Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de ameliorare a pasunilor din proprietatea primariei comunei Gura Teghii,judetul Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 346316
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Gura Teghii
Numar invitatie: 346316/07.05.2013
Denumire contract: Lucrari de ameliorare a pasunilor din proprietatea primariei comunei Gura Teghii, judetul Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gura TeghiiCod fiscal: 2810909, Adresa: comuna Gura Teghii, judetul Buzau, Gura Teghii, Telefon: 0238/520000, Fax: 0238/520000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Gura Teghii, judetul Buzau, Gura Teghii, Romania, cod postal: 127280, telefon: +40 238520000, fax: +40 238520000, persoana de contact: Bacneanu Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Gura Teghii, judetul Buzau.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de ameliorare a pasunilor din proprietatea primariei comunei Gura Teghii, judetul Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de ameliorare a pasunilor
II.1.6) CPV: 45111220-6 - Lucrari de indepartare a vegetatiei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de de 1642 lei, respectiv 821 pentru IMM si se constuie in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, in lei sau intr-o moneda liber convertibila si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura de atribuire formularul nr 4 sau Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul........deschis la Trezoreria Patarlagele sau se poate constitui prin depunerea la casieria autoriatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file de cec , cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asiguari, care se va prezenta in original , in cuantumul prevazut.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea scrisorii de garantie va fi maxim 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat in lei , echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de de depunere a ofertelor cu 5 zile.In masura in care Consiliul respinge contestatia , suma retinuta de autoritatea contractanta va fi calulata conform art.278^1 din OUG 34/2006 in cuantum de 821 lei, respectiv 411 lei pentru IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA si se constituie conform art.90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Totodata , se vor avea in vedere prevederile H.G.nr.1045/2011;In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004(facand dovada in acest sens ) garantie de buna executie se constiuie in procent de de 50% din cuantumul precizat in documentatie de atribuire.(formular 5)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- formular A2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 di OUG 34/2006 - formular.B3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular C4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular E5.Declaratie privind neincadarea in situatia prevazuta art.69 ind.1-OUG 34/2006(se va prezenta de catre subcontractant si tertul sustinator daca este cazul)-formularul DPentru aceasta declaratie persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele : Gheorghe BACNEANU -primar;CRACIUN Costantin- viceprimar; Liliana PANAETE-secretar;Consilieri locali: Filica BAROIAN, Dumitru BOGZOIU, Ioan Catalin BIHNEANU, Gheorghe CRISTEA, Sorin Mircea GRIGORE, Gheorghe LEONTE, Georgiu TANASE, Constantin BACNEANU, Ion POSEA, Dragos Constantin DIACONU, Niculae UNGUREANU, Gheorghe VISAN.6. Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, , precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la luna anterioara depunerii ofertelor- copie cu mentiunea conform cu originalul.7. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigilbile de plata a impozitelor si taxelor locale la luna anterioara depunerii ofertelor - copie cu mentiunea conform cu originalul. Documente de confirmare-Prezentarea certificatului constator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial , din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatii ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc , se va solicta prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale-cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu suma de 164200 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta in prealabil cel putin un contract de executie lucrari similare .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer