti, comuna Apahida, judetul Cluj.7. Alimentare cu energie electrica a consumatorilor pe str.Jupiter din localitatea Campenesti, comuna Apahida, judetul Cluj.8. Alimentare cu energie electrica a consumatorilor pe str.Gorunului din localitatea Campenesti, comuna Apahida, judetul Cluj.9 Alimentare cu energie electrica a consumatorilor pe str.Bradului din localitatea Campenesti, comuna Apahida, judetul Cluj.10. Extinderea retelei de 0.4 kV cu 500 ml pe str.Retezat din localitatea Campenesti, comuna Apahida, judetul Cluj.11. Modernizarea instalatiei de iluminat public pe str.Libertatii , comuna Apahidajudetul Cluj12.Completarea cu produse noi necesare realizarii iluminatuluifestiv din comuna Apahida, jud.ClujDetalierea este continuta in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 31321000-2 - Linii de curent electric (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 646, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CuantumulGP: 10.000 lei.GP se constit prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevaz in docum de atrib.GP Se poate depune prin: ? Scrisoare de Garantie Bancara - original sau?Chitanta emisa de caseria AC- original si copie sau? O.P.?confirmat debanca emitenta - original.(Sumele vor fi depuse in contul Com.Apahida nr. RO60 TREZ 2165 006X XX00 6926 deschis la Trez. Cluj Napoca CF 4485243-Potrivit art. 87 din HG nr. 925/2006, AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre C.N.S.C. i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada garantiei de participare in original se va atasa la scrisoarea de inaintare, intr-un plic transparent, in afara plicului care contine oferta.Garantia de participare va avea o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Se vor respinge ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare ori nu sunt prezentate in cuantumul sau cu o perioada de valabilitate mai scurta decat cea solicitata .
Garantie de buna executie
GBE 5% din val contr fara TVA.GBE se const printr-un instrum de garan emis in cond legii de o soc bancara sau?prin retineri succes din sumele dat pentru fact partiale.In acest caz contractantul are oblig de a deschide un cont la dispoZ AC, la o banca agreata de ambele parti.Contractantul are oblig de a desc Trez Statului din cadrul org fiscal compet in administ acestuia un cont de disp distinct la dispoz AC.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de dispon astfel desc nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.Pe parcursul indepl contr, AC urmeaza sa alim acest cont de disp prin retineri succ din sumele dat si cuv contractantului pana la concurenta sumei stab drept GBE in docu de atr.AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de deschidere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de deschidere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in original, in copie legalizata sau in copie pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Primar- Ionel Farcas, David Alexandru, Petrus Alexandru, Sucigan Toderas, Felecan Ovidiu, Paglesan MirceaLipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Persoane juridice/fizice romane1) Se va atasa Certificatul de inregistrare ( C.I.F.) eliberat de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;2) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor). ? Cod CAEN 4321Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani( 2010, 2009, 2008)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1/Decl priv lista princip lucrari exec in ultimii 5 ani, continand valori, durata executie, benefic, indif daca acestia din urma sunt autori contract sau clienti privati;Cerinta 2/Decl refer la echip tehnice;Cerinta 3/Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de AC ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului;Cerinta4/Autorizatii;Cerinta 5/Certificari obligatorii. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 10:03