Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajare a Centrului de distributie alimente pentru persoane defavorizate al DGASPC sector 4


Detaliu pentru invitatia numarul 353730
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUISECTOR 4
Numar invitatie: 353730/13.09.2013
Denumire contract: Lucrari de amenajarea Centrului de distributie alimente pentru persoane defavorizate al DGASPC sector 4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUISECTOR 4Cod fiscal: 17226151, Adresa: SOS. OLTENITEI, 252-254, BL. 151, PARTER, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0372715100, Fax: 0372713885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SLD. ENACHE ION NR. 1A, SECTOR 4, BUCURESTI, Romania, cod postal: 041334, telefon: +40 0372715100, fax: +40 0372713885, persoana de contact: CRISTI MITITELU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SLD. ENACHE ION NR. 1A, SECTOR 4, BUCURESTI, SERV. ACHIZITII, ETAJ 2, Romania, cod postal: 041334, telefon: +40 0372715100, fax: +40 0372713885, persoana de contact: CRISTI MITITELU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajarea Centrului de distributie alimente pentru persoane defavorizate al DGASPC sector 4
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 675, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 33519.4 lei iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in contul RO68TREZ7045006XXX003492 (conform art. 86 alin 1 din HG 925/2006. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, in conformitate cu art.278^1 alin. 1 lit. b autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 5455.96 lei ? constituita astfel: 4200 lei + 0, 1% din valoarea estimativa a contractului ce urmeaza a fi incheiat.Echivalentul in leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a lucrarii este in cuantumul de 10% din valoarea fara TVA a contractului, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale (HG 1045/2011). In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Statului un cunt de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante dispozitia. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePrezentare Formular 12A - Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in art. 69'1- formular nr. 4CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract Formular B.In cazul ofertei comune fiecare asociat vor prezenta documentele mai sus precizate.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie lizibila, semnata si stampilata conform cu originalul.Autoritatea isi rezerva dreptul, cf. art. 11 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatii.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): 1. Mircea Horatiu Nicolaidis - director general2. Luminita Negoita - director economic3. Cristinel Mititelu - sef serviciu achizitii publice4. Mihail Corbuleanu- Sef Centru de Servicii Auxiliare;5. Stela Popescu - referent serviciul achizitii6. Florentina Niculescu - referent specialitate serviciul achizitii publice7. Constantin Aurelia- inspector de specialitate serviciul achizitii publice8. Stefan Marian Lazar- inspector de specialitate serviciul achizitii publice9. Ortansa Georgescu Marilena- Consilier Juridic, Serviciul Juridic Contencios;1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor original sau copie conform cu originalul. .b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor original sau copie conform cu originalul.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Din certificatele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul/ofertantii nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat si datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice, care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(pt. copia cf cu originalul AC va cere castigatorului confruntarea cu originalul).Pentru persoane fizice romane2.Fotocopie a documentului care atesta ca ofertantul poate sa desfasoare in conformitate cu prevederile legale in vigoare activitatile ce cuprind si obiectul prezentei proceduri (pentru persoanele fiice autorizate).Fotocopia trebuie certificata de ofertant, semnata si stampilata3.Pentru persoanele juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri completarea fisei de informatii generale Se impune ca cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, sa fie egala sau mai mare decat 2 X valoare estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat, respectiv 3.351.940 lei.Cursul mediu anual lei/valuta fiind in 2010 - 4, 2099, 2011 - 4, 2379, 2012 -4.4500 comunicat de BNR., Bilant contabil Se va prezenta ultimul bilant contabil(decembrie 2012), vizat si inregistrat de organeleompetente., Informatii privind capacitatea financiara - cashflow de executie a lucrarilor, de cel putin 10% din valoarea estimata a contractului sau echivalent, respectiv valoarea 167597 lei pentru o perioada de maxim 4 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Se solicita indeplinirea, in ultimii 5 ani a unuia sau a mai multor contracte de lucrari similare realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul a caror valoare cumulate sa fie cel putin de 1675970 lei, fara TVA.(numarul de ani solicitati in vederea demonstarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor). Lucrarile invocate de ofertant ca experienta similara trebuie sa cuprinda toate categoriile de lucrari cuprinse in obiectul prezentei proceduri infotite de certificari de buna executie pentru cele mei importante lucrari si care sa contina valori, perioada si locul executiei locrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cursul mediu anual lei/valuta fiind in 2010 - 4, 2099, 2011 - 4, 2379, 2012 -4.4500 comunicat de BNR., Informatii privind subcontractantii/asociatii Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In acest sens se va intocmi o lista care va preciza partea din contract care se intentioneaza a fi subcontractanta. In cazul ofertei comune se va prezenta ca document de calificare un acord de asociere scris si semnat de parti. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. Se solicita completarea Formularului nr. 7 - Acordul de asociere. In acordul de asociere va fi desemnat asociatul ofertant care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu achizitorul ., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere Declaratie pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere original, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii pentru indeplinirea contractului Ofertantul trebuie sa dispuna de: - un sef de santier cu experienta similara in executia lucrarilor de constructii civile si/sau consolidari la consructii civile, cu o experienta similara de cel putin 3 ani si o experienta generala de 5 ani; - un responsabil tehnic cu executia lucrarilor care urmeaza a fi executate atestat ISC; se va prezenta copia legitimatiei vizata la zi; - un responsabil cu controlul tehnic de calitate - un coordonator lucrari de instalatii incalzire/sanitare; - un coordonator lucrari de instalatii electrice(cu diploma de absolvire a unei facultati cu profil electric) ; Declaratie de disponibilitate Standardele de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, Standardele de protectia mediului ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Descriere criteriu: Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: pentru pretul cel mai mic fie el p min se acorda 70 puncte pentru pretul imediat mai mare fie el px se acorda p= 70×[pmin/ px], puncte
perioada de executie
30
Descriere: Punctajul pentru perioada de executie pentru : pentru perioada cea mai mica fie ea t min, se acorda 30 puncte pentru perioada mai mare, fie ea tx se acorda g = 30x[tmin/tx], puncte ( factorul va fi exprimat in luni .Perioada de executie mai mica de 2 luni nu va fi punctata suplimentar, iar perioada mai mare de 4 luni nu va fi luata in calcul si oferta va fi declarata neconforma)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer