Achizitie publica - LUCRARI DE AMENAJARE BLOC ALIMENTAR
Detaliu pentru invitatia numarul 330539
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330539/27.06.2012
Denumire contract: LUCRARI DE AMENAJARE BLOC ALIMENTAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal SalontaCod fiscal: 4287947, Adresa: str.I.Cantacuzino , nr.2-4 , Salonta , jud.Bihor, Salonta, Telefon: 0259374040 , 0259374042, Fax: 0259373236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAPlawww.e-licitatie.ro (cerere de oferta online)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE AMENAJARE BLOC ALIMENTAR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare a blocului alimentar la Spitalul Municipal Salonta
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 359, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare va fi de 3600 lei valabila 60 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia de participare se poate constituiprin : -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-a unei sume in numerar, la caseria unitatiiCont trezorerie ? RO69TREZ0835006XXX000945In cazul depunerii unei contestatii care ulterior este respinsa, garantia de participare va fi retinuta de autoritatea contractanta, in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie- Va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executiese va constitui sub forma deretineri succesive din valoarea facturilor emise. In acest caz operatorul economic are obligatia constituirii unui cont la dispozitia autoritatii contractante in care va varsa pana la data semnarii contractului 0.5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari sicompletari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform Formularului 5 din Sectiunea-Formulare..Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?conform Formularului 6 din Sectiunea-FormulareCerinta nr. 3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la lictatii cu oferta independenta ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinte Formularul 9 din din Sectiunea-Formulare..Cerinta nr. 4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691 ( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform Formular 10.din Sectiunea-FormularePersoane cu functii de decizie in ceace priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire: jr. Hategan Adrian, dr. Stan Mihaela, ec. Aristan Florica, ing Szemes Sandor, ing. Cotau Dorin, Ec. Cora Florina, jr.Pircalab IoanaCerinta nr.5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioarecelei in care se depun ofertele ? in original, (fotocopie)Cerinta nr. 6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a luniianterioare celei in care se depun ofertele ? in original(fotocopie), Cerinta nr. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi depus in original(fotocopie), si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile de data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii5 ani, conform Formular 15;Se va prezenta dovada executarii pe ultimii 5 ani a minim unui contract de lucrari similare ca natura si complexitate cu cea aferentaprezentei proceduri in valoare cumulata de minim 355000 lei fara TVA, Cerinta nr. 2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice decare dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide lucrari -Formular 17 din Sectiunea ? Formulare;, Cerinta nr.3. Declaratie privind efectivul mediu anual a personalului angajatsi al cadrelor de conducere - Formular 16din sectiunea formulare. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari; b) Lista personalului responsabilcare va fi angajat in cadrul contractului, se descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta.., Cerinta nr.4. Informatii privind asocierea-Acord asociere conform Formular 19, Cerinta nr.5. Informatii privind subcontractantii?Declaratie privindpartea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti sispecializarea acestora-Formular 12 din sectiunea formulare ;Autoritatea contractanta nu impune criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Cerinta nr.1.Certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau altestandarde echivalente, Cerinta 2. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului ? ISO 14001/2005 sau alte standarde echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP , lawww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 11:56