Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajare a terenului si intretinere spatii verzi


Detaliu pentru invitatia numarul 330355
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Numar invitatie: 330355/22.06.2012
Denumire contract: Lucrari de amenajare a terenului si intretinere spatii verzi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6Cod fiscal: 17300924, Adresa: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 7457004, Fax: 7457004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 217457004, fax: +40 217457004, persoana de contact: GEORGIANA PREDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Cernisoara nr 38-40, Sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare a terenului si intretinere spatii verzi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare a terenului si intretinere spatii verzi
II.1.6) CPV: 45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 024, 128.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cf cu art. 86 din H.G. 925/2006 si poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta cf art 87 din H.G. 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in cf cu art. 278-1, lit b din OUG 34/2006. Constituirea garantiei de participare se va face in contul trezoreriei sector 6 RO34TREZ7065006XXX004174, CUI 17300924. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este de 60.482, 56 Ron. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare Bancara se va completa formularul anexat. Garantia de participare se va restitui in cf cu art 88 din HG 925/2006. In cazul unei oferte comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta acordul de asociere fara insa a legaliza aceasta asociere. Inainte de incheierea acordului cadru, grupul de operatori economici va prezenta dovada legalizarii asocierii
Garantie de buna executie
Garantia de se constituie cf art 90 alin 3, din HG925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractelor subsecvente fara TVA. Contracatantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul Organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contracatante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declar pe propria raspundere priv eligibilitatea. declar priv calitatea de participant la procedura. certif fiscal priv impozitele si taxele locale in cazul pers juridice - sit obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. certif de atestare fiscala - sit obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.declar pe propria rasp priv neincadrarea in sit prevazute la art 180 si 181 in cf cu preved oug 34/2006 - va fi completata si de catre sustinatori. certif de participare cu oferta independenta cf ord 314/2010. declar pe proprie raspundere priv neincadrarea in art 691 este solicitata pt toti ofertantii, candidatii, ofertantii asociati, subcontractantii, tertii sustinatori. persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: marius lacatus - director general; gabriela schmutzer ? director general adjunct; georgiana preda ? sef serviciu achizitii si monitorizare contracte; Certificatul Constatator emis de ORC in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul care sa contina obiect de activitate cod CAEN 8130 - activitati de intretinere peisagistica. In conditiile in care documentul a fost prezentat copie conform cu originalul, se solicita ofertantului prezentarea acestuia in original sau copie legalizata anterior emiterii comunicarilor privind desemnarea castigatorului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? formular F2 in orig Autorit contr sol ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1.250.000 Ron ? Formular 3, cf prev art. 9, lit b din HG 925/2006. Convertirea in LEI si euro, pt of romani si straini se va real la cursul mediu stab de BNR pt anul respec: 2009:1 euro = 4, 2373 lei 2010:1 euro = 4, 2099 lei 2011:1 euro = 4, 2379 lei In cazul in care contractul a fost incheiat si platit in alta moneda decat EURO, echivalentul in euro va fi stabilit utilizand rata medie de schimb euro/moneda de plata a Bancii centrale a statului in moneda caruia s-a efectuat plata din anul in care contractul a fost finalizat. In aceasta situatie, se va mentiona si rata de schimb respectiva., Bilant contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Op ec are oblig sa complet un formular cu per angajat de care dispune, Dotari tehnice ? lista cu privire la un minim de dotari ale firmei care sa dovedeasca capacitatea de a duce la indeplinire contractul in cauza, tinand cont de experientele anterioare, in conformitate cu prevederile art 188, alin 3, lit f din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu dovada detinerii acestora, astfel: ? Motosapa ? Scarificator ? Verticultor ? Aparat mecanic de facut santuri ? Drujba ? Fierastrau mecanic de taiat, Experienta similara - cel putin un contract similar de minim 1.200.000 lei fara TVA - contract - copie parti relevante din contract (parti, obiect, valoare, durata, etc) si recomandare/receptie Certificatului Sistem Management al Mediului SR EN 14001 prin care sa certifice ca a implementat si mentinut un sistem de management al mediului in activitatea de intre?inere peisagistica., Certificatului Sistem Management al Calitatii ISO 9001 ? prin care sa certifice ca a implementat si mentinut un sistem de management a calitatii in activitatea de intre?inere peisagistica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer