Achizitie publica - Lucrari de amenajare curte interioara
Detaliu pentru invitatia numarul 317369
CENTRUL DE CULTURA SI ARTA AL JUDETULUI TIMIS
Cod de identificare fiscala: 12574082
Adresa: STR. E. UNGUREANU NR.1, Timisoara
Telefon: 0256/435158
Fax: 0256/435566
Denumire invitatie: Lucrari de amenajare curte interioara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de amenajare curte interioara
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.11.2011 14:41
Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara , Centrul de Cultura si Arta a Judetului Timis, str.E.Ungureanu, nr.1, In atentia Compartimentului Achizitii
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul de Cultura si Arta al Judetului Timis, str. E Ungureanu, nr.1
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
Valoare estimata: 161, 290 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
certificat de atestare fiscala , certificat privind plata impozitelor si taxelor , bilant contabil la 31.12.2010 - toate cu valabilitate in luna anterioara deschiderii ofertelordecl.privind eligibilitatea, decl.privind neincadrarea in prevederile art.181, decl.privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta , decl.privind neincadrarea la prevederile art69 indice 1- certificat de atestare a calitatii (ISO)- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniautorizare personal pentru lucrari si reparatii pe cladiri de patrimoniu ( cladirea este monument istoric de tip A)conform Ordin 2495/2010 anexa norme metodologice art.1, cerinte privind personalul angajat
de pe SEAP, de la sediu, sau pe e-mail, garantie de buna executie 10% din valoarea totala estimata a contractului fara TVA, garantie de participare in valoare de 2419, 35 Ron