Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajare "Centrul pentru coordonarea activitatilor de interventie in caz de dezastre"


Detaliu pentru invitatia numarul 93260
Autoritate contractanta
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Cod de identificare fiscala: 16739523
Adresa: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita
Telefon: 0255/228862
Fax: 0255/228863
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de amenajare "Centrul pentru coordonarea activitatilor de interventie in caz de dezastre"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: - Constructii civile si lucrari arhitecturale- Lucrari de instalatii sanitare, inclusiv reabilitarea bransamentului de apa potabila si reconectarea la canalizare- Lucrari de instalatii electrice si de telecomunicatii- Renovarea sistemului de incalzire
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 24.10.2007 14:23
Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras ? SeverinResita, Piata 1 Decembrie 1918, nr.7, et. III, secretariat, telefon 0255 / 22.88.64.
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1 Declaratie privind eligibilitatea2.Certificate constatatoare de plata în conformitate cu Codul fiscal3.Declaratie privind neîncadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/20064.CUI5.Certificat constatator emis de O.R.C6.Fisa de informatii generale7.Bilantul contabil din anul precedent, vizat si înregistrat8. Nivelul cifrei de afaceri medie, pe ultimi 3 ani: 450.000 EURO9.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani10.Experienta similara: 150.000 EURO11.Recomandare12.Personalul ce va fi angajat in proiect13.CV personal ce trebuie angajat in contract14.Dosar de prezentare a sistemului de conducere si asigurare a calitatii lucrarilor15.Certificat ISO 900116.Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora (daca este cazul)17.Acord de subcontractare ? model (daca este cazul)CRITERII DE ATRIBUIRE: 75% FACTOR FINANCIAR SI 25% FACTOR TEHNIC
Consiliul Judetean Caras-SeverinResita, Piata 1 Decembrie 1918 nr.1, et.VI, cam. 605, telefon: 0255-22.49.20Costul pentru obtinerea documentatie de atribuire: 150 RON.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer