Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajare a Centrului de control al urgentei din afara amplasamentului (CCUAA)


Detaliu pentru invitatia numarul 352646
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 352646/14.08.2013
Denumire contract: Lucrari de amenajare a Centrului de control al urgentei din afara amplasamentului (CCUAA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494, telefon: +4 0212038269, fax: +4 0212031315, persoana de contact: Marius MARCUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SN Nuclearelectrica SA, Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare a Centrului de control al urgentei din afara amplasamentului (CCUAA)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de lucrari pentru amenajare Centru alternativ de control al urgentei, pentru a asigura conducerea si coordonarea activitatilor de raspuns intr-o situatie de urgenta ? consta in lucrari de recompartimentari, finisaje, retele noi de instalatii electrice, sanitare, ventilatie si climatizare .Cheltuielile diverse si neprevazute sunt de 180.070Leireprezentand 10.78% din valoarea estimata a contractului, respectiv 1.669.660 lei fara lucrarile diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45216120-1 - Lucrari de constructii pentru cladiri destinate serviciilor de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 849, 730 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de33.000 Leisau echivalentEurosauechivalentinalta moneda, la cursul de schimb comunicat de BNR (publicat de site-ul BNR (www.bnr.ro) dupa ora 14, 00) din data publicariiin SEAP a invitatiei de participare.Perioada de valabilitate garantie: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorGarantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a .Pentru depunere in cont se va utiliza Contul bancar al SN Nuclearelectrica SA: - pentru Lei: RO94RNCB0072049718520001 - BCR Bucureti, Sector 1;
- pentru Euro: RO45RNCB0072049718520010 - BCR Bucuresti, Sector 1.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1 - III.1.1.5 dupa caz.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 278ยน din OUG nr 34 / 2006, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la CNSC, este de 5.449Lei.Conditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87/ art. 88 din HG nr. 925/ 2006.
Garantie de buna executie
1) Garantia de buna executie este de 10% din valoareacontractului fara TVA, in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.b .Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele facturate. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la trezorerie un cont special de garantie la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont din sumele datorate si cuvenite prestatorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca trezoreria sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantul trebuie sa includa in oferta, Formularele III.1.1.1 - III.1.1.5, dupa caz.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art. 180 din OUG 34/2006 cu modificari si completari - Se completeaza Formularul III.2.1.aNota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib) Declaratiepe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completariDeclaratie pe propria raspundere privind modul de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Din declaratie trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are obligatii scadente cu o luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Se completeaza Formularul III.2.1.b care se depune in original, la care se vor anexa: 1) pentru persoane juridice/fizice romane-Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Localeprivind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele.2) pentru persoane juridice / fizice straine-documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, completand declaratia de neincadrare la art.181, lit.a), c1) si d).c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- Se completeaza Formularul III.2.1.cNota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. (Nu se completeaza de terti sustinatori sausubcontractanti )d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006Declaratie pe propria raspundere, dupa caz, a Ofertantului/ a Ofertantului asociat/ a Tert sustinatorfinanciar si/sau tehnico-profesional/ a Subcontractantului ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 691, din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Se va completa Formularul III.2.1.d si se depune in original.Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Daniela Lulache ? Director GeneralEc. Elena Negulici ? Director Economic si inlocuitorul sau Mihai-Dan GheorghieviciCristina Nazarevscky ? Sef Departament Achizitii si inlocuitorul sau Dana BaneaComisia de evaluare: Marius Marcuta, Mirela Stamatin, Dorina Gherlan, Aurel Draghia, Agnes Negoiescu, Constanta Nicolae, Victoria Rosoga, Gheorghe Stanescu, Paul Rosoga, Adina Stoian .Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest documentse solicita si eventualilor subcontractanti.e) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul III.2.1.e si se depune in original.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) Acest Formular nu se va completa de catre eventualii terti sustinatori sau de catre subcontractanti. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), pe numele operatorului economica) pentru persoane juridice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ?care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului.Se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in aceasta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.b) pentru persoane juridice straineDocumente din care sa rezulte o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident Ofertantului, Ofertantului asociat - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte comune.Se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.Nota: a) Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.c) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii tertii sustinatori si/sau de catre subcontractanti;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.Nota: Cerinta va fi indeplinita de catre ofertantsau in cazul unei oferte comune, ?individual?, de catre fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza., 2. Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul aferent contractului in ultimi trei ani .Se accepta ofertanti care au media cifrei de afaceri pentru anii 2010, 2011, 2012 in domeniu, de minim 3.200.000 Lei.Nota: Cerinta va fi indeplinita astfel de catre: - Ofertant in cazul unei oferte individuale cu sau fara subcontractare;
- Ofertant ori de catre Tertul sustinator financiar ? in cazul uneioferte individuale cu sustinere;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei) in cazul unei oferte comune cu sau fara subcontractare;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei, ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator) in cazul unei oferte comune cu sustinere., 3. Sustinere financiaraIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art 186 alin.2 din OUG 34/2006 si de Ordinul ANRMAP nr. 509/14.09.2011.Tertul financiar nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 ale art 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valorile contractelor, obiectul, perioade de executie, beneficiari, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Ofertantul, prin documentele prezentate trebuie sa sa confirme ca a executat lucrari similare, a caror valoare sa fie cel putin egala cu 1.669.660 Lei, prag minim care poate fi dovedit si dintr-un cumul de contracte, numarul acestora nefiind limitat., 2. Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea / partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestiaNota: Inainte de semnarea contractului cu autoritatea contractanta, Ofertantul va prezenta toate contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta si se vor constitui in anexe la contract.(conform art. Art. 96. (1) din HG 925/2006)., 3. Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate pentru executia lucrarii. Responsabilul tehnic cu executia (conform art 14 din Legea 10/1995)., 4. Sustinerea tehnicaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent recunoscut de autoritatea contractanta.Nota: In cazul unei ofertecomune, cerintava fi indeplinitaindividual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 02.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer