Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajare ( proiectare + executie ) locuri de joaca


Detaliu pentru invitatia numarul 336248
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1
Numar invitatie: 336248/27.09.2012
Denumire contract: Lucrari de amenajare ( proiectare + executie ) locuri de joaca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1Cod fiscal: 4602068, Adresa: BD. POLIGRAFIEI NR.4 , SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0213193264, Fax: 0213193264
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in S.E.A.P.Persoana de contact: dl. DANIEL ANDRONIE 0720200672
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare ( proiectare + executie ) locuri de joaca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare ( proiectare + executie ) locuri de joaca. Se vor amenaja un numar de 4 ( patru ) locatii situate pe raza administrativ teritoriala a sectorului 1. Lucrarile de amenajare ce urmeaza a fi realizate, sunt descrise in caietele de sarcini anexate prezentei documentatii
II.1.6) CPV: 45212140-9 - Instalatie de recreere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 818, 398.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 16.367, 96 lei. Echivalenta pt. o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR stabilit cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere ( Formularul 12 - Sectiunea Formulare). Forma de constituire a garantiei de participare: Conform prevederilor Cap. VII sectiunea 1, din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 garantia de participare se poate constitui prin: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2. virament bancar in contul nr. RO50TREZ7015006XXX000219 deschis la Trezoreria Sectorului 1; cod fiscal: 4602068 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. ? Dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP ( scanata ) pana la data limita stab.pt. depunerea ofertelor si va fi prezentata (in original) si la sediul aut. contra. ( Servicul juridic ? etaj 1 cam. 3 ). In cazul unei contestatii ce va fi respinsa ca nefondata, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278 ind. 1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei este de 5% din valoarea contractului fara T.V.A. Constituire - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari . Instrumentul de garantare va trebui sa prevada faptul ca, plata garaniei se va executa neconditionat, pe baza declaratiei beneficiarului cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia trebuie sa fie irevocabila. - prin retineri din sumele datorate si cuvenite executantului. Executantul are obligatia de a deschide un cont la Trezorerie. Suma care se depune de catre executant in acest cont e de 0.5% din pretul contractului fara T.V.A. Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului. Ofertantul declarat castigator este obligat sa constituie garantia in termen de 14 zile de la data incheierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 completare formular 1 din Sectiunea Formulare, in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus;
- In caz de sustinere, persoana care asigura sustinerea va prezenta declaratia mai sus mentionata.Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2 din Sectiunea Formulare, in original.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus;
- In caz de sustinere, persoana care asigura sustinerea va prezenta Formularul 2A.Atentie!In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie conforma cu originalul, semnata si stampilata;4. Certificat de atestare fiscala emis in conditiile art 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie conforma cu originalul, semnata si stampilata;5.Certificat de cazier fiscal, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie conforma cu originalul semnata si stampilata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Nota: a. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 ale lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in luna anterioara depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 ale lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor cu scadenta in luna in curs.c. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.d. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea Formulare, in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.7. Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4 din Sectiunea Formulare , in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.8. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5 din Sectiunea Formulare, in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.- De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.- De asemenea, declaratia trebuie prezentata de catre sustinator, in cazul in care ofertantul apeleaza la aceasta modalitate.Subcontractanti: pe langa obligatia prezentarii Formularului 5 din Sectiunea Formulare ( Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006)subcontractantii au obligatia prezentarii si a datelor de recunoastere.Nota: Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Eugen Milea- director general;
- Liana Roxana Duta- director economic;
- Bechir Lucian- sef serv. tehnic-achizitii;
- Andronie Daniel- sef serv. juridic.Persoane ce aproba bugetul- componenta Consiliului Local: ALEXE GheorgheBRAD IonDIACONESCU Florin Nicolae AndreiDINU Steliana CristianaDUMITRESCU Teodor CristianOLTEANU Paul IulianTANASESCU AdrianTEODORESCU CatalinCRISU Florian MisuDIACONESCU AlecsandruMARA Laura CristinaMOTOC VasileMUSCELEANU Cati CarmenPUPAZA NiculaeFINDER LiviaTUDOSE Cristian AdrianADAM MarinelaBAZGAN Mihai MarianCONSTANTINESC Ionut AlexandruGANESCU Eduard ViorelGHINEA Alin ConstantinSTANCU NicoletaSTANCESCU Mircea DanTOPOR StefanTUGUREL Marius CristianVASILE Dan IonZVIRID Ana LuizaNOTA: a) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePrezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic: 1) Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.2) Autorizatie pentru activitatile de montare si reparare echipamente pentru agrement ? emisa de ISCIR-INSPECT conform: a.PT-CR 4-2009 privind; `` autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii sub presiune la instalatii de ridicat, la aparate consumatoare de combustibil, la arzatoare cu combustibil gazos si lichid precum si la instalatii/echipamente destinate activitatilor de agrement``, aplicat la obiectul procedurii, sau echivalent.3) Autorizatie pentru activitatile de intretinere si revizii echipamente pentru agrement ? emisa de ISCIR-INSPECT conform: a. PT-CR 4-2009 si PTR 19-2002 privind: `` cerinte tehnice de securitate privind echipamentele si instalatiile montate si utilizate in cadrul parcurilor de distractii si spatiilor de joaca``, cu modificarile si completarile ulterioare, (aplicat la obiectul procedurii) sau echivalent.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza, si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Prezentarea Informatiilor generale- prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani, b) Bilant contabil- bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani sau ultimele bilanturi contabile in situatia in care anul financiar nu se incheie la 31.12., vizate si inregistrate de organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., c) Cifra de afaceri- ofertantii trebuie sa demonstreze ca au realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani , de cel putin 1.600.000 lei. Pt. calculul echivalentei lei/euro se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pt. fiecare an in parte. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Experienta similara- lista principalelor lucrari similare realizate in ultimii 5 ani. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au realizat lucrari similare prezentand in acest sens, in copie, minim un contract de lucrari similare din care: a) valoare proiectare= cel putin 30.000 lei exclusiv T.V.A.; b) valoare executie= cel putin 750.000 lei exclusiv T.V.A. Indeplinirea nivelului minim al experientei similare poate fi demonstrata si prin cumularea valorilor a max. 2 contracte similare., a1)Precizari privind experienta similara: Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta documente/contracte/recomandari/procese verbale de receptie prin care sa confirme realizarea de lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din contract care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic., a2) Precizari privind experienta similara: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.) Nota: In cazul asocierilor, cerinta minima mai sus mentionata se va considera indeplinita in mod cumulativ, prin luarea in considerare a tuturor membrilor asocierii., b) Informatii privind personalul: - declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani. - informatii privind personalul de specialitate solicitat + cv-uri. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia. Pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, operatorii economici pot prezenta angajamente. In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta are obligatia de a incheia contract/contracte individuale de munca., b1). Precizari privind personalul de specialitate: ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 arhitect; - 1 inginer constructor, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract, cu specializarea constructii si o vechime de cel putin 2 ani in domeniu; - 1 sudor autorizat ISCIR INSPECT CR9-2010 aplicat la obiectul procedurii (locuri de joaca); - 2 lacatusi mecanici; - 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor civile; - 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul constructiilor civile; - 1 coordonator montaj cu experienta de minim 2 ani in montarea echipamentelor de joaca; - 1 responsabil cu protectia mediului; - 5 muncitori; - 4 operatori prelucrare cauciuc cu experienta specifica de minim 2 ani., b2). Precizari privind personalul de specialitate: In cazul personalului de specialitate solicitat , cu exceptia celor 5 muncitori si a celor 4 operatori prelucrare cauciuc, ofertantii vor prezenta: diplome/autorizatii/certificate/atestate profesionale. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, operatorii economici pot prezenta angajamente. In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta are obligatia de a incheia contract/contracte individuale de munca., c) Resurse tehnice: Ofertantul trebuie sa detina ( doare proprie, inchiriere, etc ), cel putin urmatoarele autovehicule si utilaje ( mare si mica mecanizare )necesare indeplinirii contractului : - Generator curent min. 5, 6 kw ? 1 buc.; - Generator curent min.2, 5 KW ? 1 buc.; - Placa vibranta ? 1 buc.; - Autoutilitara basculanta min. 7 locuri; min. 3, 5 t ? 2 buc.; - Autoutilitara min. 3 locuri; min. 5 t -1 buc.; - Motosfredel D20/D35 ? 1 buc.; - Polizor unghiular min. 2200W/6500 rot/min ? 1 buc.; - Ciocan demolator (picamer) min. 1500W ? 1 buc.; - Bormasina min. 600W ? 2 buc.; - Malaxor hidraulic min.350 l ? 1 buc.; - Masina pavat pardoseala elastica P220E ? 1buc.; - Masina sprayat adeziv S80 ? 1 buc.; - Rola incalzitor pt netezire min.3400W ? 1 buc.; - Rola la rece min.1M ? 1 buc.; - Generator min.20 KW ? 1 buc.; - Generator min.10, 5 KW ? 1 buc.; - Compresor B 3800 ? 1 buc.; - Autoutil min. 7 loc min.3, 5 t ? 1 buc.; - Autoutil bascul min. 3 locuri; min.3, 5 t ? 1 buc., d) Informatii privind asocierea - operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Se va prezenta acordul de asociere, din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; -nominalizarea liderului asociatiei; -comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; -platile se vor face catre liderul asociatiei; -partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevantemai sus mentionate, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective., d1)- Precizari privind asocierea: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei. Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Nota: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., e) Informatii privind sustinerea- art. 186. alin. (1) si (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - alin. (1): `` Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva``. - alin. (2): `` In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate., e1)- Precizari privind sustinerea: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). b) art. 190 alin.(1) si (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - alin. (1): `` Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva``. - alin. (2): ``In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confir, e2) Precizari privind sustinerea in privinta situatiei economice si financiare: - in privinta cifrei de afaceri: cifra de afaceri prezentata de catre sustinator ( in cazul in care operatorul economic apeleaza la aceasta modalitate ), nu se poate cumula cu cifra de afaceri prezentata de catre ofertant. Cerinta privind cifra de afaceri trebuia sa fie indeplinita integral, fie de catre ofertant fie de catre sustinator., e3)- Precizari privind sustinerea in privinta capacitatii tehnice si profesionale si a standardelor: - in privinta resurselor umane ( certificate, atestate, autorizatii ): resursele umane prezentate de catre sustinator, se pot cumula cu resursele umane prezentate de catre ofertant. in privinta resurselor tehnice ( certificate, atestate, autorizatii ): resursele tehnice prezentate de catre sustinator , se pot cumula cu resursele tehnice prezentate de catre ofertant. - in privinta experientei similare: experienta similara prezentata de catre sustinator, nu se poate cumula cu experienta similara prezentata de catre ofertant. Cerinta privind experienta similara trebuia sa fie indeplinita integral, fie de catre ofertant fie de catre sustinator. standardele de calitate nu pot fi sustinute de catre o alta persoana. - standardele de protectie a mediului, nu pot fi sustinute de catre o alta persoana., f) Informatii privind subcontractantii- informatii privind partea din contractele ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora. In cazul in care o parte din contracte va fi indeplinita de catre un subcontractant, se va preciza partea din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi In cazul in care ofertantul este declarat castigator, se vor incheia subcontractele respective, pina la semnarea contractului.Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract., f1) Precizari privind subcontractantii: Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Nota: a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor, g)Recomandari- Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: - indeplinirea obligatiilor contractuale; - daca pe parcursul derularii au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a lucrarilor, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre executant(produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile executantului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindeplinrii sau indeplinrii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre executant. a)Standarde de asigurare a calitatii- Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus., b)Standarde de protectie a mediului- Certificarea sistemului de management de mediu ISO 14001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
termen executie
20
Descriere: Termen maxim: 2 luni- termen minim 10 zile. Nota: Oferta ce prezinta un termen de executie mai mare de 2 luni, va fi declarata neconforma iar cea care prezinta un termen de executie mai mic de 10 zile nu va fi punctata suplimentar
termen de garantie
30
Descriere: Descriere: termen minim: 3 ani- termen maxim: 6 ani. Oferta ce prezinta un termen de garantie mai mic de 3 ani va fi declarata neconforma iar cea care prezinta un termen de garantie mai mare de 6 ani nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este postat pe S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer