Achizitie publica - Lucrari de amenajare arhiva si renovare gard curte spital si ambulatoriu de specialitate
Detaliu pentru invitatia numarul 330028
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330028/22.06.2012
Denumire contract: Lucrari de amenajare arhiva si renovare gard curte spital si ambulatoriu de specialitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL BAILESTICod fiscal: 4554408, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Telefon: +40 251311207/+40 251311238, Fax: +40 251311627
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 251311207/+40 251311238, fax: +40 251311627, persoana de contact: Beldea Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Bailesti, str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Romania, cod postal: 205100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare arhiva si renovare gard curte spital si ambulatoriu de specialitate
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea spatiului pentru arhiva spitalului si repararea gardului curtii spitalului si a ambulatoriului de specialitate
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 46, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in valoare totala de 461 lei defalcata pe loturi conform anexei la caietul de sarcini. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va exprima in lei si va fi constituita prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- numerar la casieria autoritatii contractante;
- OP in contul de garantii al autoritatii contractante RO02TREZ2925006XXX001269 deschis la Trezoreria Bailesti.Indiferent de modul de constituire a garantiei de participare, se vor preciza si loturile pentru care se depune oferta.Intreprinderile mici si mijlocii vor depune documente care atesta faptul ca este I.M.M. in vederea reducerii cu 50%a valorii pentru garantia de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 5 % din pretul contractului , fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului prin unul din urmatoarele moduri: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform modelului din sectiunea Formulare)- cu OP in contul de garantii RO64TREZ2925006XXX001269 deschis la Trezoreria BailestiOfertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in forma si in termenul stabilite de catre autoritatea contractanta.Intreprinderile mici si mijlocii vor depune documente care atesta faptul ca este I.M.M. in vederea reducerii cu 50%a valorii pentru garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractantaPersoane implicate in organizarea, derularea, si finalizarea procedurii: -Ec.Tibreanu Mirela-manager-Ec.Dumitrascu Mihai-director financiar contabil-An.prog.Beldea Dan-birou informatica-Ec.Mirionescu Augustin-birou achizitii publice-Jianu Mihai-comp.tehnic-Dudau Jane-comp.tehnicCandidat/ofertant: -Declaratia privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G.34/2006;
-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, bugetul asig.sociale, bugetul asig.de sanatate si bugetul asig.de somaj din care sa reiese situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;
-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiese situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art. 69^1 din OUG 34/2006-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal/documente care dovedesc o forma de inregistrare - persoane fizice/juridice romane ;Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Bilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic ;, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ;, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat. Certificat SR EN ISO 9001:2008, Certificat ISO 14001 :2005 (sau echivalent);
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 08:28