Achizitie publica - lucrari de amenajare centrale termice pe gaze naturale la Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 309073
Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
Cod de identificare fiscala: 4266340
Adresa: Soseaua Stefan cel Mare 7-9, sector 2, Bucuresti
Telefon: 021.2104735
Fax: 021.2104735
Denumire invitatie: lucrari de amenajare centrale termice pe gaze naturale la Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45251200-3 - Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de amenajare centrale termice pe gaze naturale la Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti, astfel: - Lotul nr. 1 - Centrala termica pe gaze naturale la Pavilionul Box si Canotaj- Lotul nr. 2 - Centrala termica pe gaze naturale la Pavilionul Tir si Poligon- Lotul nr. 3 - Centrala termica pe gaze naturale la Velodrom
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 06.09.2011 15:35)
Data publicarii: 09.08.2011 16:01
Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala Logistica str.Eforie nr.3 sector 5 Bucurestitel 0213037080 int.10653, fax0213156468
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Logistica str.Eforie nr.3 sector 5 Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 437, 096.77 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea Form. 12 A, Decl. privind neîncadrarea în prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - Form. 12 B, Certificat de atestare fiscalaprivind plata oblig la bug. de stat sau echivalent, Certificat privind plata imp. si taxelor locale, Certif. constatator emis de Of. Reg. Comertului, Inf. gen.- Form.nr.2, Situatia fin. pe anul 2010Decl. privind lista principalelor lucrari exec. în ultimii 5 ani - Form. 12 FDeclaratia si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune op. ec. pentru îndeplinirea corespunzatoare a contr. de lucrari-Form. nr. 12 HDecl. privind efectivul mediu anual al pers. angajat, al cadrelor de conducere si al personalului implicat în derularea contractului - Formularul nr. 12 I.Certif. care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2001 sau echivalentDecl. pe proprie raspunderereferitoare la conditiile de munca si de protectia muncii -Form. nr. 3.
din SEAP, Garantia de participare pentru toate cele 3 loturi - 6.556, 00 lei
Observatii: Aceasta procedura a fost trecuta in starea Anulare administrativa in mod automat deoarece toate loturile continute au fost anulate.