Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajare, echipare scoala de muzica si arte in incinta curtii scolii Nr. 75


Detaliu pentru invitatia numarul 320786
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: LICEUL TEORETIC ALEXANDRU IOAN CUZA
Numar invitatie: 320786/23.02.2012
Denumire contract: Lucrari de amenajare, echipare scoala de muzica si arte in incinta curtii scoliiNr. 75
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLICEUL TEORETIC ALEXANDRU IOAN CUZACod fiscal: 4316350, Adresa: ALEEA BARAJUL DUNARII NR.5, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0722522241, Fax: 3237711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PARFUMULUI, NR. 2 - 4 , SECTOR 3, COD POSTAL 030842 , REGISTRATURA GENERALA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PARFUMULUI, NR. 2 - 4 , SECTOR 3, SALA DE CONSILU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare, echipare scoala de muzica si arte in incinta curtii scoliiNr. 75
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare, echipare scoala de muzica si arte in incinta curtii scoliiNr. 75 - Proiectare si executie?
II.1.6) CPV: 45323000-7 - Lucrari de izolare acustica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 185, 443 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 8.278, 54 lei.Op ec vor avea oblig de a vira in timp util garantia de part astfel incat la data deschiderii of sa fie facuta dovada existentei in contul aut contract a contravalorii garant de partic.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin OP, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO07TREZ7035006XXX000093 deschis la Trezoreria Sector 3In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei (120 de zile calendaristice).
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului, conform art. 89 din HG 925/2006 -5 % din valoarea contractului (faraTVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conformArt. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Se vacompletain conformitate cuformularul nr.10;In sit in care din doc solicitate reiese ca of se afla intr-una din sit prev de art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modif si complet ult, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Decl pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si compl prin Leg nr. 337/2006, cu modif si complet ult;Decl pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu mod si compl prin Leg nr. 337/2006, cu mod si compl ult;?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?-Se vacompleta conform formularului nr.10 A;Certificat de participare cu oferta independenta, conf Ord pres Aut Nat pt Reglement si Monitoriz Ach Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certifi de particip la licitatii cu of independenta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modif si compl ult.Factori de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ionel Tunaru, Vadasz Reka, Aura Maria Niculae, Predoi Lavinia, Comarnescu Sorin Marcel Jean;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in copie stampilata si scris conf cu orig;Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, elib de org de administr fisc al unit administrativ teritoriale de pe raza careia soc are sediul soc priv pl oblig catre bug gen consolidat, in copie stampilata si scris conf cu orig.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatoruluieconomic (in original sau copie legalizata), cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului;Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010).Declaratie privind media cifreide afaceri intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani 10.778.165, 33 lei fara TVA, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008 = 3, 6827 Ron;Anul 2009 = 4.2373 Ron;Anul 2010 = 4.2099 Ron, Bilanturi contabile intocmite pentru exercitiul financiar pe anii 2008, 2009 si 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl priv lista princip servicii exec in ult 3 ani, Se solicita indepl si finaliz in ult 3 ani a 1 contr de serv de proiect documentatii tehnico economice faza PT+ DE pentru serv sim, "serv duse la bun sfarsit", a caror val tot sa fie de 143.708 LEI fara TVAVal vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro com de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008 = 3, 6827 Ron;Anul 2009 = 4.2373 RonAnul 2010 = 4.2099 RonSe vor prezenta: - Proces verbal de receptie la sf prestarii (sf prestarii nu presupune expir perioadei de garantie);
- Recom din partea benef si/sau Certif constat priv indepl oblig contr elib de Aut Contr elib de Aut Contr in conf. cu prevederile art. 971 din H.G. 925/2006, cu modif si compl ult., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari de lucrari de natura similara, "lucrari executate si duse la bun sfarsit" / "contract de lucrari finalizat" avand o valoare /valoare totala egalacu 7.000.000 fara TVA.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008 = 3, 6827 Ron;Anul 2009 = 4.2373 RonAnul 2010 = 4.2099 RonSe vor prezenta: - Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor- Proces verbal de receptie finala (daca a expiratperioada de garantie oferita prin contract)- Recomandare din partea beneficiarului si/sau Certificat constatator privindindeplinirea obligatiiilor contractuale eliberat de Autoritatea Contractanta in conf. cu prevederile art. 971 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind obligatiile contractuale in curs, daca exista., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor., -1 inginer diplomat cu specialitatea proiectareinstalatii electriceangajat cucontract individual de munca atestat ANRE pentru proiectarea instalatiilor electrice., -1 inginer diplomat specialitate instalatiiangajat contractul individual de munca/echivalent., -1 arhitect membru al Ordinului Arhitectilor din Romania angajat cu contract individual de munca/echivalent, act doveditor pentru apartenenta la O.A.R, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., -1 sef santier executie cu experienta profesionala in constructii civile (inginer diplomat, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar angajat contract individual de munca/echivalent, -1 inginer diplomat specialitate instalatiiangajat contract individual de munca/echivalent., -1 specialist pentru executia sistemelor de alarmare si detectie angajat contract individual de munca/echivalent, atestatpentru executia sistemelor de alarmare si detectie)., -1 responsabil tehnic cu executia ( RTE ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata angajat contract individual de munca/echivalent sau contract cu o firma de specialitate, atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului., - 1 manager al sistemelor de management al calitatii atestat profesional angajat contract individual de munca- 1 manager al sistemelor de management de mediu atestat profesional angajat contract individual de munca- 1 inspector SSM atestat profesional angajat contract individual de munca., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii-1 responsabil CQ - atestat in domeniul lucrarii ce urmeza sa fieexecutata, ; cu decizie interna si contract individual de munca / echivalent, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., Informatii privind asociereaIn cadrul documentelor de calificare se va prezenta acordul de asociere. Standard de asigurare a calitatii ISO 9001, Standard de protectia mediului ISO 14000
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: a) pentru oferta financiara cea mai scazuta (PF0) se acorda 50 de puncte;b) celelalte oferte financiare se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PFi = pminim / poferit X 50 puncte;Unde pminim este pretul minim oferit in cadrul unei oferte conforme si poferit este pretul ofertei evaluate.
Termen de executie
30
Descriere: a) pentru ofertacu cele mai scazut termen de executie se acorda 30 puncte;b) celelalte oferte se puncteaza utilizand urmatoarea formula: termen minim minim/termen oferitx 30 puncte, unde termenul minim minim este termenul minim oferit in cadrul unei oferte conforme si termenul oferit este costulofertei evaluate.Termenul de executie va fi justificat printr-un memoriu justificativ, va fi realist si va tine cont de toate etapele ce trebuie sa fie parcurse inainte si dupa data emiterii Ordinului de incepere a lucrarilor . Tminim = 3 luni Tmaxim = 6 luni
Garantia acordata lucrarilor
20
Descriere: a) pentru ofertacu celmai maretermen de garantiese acorda20 puncte;b) celelalte oferte se puncteaza utilizand urmatoarea formula: termen garantie minim ofertit/termen garantiemaximx 20 puncte, unde termenul de garantie minim ofertit este termenul minim oferit in cadrul unei oferte conforme si termenul de garantiemaxim este costulofertei evaluate. Tminim = 24 luni Tmaxim = 48luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer