Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajare dispecerat central de supraveghere si instalarea sistemului de supraveghere aferente obiectivului de investitie?Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune a orasului Baia Sprie prin achizitionarea de echipame


Detaliu pentru invitatia numarul 347463
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Baia Sprie
Numar invitatie: 347463/27.05.2013
Denumire contract: Lucrari de amenajare dispecerat central de supraveghere si instalarea sistemului de supraveghere aferente obiectivului de investitie?Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune a orasului Baia Sprie prin achizitionarea de echipamente specifice si amenajarea unui Centru de Supraveghere ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Baia SprieCod fiscal: 3694918, Adresa: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Telefon: +40 0262262303, Fax: +40 0262260059
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Romania, cod postal: 435100, telefon: +40 0262262303, fax: +40 0262260059, persoana de contact: Rodica Petrusan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Romania, cod postal: 435100, telefon: +40 0262262303, fax: +40 0262260059, persoana de contact: Rodica Petrusan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare dispecerat central de supraveghere si instalarea sistemului de supraveghere aferente obiectivului de investitie?Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune a orasului Baia Sprie prin achizitionarea de echipamente specifice si amenajarea unui Centru de Supraveghere ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari aferente implementarii proiectului Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune a orasului Baia Sprie prinachizitionarea de echipamente specifice si amenajarea unui Centru de Supraveghere.Valoarea achizitiei estimativ fara TVA in conformitate cu prevederile art. 29 alin. (2^1) din O.U.G.nr.34/2006 actualizata: 1.631.000 lei, echivalent a 365.736, 80 euro (curs infoeuro mai 2012; 1 euro = 4.4595 lei) din care: - 1.507.000 lei fara TVA reprezinta valoarea aferenta listelor de cantitati si montaj date de catre proiectant si publicate in cadrul documentatiei de atribuire, - 124.000 lei fara TVA reprezinta valoarea corespunzatoare procentului de 8.22 % de diverse si neprevazute, dat de catre proiectant in Devizul General, aferent subcapitolelor 4.2 si 4.3 din devizul general(cheltuieli eligibile)
II.1.6) CPV: 45222300-2 - Lucrari de constructii pentru instalatii de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 631, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare: 30.140 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cod fiscal alautoritatii contractante: 3694918. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO65TREZ4365006XXX007746deschis la Trezoreria Baia Mare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate deasigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare va ficonstituita cf. Art.86 din HG925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu oferta.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractantaimpotriva riscurilor descrise la art.87 din HG925/2006 actualizata precum si cel prevazut la art 2781 din OUG 34/2006actualizata.Echivalenta in euro pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita dedepunere a ofertelor cu 5 zile. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana, iar pentru persoanele juridicestraine garantia de participare poate fi prezentata in alta limba, cu conditia ca acesta sa fie insotita de traducere autorizata si legalizata inlimba romana. Nota: In situatia in care un ofertant depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine dingarantia de participare o suma de 5423, 34 lei, suma determinata conform art.2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Instrumentul de garantare devine anexa la contract si seprezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscalcompetent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune decatre ofertantul castigator in contul de disponibil astfel deschis este de 0, 5% in pretul contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.Restituirea garantiei de buna executie se face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie la finalizarea lucrarilorexecutate.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie inprocent de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180.Completare Formular 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Completare Formular 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare formular 5.Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane1. Certificat de atestare fiscala privind datoriile la bugetul general consolidat de stat din care sa reiasa obligatiile scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.3. Certificat de cazier fiscal pentru ofertant4. Certificat de cazier fiscal pentru asociati/administratori5. Certificat de cazier judiciarDocumentele vor fi depuse in oricare dintre formele: ?original; ? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local inconformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata; ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, lacare se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezultein mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691.Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire.1. Pasca Dorin Vasile2. Marias Ioan3. Mada Livia4. Bozga Alin5. Chira Silvia6. Petrusan Rodica7. Stecz Robert8. Breban Bogdan9. Albu Iudita10. Petrus Gheorghe11. Pasca GavrilDocumentulva fi prezentat in copie cu mentiunea"conform cu originalul"Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor. Licenta de functionare in conformitate cu legea nr. 333/2003Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii licentei de functionare in conformitate cu legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, pentru efectuarea de activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei. Valabilitatea documentului se va raporta la data limita a depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta trebuie sa fie indeplinita cel putin de catre asociatul care realizeaza activitatile de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a componentelor sausistemelor de alarmare impotriva efractiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Modalitatea de indeplinire1. Informatii generale - completare Formular 8.2. Bilanturile contabile pe anii: 2010, 2011, 2012.3.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fiemai mare sau egala cu 3.000.000 lei. Pentru conversia in RON dacasituatiile financiare sunt intocmite in alta moneda se va lua in considerarecursul mediu anual de referinta lei/valuta publicat de BNR pentru fiecare anin parte: 2010 - 1 EUR=4, 2099 LEI2011 - 1 EUR=4, 2379 LEI2012 - 1 EUR=4, 4560 LEI, Se vor prezenta numai documente in original, declaratii bancarecorespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii decredit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate dedatorii sau orice alte mijloace suficiente pentru a realizaexecutarea partiala a lucrarii.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, vaavea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii decredit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru arealiza cash-flow de furnizarea de echipamente tehnologice si functionale cumontaj precum si executia lucrarilor de instalare pentru o perioada de 3 luni, realizarea de probetehnologice si teste si punerea in functiune aferente proiectului, cat siinstruirea/pregatirea personalului de exploatareSuma solicitata este de: 1.507.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Modalitatea de indeplinire1. Lista principalelor lucrari executate, in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati - completare Formular 9.2. Prezentarea a minim 1 contract care sa confirme executarea de lucrari similare in valoare de minim 1.500.000 lei Prin lucrari similare se inteleg lucrari similare cu obiectulcontractului. Pentru contractele prezentate ca experienta similara se vorprezenta: certificari de buna executie/documenteconstatatoare/recomandari/procese verbale de receptie(prin care sa seconfirme executarea de lucrari similare, continand referiri la - beneficiarulcontractului; tipul lucrarilior executate, perioada realizarii contractului, valoarea contractului pt. cele mai importante lucrari. Documentele se vorprezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?, Modalitatea de indeplinire1.Un coordonator de lucrare, inginer in urmatoarele domenii: electrotehnic, informatizari calculatoare sau alte domenii similare;2.Cel putin 2 persoane autorizate sa execute instalatii electrice.Se va prezenta CV-urile personalului si declaratie de disponibilitate.Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personalde conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor. Se va prezentacompletat Formularul nr. 16 si Formularul nr. 17, in original. Se vor prezentaptpersonalul cheie propus pentru executarea lucrarilor, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, copia legalizata a diplomei de absolvire astudiilor universitare, prezentate in oricare din formele prevazute de Ordinul509/2011 - declaratia de disponibilitate semnate de titular., Modalitatea de indeplinireOfertantul trebuie sa detina in proprietate sau sa aiba acces (contract deinchiriere, concesionare, cumparare, leasing, etc) la utilajele si echipamentecare sa functioneze si sa fie permanent la dispozitia sa, la intreagacapacitate, si care sa fie folosite in timpul derularii contractului.Lista minimade dotari trebuie sa includa urmatoarele: automacara, trusa sudura fibraoptica, aparat de masura fibra optica, masina de interventie, platformaautoridicareAchizitorul isi rezerva dreptul de a solicita verificarea existentei sifunctionalitatii dotarilor de mai sus. Modalitatea de indeplinireDocumente, emise de organisme acreditate, care confirma certificareasistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa atesteconformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de ComunitateaEuropeana, astfel: 1. Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent privind Sistemul deManagement al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate;Se accepta echivalente ale certificatului ISO 9001, cu precizarea ca acestecertificate sa fie emise de catre o autoritate publica competenta sau de catreun organism de drept public sau privat care respecta standarde europenede certificare, cu conditia de a se face dovada echivalarii acestora.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in limba romana de untraducator autorizat. Traducerea va fi prezentata in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Credite externe cu garantia statului
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer